יאנה פרוביז - ריסים מלאכותיים
איפור

יאנה פרוביז בייבי | YanaProviz Beauty

יאנה פרוביז ביוטי - YanaProviz Beauty
יאנה פרוביז ביוטי – YanaProviz Beauty

 

הפוסט היום הוא פוסט קצר ונקודתי על המותג יאנה פרוביז ביוטי.
המותג הוא פרי פיתוח של המאפרת והיוטיוברית יאנה פרוביז (כמה מפתיע…), שהיא אחת המאפרות המוכשרות ביותר שאני מכירה. מאוד אוהבת את העבודות שלה, היא חדה ומדוייקת ומאוד כשרונית, מה שמפתח בי הרבה מאוד ציפיות לליין שלה.

בינתיים בליין המוצרים שפתוני מאט נוזליים, ליפגלוסים, אייליינר וריסים מלאכותיים.

קראתי ועקבתי אחרי תהליכי הפיתוח של המוצרים, ואני יודעת שהושקעה בהם הרבה מאוד מחשבה, מתוך הנסיון של יאנה בשטח, ומתוך צרכים שהיא זיהתה שחסרים במוצרים קיימים מהסוג שהיא פיתחה.

בבלאק פריידיי – 20% הנחה על מוצרי יאנה פרוביז, למשך יומיים בלבד – 22-23/11.
*כל המחירים בפוסט הם לפני הנחות*

ההנחה תקפה באתר גילטי, וגם באתר הרשמי של יאנה פרוביז.

♥♥♥

מיתוג ועיצוב חיצוני של האריזות:
לפני שאני צוללת לתוך סקירת המוצרים, שאני מקווה שתהיה פחות חופרת מהרגיל (אני יודעת איך זה מתחיל, אני אף פעם לא יודעת איך זה יגמר כשנותנים לי מקלדת…), חייבת להתייחס למיתוג ולאריזות.

כל המוצרים מעוצבים בגוונים של שחור-לבן-זהב, מעין מינימליזם יוקרתי.
השחור-לבן גם מאוד מזוהה עם יאנה, שכבר שנים מכניסה לנו עניין בעיניים עם שיער שהוא חצי-חצי – חצי בלונד, חצי חום/שחור.

על הלוגו אחראית לירון רן-תמיר, שמוכרת יותר בתור "מיס ריין", יוטיוברית מצליחה בעצמה, ואני אוהבת שיתופי פעולה כאלו בין ביוטריות. מאוד מרגש אותי לראות שבעולם שבדר"כ מקושרים אליו רגשות שליליים ותחרותיות, יש דווקא פרגון הדדי (באופן כללי אני יותר בנאדם של פרגון).

 

♥♥♥

ריסים מלאכותיים תלת מימדיים – 3D Faux Mink Lashes

מתחילה מאחת ההשקות האחרונות דווקא – הריסים המלאכותיים המדהימים האלו.
כשקיבלתי אותם הדבר הראשון שעלה לי בראש זה וואו!

יאנה פרוביז - ריסים מלאכותיים
יאנה פרוביז – ריסים מלאכותיים

 

מתחילה באריזה – כל זוג ריסים מגיע בתוך קופסת קרטון מרשימה ומוקפדת, בגוונים של שחור-לבן-זהב. אני אוהבת הכל באריזה הזו – החל מהגוונים, הגרפיקה, סרט הבד הקטנטן בתוך האריזה שאמור לעזור לדחוף את הפלסטיק שעליו יושבים הריסים החוצה (כי למה שנהרוס את הלק?).
יש מגנט סגירה לקופסה.
הכל מאוד מאוד מוקפד ויפהפה. עושה לי את זה, אוהבת את זה! שאפו!
עושה פשוט כיף וחשק להשתמש במוצרים. נהנית לפתוח את האריזות האלו.

הריסים:
אין לי הרבה מה להגיד על הריסים האלו (שוק! תיכף נראה אם זה עומד במבחן המציאות…), מעבר לזה שהם מהממים ממש! מאוד מאוד רכים ופלאפיים. מאוד נעימים. אין מה להשוות בכלל לריסים הנפוצים היום בשוק.

הם ארוכים – גם מבחינת אורך הריסים וגם מבחינת אורך הפס.
מבחינת אורך הפס – ריסים בדר"כ יגיעו ארוכים, כדי להתאים לכל סגנון עין. תמיד צריך למדוד לפני הדבקה, ולגזור – בחלק החיצוני של הריס.
מבחינת אורך הריסים – אלו שיש בהם ריסים ארוכים גם במרכז הפס מרגישים לי ארוכים מדי עבורי. יש לי מבנה עפעף שקוע, וריסים ארוכים מדי עושים לי רוח על עצם הגבה.
בגלל מבנה העין שלי אני תמיד בוחרת ריסים שהם ארוכים יותר בזווית החיצונית, מה שנקרא ריסים במבנה חתולי, ואלו מצויינים לי. תראו בסקירה תיכף שאלו הם גם המועדפים עליי.

 

♦  בקולקצייה 6 זוגות ריסים מלאכותיים: 2 זוגות ריסים למראה טבעי מאוד, 2 זוגות בצפיפות בינונית, ו-2 זוגות למראה מאוד דרמטי. והשמות… אוהבת את זה.

I Woke Up Like This – הכי טבעיים בקולקציה, ולמען האמת הכי טבעיים שנתקלתי בהם אי פעם.
בסגנון עגול (קצרים יותר בקצוות, ארוכים יותר במרכז). אורך הריסים – 6-10 מ"מ. מיועדים יותר לאורך ופחות לנפח. מאוד מתאימים למתחילות, כי הם נראים פשוט טבעי.

Strike A Pose – מראה טבעי, בסגנון עגול. מלאים יותר מה- woke up like this. על פניו הם נראים קצרים יותר מה-woke up like this, אבל זו אשליה. פשוט בקודמים יש פחות נפח אז האורך בולט. כאן האורך הוא 10-13 מ"מ.

ריסים של יאנה פרוביז Strike a Poze
ריסים של יאנה פרוביז Strike a Poze

 

I Feel Fancy! – נפח בינוני, סגנון עגול, מאוד מאוד ארוכים. בגלל הסגנון העגול שלהם, עיקר האורך שלהם במרכז העפעף. פחות מתאים למבנה העין שלי. יש לי מבנה עגול ואני מרגישה שהם מדגישים את המבנה העגול, במקום למשוך את העין הצידה. אורך: 10-15 מ"מ.

ריסים מלאכותיים של יאנה פרוביז I Feel Fancy
ריסים מלאכותיים של יאנה פרוביז I Feel Fancy

 


All That Jazz
– נפח בינוני, בסגנון חתולי. ארוכים יותר מהבאים ברשימה – How You Doin'? אורך הריסים – 6-16 מ"מ. קצת ארוכים לי בעיניי. עדיין מתנסה איתם, אבל הם מהממים. הנה – תסתכלו בתמונה:

ריסים מלאכותיים של יאנה פרוביז - All That Jazz
ריסים מלאכותיים של יאנה פרוביז – All That Jazz

 

How You Doin'? – ריסים חתוליים דרמטיים מאוד. מאוד עשירים וצפופים, בעיקר בזווית החיצונית. צפופים יותר מ- All That Jazz. אורך הריסים – 6-13 מ"מ. במילה אחת – מ-ה-מ-מ-ים!. אני אוהבת גם את הנפח של הקודמים – All that Jazz, אבל הקודמים הרבה יותר ארוכים, ולאלו יש אורך מושלם!

ריסים מלאכותיים של יאנה פרוביז - How You Doin
ריסים מלאכותיים של יאנה פרוביז – How You Doin

 

It's SO Fluffy! – ריסים חתוליים דרמטיים מאוד. צפופים מאוד. הכי דרמטיים בקולקציה מבחינת הצפיפות. יותר קצרים מה-2 הקודמים. מאוד אוהבת את האורך שלהם! אורך הריסים 7-12 מ"מ.

 

♦  כל הריסים עשויים בעבודת יד מ-100% סיבים סינתטיים, רכים מאוד, קלים מאוד, כך שהם לא מכבידים על העפעפיים.
♦  כל הריסים הם ריסי פס, שזורים על רצועת כותנה מאוד גמישה, שאפשר לשחק איתה – מאוד חשוב להדבקה מדוייקת.
♦  הם 3D – ריסי תלת מימד, הראשונים בארץ, על מנת לתת נפח מקסימלי לריסים.
♦ מיועדים לשימוש רב פעמי. וכמובן אל תשכחו לנקות ולשמור עליהם בין שימוש לשימוש.

כמה טיפים לריסים מלאכותיים:
♦ מאוד חשוב להתאים את אורך פס הריסים המלאכותיים לעין. עיניים קטנות יותר ידרשו גזירה של הפס, אחרת זה לא נראה טוב, ואפילו יכול להראות רע או "להפיל" את העין.

♦ אני תמיד שמה מסקרה על הריסים הטבעיים ואז מדביקה ריסים מלאכותיים. בדר"כ על הריסים המלאכותיים אני לא מורחת מסקרה (הם נשמרים ככה לאורך זמן ובדר"כ אני לא מרגישה צורך בעוד מסקרה גם עליהם).

הסרה של ריסים מלאכותיים: הכי מפתה פשוט למשוך אותם מהעין בסוף הערב, אבל זה רע! כי הפעולה הזו תולשת גם ריסים טבעיים שלנו. פשוט לספוג צמר גפן עם מסיר איפור עיניים, להספיג כמה פעמים ולחכות לניתוק של הריס מהעפעף. השמן משחרר ומחליש את הדבק.

ניקוי ריסים מלאכותיים: מסקרה (בין כזו שנמרחה על הריסים המלאכותיים או כזו שעברה מהריסים הטבעיים למלאכותיים בגלל הקרבה ביניהם) – עם מסיר איפור עיניים מאוד בעדינות, כדי לא "לשבור" את המראה המעוגל היפה של הריסים. שאריות דבק – אפשר למשוך ממש בעדינות עם קצות האצבעות (דבק ריסים יבש הוא אלסטי, ונתלש כשמושכים אותו). כשהריסים נקיים, לחטא מעט עם אלכוהול 70% (כזה פשוט שקונים בבית מרקחת).

 

מחיר: 40 ש"ח
ניתן להשיג בגילטי >>
ובאתר הרשמי של יאנה פרוביז >>
באנדל של כל 6 סוגי הריסים + אפליקטור ב-280 ש"ח >>

 

♥♥♥

אפליקטור להדבקת ריסים – HOOK ME UP Lash Applicator

 

יאנה פרוביז - אפליקטור להדבקת ריסים
יאנה פרוביז – אפליקטור להדבקת ריסים

 

אחד המוצרים הכי שווים בתחום הריסים המלאכותיים בעיניי.
אפליקטור במבנה יחודי שעושה את כל תהליך הדבקת הריסים להרבה יותר פשוט.

מגיע בצבע זהב, בתוך אריזה שחור לבן (שומרים פה על שפה גרפית אחידה).
עשוי פלדת אל חלד בציפוי זהב 24K.

המבנה שלו מאוד מזכיר פינצטה במבט ראשון (באמת השתמשתי בפינצטה לריסים עד עכשיו), כשהיחוד שלו הוא החלק הקדמי השטוח שמתאים בצורה מדוייקת לפס הריסים.

האפליקטור להנחת ריסים
האפליקטור להנחת ריסים

 

מוציאים את הריסים מהקופסה בעדינות עם הקצה המחודד, ואוחזים בהם עם החלק השטוח של האפליקטור עד לסיום תהליך ההדבקה.

אני תמיד מדביקה קודם את החלק המרכזי של הריסים, כי הוא פשוט החלק הגדול יותר בעין, והוא משמש לי מעין "עוגן" לכל תהליך הדבקת הריסים, ואז מהדקת בחלקים החיצוני והפנימי.
כשאני מרוצה ממיקום הריסים ומרגישה שאין צורך לשחק איתם ימינה ושמאלה, והם ממוקמים מדוייק מבחינתי, שוב – עם החלק הרחב של האפליקטור מהדקת אותם לריסים שלי.

סרטון וידאו מעולה של יאנה על האפליקטור והדבקת ריסים אפשר לראות כאן >>>

מחיר האפליקטור 70 ש"ח, אבל שווה כל שקל! אם אתם אוהבים ריסים מלאכותיים אבל הידיים מתבלבלות לכם, ואפילו אם אתם מיומנים – פרגנו לעצמכם איכות חיים. באמת שווה!

ניתן להשיג בגילטי >>>
ובאתר הרשמי של יאנה פרוביז >>>

♥♥♥

 

אייליינר קרם – Crème De La Crème Eyeliner

אייליינר במרקם יוצא דופן – אייליינר קרם. ב-2 גוונים – שחור וקרם (יש לי כאן קונוטציה לשיער של יאנה). שני שליש גוון שחור עמוק ואטום, שליש גוון ניוד בז'.

אייליינר קרם של יאנה פרוביז
אייליינר קרם של יאנה פרוביז

 

אני חושבת ששנים לא השתמשתי באייליינר במרקם קרם. מרבית האייליינרים היום הם במרקם ג'ל, נוזלי או טוש.

המרקם מאוד מפתיע לטובה. הייתי סקפטית. אייליינרים בקרם שניסיתי בעבר לא היו מוצלחים במיוחד. לקח לי כמה שבועות בכלל לנסות אותו ואני מאוד אוהבת.

המרקם הקרמי של האייליינר רך בטירוף, ממש חמאתי, אבל מאוד מדוייק לאייליינר.
מצד אחד הוא נמרח מאוד בקלות על העפעף, אבל מצד שני המרקם יודע לשמור על יציבות למריחה מדוייקת שלא "בורחת".

הגוון השחור אטום כבר במריחה ראשונה. יש לו גימור מאט שאני מאוד אוהבת כי הוא נראה טבעי יותר. פחות מתחברת לגימורים פלסטיים או מבריקים שנראים יותר מלאכותיים.

מאוד קל, בלתי מורגש על העפעף, לא משנה כמה דרמטי שרטטתי אותו ובכמה שכבות.
עמידות מצויינת, לא נמרח במשך היום ולא מתפורר.

גוון הניוד מעולה לשימוש בקו המים, כדי להגדיל את העין או כדי לתת לה מראה מואר יותר.
(גם בגוון השחור, אגב, אפשר להשתמש בקו המים).

תכולה: 5.5 גרם, מחיר: 80 ש"ח

ניתן להשיג באתר גילטי >>>
או באתר הרשמי של יאנה פרוביז >>>

 

♥♥♥

ליפגלוסים – קולקציית  VERY GLOSSY 

המוצרים הראשונים שהושקו תחת המותג יאנה פרוביז היו שפתוני מאט נוזליים (סקירה כאן בהמשך), ואחריהם הושקו גם הליפגלוסים האלו.

ליפגלוסים של יאנה פרוביז
ליפגלוסים של יאנה פרוביז

 

אני חושבת שכבר שנים שאני לא משתמשת בליפגלוסים. מעדיפה שפתונים, בדר"כ מאט. אבל מעל למאט אני מניחה באלם לשפתיים או איזשהו שפתון אחר שהוא לא נאט, כדי לרכך את המראה.
באופן כללי למאט יש נטיה לבגר ולתת מראה קשוח יותר, לפחות בעיניי.

האריזה – זהה לאריזת השפתונים, שהיא מהממת בפני עצמה, אבל הזהות המוחלטת הזו קצת מבאסת אותי, כי סקאלת הגוונים שלי היא כזו שהשפתונים והליפגלוסים די קרובים בגוונים שלהם, ובכל פעם שאני צריכה לבחור אחד מהם אני צריכה לבדוק בתחתית השפתון, בכיתוב הקטנטן, אם מדובר ב Very matte או ב Very Glossy. יש הבדל של מילה אחת בלבד בין השמות שלהם, ואת המילה הזו צריך לזהות בכיתוב הקטנטן שמופיע מעל השם במדבקה בתחתית. אני כן חושבת שהמילים Very Matte או Verry glossy צריכות להופיע על האריזה עצמה, או לפחות לבדל ויזואלית באיזושהי צורה בין השפתונים לליפגלוסים. קוטרית שכמותי… אבל זה חשוב…

מרקם – מעט סמיך, אבל מאוד לחותי ונעים על השפתיים. עושה רושם ראשוני שהם עלולים להיות דביקים, אבל הם בכלל לא. באמת נעימים על השפתיים.

גימור – מאוד אטומים, פיגמנטיים ומבריקים. עמידים יחסית לליפגלוסים, וגם לאחר שהגוון מעט יורד נשאר מעין סטיין על השפתיים (כמו הכתמה של גוון על השפתיים).

אפליקטור – מאז ההשקה הראשונה של הגלוסים, שהושקו בדיוק באותה אריזה של השפתונים, עם אותו אפליקטור שטוח אובאלי, השתנו מעט האריזות. הן קטנות יותר וקומפקטיות יותר (מעדיפה אותן כאלה), והאפליקטור הוחלף לאפליקטור מחודד יותר, הרבה יותר נוח והרבה יותר מוצלח מהקודם. הוא מאפשר הנחה מדוייקת יותר, הוא גמיש יותר ובאופן כללי הרבה יותר טוב.

שפתונים וליפגלוסים של יאנה פרוביז
מברשת שפתונים וליפגלוסים של יאנה פרוביז – ישנה (משמאל) וחדשה (מימין)

בעוד שפחות התחברתי למרקם של שפתוני המאט, כפי שתקראו בהמשך, את הגלוסים האלו אני ממש ממש אוהבת!

מאז שקיבלתי אותם אני משתמשת בהם המון, בעיקר ב-2 גווני הניוד שתראו כאן, כדי לתת קצת גלואו לשפתיים ולרכך את מראה המאט. הגוונים הניודיים משתלבים יפה עם כל שפתון כמעט.

אגב ניוד – יש קולקציה שלמה של גווני ניוד (גם קולקציית שפתוני ניוד וגם קולקציית ליפגלוסים ניוד) למותג, וזה שיחוק בעיניי. הבנה אמיתית של השטח. גווני ניוד מאוד מאוד מבוקשים. מצד אחד מראה טבעי ולא עשוי מדי, מצד שני – יש נגיעה של צבע והמראה הכללי נראה מטופח.
אפשר לשלב אותם עם גוונים כהים יותר ולקבל מהם גוון שהוא קצת אחר אבל עדיין טבעי (דוגמא באחת ההמלצות היומיות שלי בפייסבוק יש כאן).

גלוסים מאוד מאוד מוצלחים. אוהבת!

ליפגלוסים של יאנה פרוביז - סווטשים
ליפגלוסים של יאנה פרוביז – סווטשים

 

נכון להיום יש 6 גוונים:
סווטשים יש ל-3 מהם, אלו שמסומנים בכוכבית:

VERY SENSIBLE – גלוס ניוד אפרסקי.
VERY DELICIOUS – גלוס בגוון אדום בוהק עם תת גוון קר. גוון תואם לשפתון VERY LUSCIOUS (ואפילו מתחרז).
VERY RETROACTIVE* – גלוס בגוון אדום קלאסי – גוון תואם לשפתון VERY HOLLYWOOD.
VERY FRESH* – גלוס בגוון ניוד בז'. אחד האהובים עליי.
VERY ME* – גלוס בגוון רוז ניוד חמים. מאוד מחמיא. עוד אחד מהאהובים עליי.
VERY BERRY – גוון ניוד פטל, עם תת גוון קר. רק עכשיו ראיתי שיש כזה! בדיוק הגוונים שאני אוהבת, שהם לכיוון הניוד מאוב. נכנס לוויש ליסט!

תכולה: 5 מ"ל. מחיר: 60 ש"ח.
ניתן להשיג באתר גילטי >>
או באתר הרשמי של יאנה פרוביז >>

 

♥♥♥

שפתוני מאט נוזליים – YanaProviz Very MATTE 

סקרתי בעבר את קולקציית שפתוני המאט הנוזליים של יאנה פרוביז.
הם שונים משפתוני מאט אחרים במרקם שלהם.

שפתונים נוזליים של יאנה פרוביז
שפתונים נוזליים של יאנה פרוביז

 

המחשבה מאחורי יצירת הפורמולה היחודית של יאנה היתה שיהיה שפתון שמתייבש במהירות, שיהיה מאוד עדין ונעים על השפתיים, שלא מדגיש יובש או קמטוטים, עד בלתי מורגש, שהפורמולה תהיה נוזלית ודקה מאוד, כך שאפשר יהיה לבנות את השפתון בשכבות ולחדש אותו במהלך היום ללא חשש להתפוררויות.

כפי שציינתי למעלה – סקרתי אותם בהרחבה (רבה) בעבר, אז אתן כאן ממש תמצית בנקודות של מה אני אוהבת בהם ומה פחות:
♦ הפורמולה מאוד מאוד דקה ונעימה על השפתיים.
♦ יש להם ריח מתקתק, מעט ונילי.
♦ גם במריחה השכבות דקיקות ולא עמוסות.
♦ שכבה שניה להקפיד להניח רק לאחר שהראשונה התייבשה לחלוטין.
♦ חסרון – עמידות. אצלי יש בחלק מהגוונים (דווקא אלו שאני אוהבת, מכירים את זה? Very Pretty, ו- Very in Love) דהיה במרכז השפה כבר אחרי כשעתיים. בגוונים האחרים לאחר כ-4 שעות.
♦ חידוש במשך היום בהחלט נראה טוב. השפתון לא מתפורר ולא מתייבש, ואפשר לחדש כמה וכמה פעמים במשך היום, כך שזה יכול לפתור את עניין הדהיה, אבל עדיין יכול קצת לאכזב למי שרגילה לעמידות גבוהה יותר.

התייחסתי לעניין הדהיה בפוסט המורחב:
מלכתחילה השפתונים האלו לא הוצגו כשפתונים עמידים.
יאנה הדגישה שמה שחשוב בעיניה בעמידות של שפתון זה לא אם הוא דוהה, אלא איך הוא דוהה.
והיה לה חשוב שהשפתונים שלה ידהו בצורה כזו שניתן יהיה לחדש אותם בקלות, בצורה שלא תייבש טתעמיס על השפתיים, ושעדיין יראו טוב.

אנחנו מורגלים בתפיסה שלנו, מתוך הכרות עם מוצרים דומים, ששפתוני מאט נוזליים אמורים להיות מאוד עמידים. כי זה סוג המוצרים שמשיקים ברוב המותגים.

אז מאוד קל לשפוט את השפתון הזה מתוך התפיסה הקולקטיבית הזו.
בואו ניקח אותי לדוגמא:
הפורמולה האהובה עליי לשפתונים נוזליים היא זו של OFRA, כבר שנים. וניסיתי ה-מ-ו-ן סוגים ומותגים, ואני יכולה להתלהב לתקופה מסויימת משפתון כלשהו, ובסוף זה עובר לי ואני חוזרת לעפרה. כבר שנים.

ולכן – כל שפתון נוזלי שאנסה יושווה בסופו של דבר לפורמולה הזו של עפרה שאני מאוד אוהבת, ולעמידות שלהם. והם מאוד מאוד עמידים עליי! אז קשה לי עם שפתונים שהם אחרים.

זה משהו שאתם צריכים לקחת בחשבון כשאתם קוראים את הסקירה הזו, כי היא נובעת מתוך ההעדפות הפרטיות שלי.
אם אין לכם בעיה עם שפתונים עמידים למשהו כמו 2-4 שעות, לכו על זה. הם נוחים על השפתיים והגוונים מהממים!!!

מבחר גוונים – 19 נכון להיום:
אלו שיש עבורם סווטשים בהמשך מסומנים בכוכבית*. 
Very Amiable
– שפתון מאט בגוון ניוד ורדרד בהיר.
Very Hollywood
– שפתון מאט בגוון אדום עמוק בסגנון רטרו (ההשראה היתה כוכבות העבר בהוליווד).
Very Brave
– שפתון מאט בגוון חום סגול מעושן. כהה מאוד. בהחלט לאמיצות.
Very Charming* – שפתון מאט בגוון חום קינמון. 
Very Pretty*
– שפתון ורוד ניוד, עם תת גוון חמים אפרסקי. ניוד יפהפה.
Very Perky*
– שפתון מאט בגוון ורוד מג'נטה (ורוד פוקסיה עם תת גוון סגלגל קר). מהמם!
Very Luscious* 
– שפתון אדום מאט, עם תת גוון קר/כחול.
Very In Love*
– שפתון בגוון רוז, עם תת גוון חמים. כתבתי פוסט שלם על מוצרי איפור בגווני רוז, אלו גוונים שמתאימים כמעט לכל גווני העור.
Very Fabulous –
שפתון מאט מקולקציית הניוד. גוון ניוד בינוני עם תת גוון קר, שילוב של חום וורוד. כהה יותר מה- Very Gorgeous.
Very Allure –
שפתון מאט מקולקציית הניוד בגוון ניוד בז׳ נייטרלי, עם תת גוון אפרפר (מתאים גם לערבובים ו״קירור״ גוונים אחרים).
Very Divine* –
שפתון מאט בגוון חום נייטרלי בינוני. גוון ניוד שיתאים מאוד לבעלות עור השזוף וכהה.
Very Gorgeous –
שפתון מאט מקולקציית הניוד. גוון ניוד “Dusty Rose” עם תת גוון קר. מעין גוון מאוב. בדיוק מסקאלת הגוונים שאני אוהבת…
Very Witty*
– שפתון מאט בגוון אפרסקי קורלי. מאוד שמח וקייצי.

שפתונים של יאנה פרוביז
שפתונים של יאנה פרוביז. בסווטשים הגוונים עדיין לחים. הם טיפה מתבהרים לאחר יבוש. אעלה סווטשים מעודכנים לאחר יבוש בהזדמנות הראשונה

 

בפוסט הקודם העליתי סווטשים של 4 גוונים.
חזרתי אחורה לפוסט ההוא ונהיה לי קווץ' בלב. לונה שלי שם ברקע של הסווטשים. אז הנה היא שוב מככבת עכשיו (והלוואי והייתי יכולה לחבק אותה עכשיו שוב. אם יש לכם כלב – תנו לו חיבוק עכשיו).

השפתונים של יאנה - סווטשים בתאורת חוץ
השפתונים של יאנה – סווטשים בתאורת חוץ

 

תכולה: 5 מ"ל. מחיר: 80 ש"ח
ניתן להשיג באתר גילטי >>
ובאתר הרשמי של יאנה פרוביז >>

 

♥♥♥

מזכירה שיש 20% הנחה ליומיים במהלך הבלאק פריידיי.

כל מבצעי הבלאק פריידיי מעודכנים כאן בשוטף עם הרבה מאוד קודי הנחה >>

 

יש גם הגרלה שווה שמתנהלת בפייסבוק עם מוצרים מהפוסטים האחרונים של ההשוואות:
השוואת שפתוני ניוד של עפרה >>>
השוואת פלטות של עפרה >>>
ספיישל היילייטרים של עפרה >>>

ההגרלה בפייסבוק
ההגרלה בפייסבוק

 

קנו חכם 🙂
נשיקות, ♥♥♥

קורין

  • גילוי נאות: חלק מהמוצרים התקבלו לסקירה

תגובות

comments

4 Comments

  • מ צ ד ה

    רכשתי בעבר שפתון מסדרת המאט בגוון העשב (סורי, לא אין לי כוח להחליף לאנגלית) ולאחר מס'שימושים ההברגה התפרקה.גילטי שלחו שפתון חדש וגם בו התפרקה ההברגה לאחר מס' שימושים – התאכזבתי מאוד ונכון לעכשיו לא מתכוונת לרכוש אותם שוב. בורז'ואה בגרסת המאט עושה עליי עבודה נהדרת ועמידה שעות רבות ובמחיר ממש נוח.

    נו, על טעם וריח.

    תודה על פוסטים מושקעים.

  • קורין

    לא נתקלתי בבעיה שציינת, לא בשפתונים ולא בגלוסים, אבל גם אני פחות התחברתי לשפתונים.
    תודה רבה על הפידבק!

  • לבנת

    היי קורין,
    וואי שנים לא ביקרתי באתר שלך- פתאום נזכרתי בו כשנכנסתי לסטרוברי!
    חחח נוסטלגיה!

    רציתי לשאול אותך בלי קשר לבלוג הספציפי אם אפשר- אני מחפשת גם את המייק אפ סטיק של מייבלין וגם את זה של רבלון ולא מצליחה למצוא אתרים נורמלים ששולחים לארץ במחיר שפוי ומחזיקים מספר גוונים רחב.. אני מחוץ ל"עולם" הזה כבר זמן מה וממש לא מעודכנת- תוכלי לעזור לי<?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *