מייקאפ פיט מי לומינוס של מייבלין
מוצרי איפור לפנים

מייקאפ פיט מי לומינוס של מייבלין

מייבלין פיט מי לומינוס אנד סמות מייקאפ
מייבלין פיט מי לומינוס אנד סמות מייקאפ

 

 

פוסט נוסף בסדרת המייקאפים השבועית שלי. הפעם סקירה של מייקאפ שאתם ביקשתם – מייקאפ פיט מי לומינוס של מייבלין, המייקאפ החדש שלהם בסדרת הפיט מי המאוד מדוברת, שגם הגיע לארץ, לשם שינוי.
סדרת הפיט מי של מייבלין מאוד מוכרת בזכות המייקאפ והקונסילר פיט מי מאט של המותג, שניהם הושקו כבר לפני כמה שנים, וטרם הגיעו לארץ.

בעיניי זה מפתיע שבחרו להשיק בארץ דווקא את הפיט מי לומינוס, שהוא מייקאפ יותר מאיר, מאשר את הפיט מי מאט, שמתאים יותר ללחות הישראלית, ובעיקר חבל לי. מקווה שבקרוב נראה כאן בארץ גם את גרסת המאט שנחשבת למאוד מאוד מוצלחת, ובכל מקרה אסקור גם אותו עבורכם בקרוב.

 

♥♥♥

 

מה אומרים במייבלין על המייקאפ פיט מי לומינוס?

פורמולה ייחודית ומתוחכמת בעלת אבקות זעירות מטשטשות המסייעות בטשטוש אופטי של מראה הנקבוביות ומסייעות בנטרול מראה עור שמנוני ומבריק כמו גם רכיבים ייחודים לפיזור אחיד.
פורמולה קלילה לכיסוי אחיד המתאימה את עצמה לגוון הטבעי של העור יחד עם התאמה על מרקם העור.
מריחה קלה ונוחה, מתמזג עם העור ללא כל מאמץ.
מותיר את העור במראה טבעי וזוהר.
מייק אפ אידאלי לשיפר מראה מרקם העור, עבור עור רגיל עד יבש.
מכיל SPF18.

 

 

♥♥♥

האריזה:
בקבוק זכוכית מרובע, קומפקטי מאוד, עם משאבה. המשאבה מאוד נוחה לעבודה, ואני אוהבת את הגודל הקומפקטי של הבקבוק.
הבקבוק זהה לבקבוק של המייקאפ פיט מי מאט בגרסה האמריקאית שלו, בשונה מהמייקאפ בגרסה האירופאית שמגיע בשפורפרת (זו אגב גרסת המאט שיש לי ואסקור לכם בקרוב). לא יודעת עדיין איזו גרסה של המאט תגיע אלינו, אם תגיע. סביר להנניח שזו האירופאית, אבל עדיין, בכפר הגלובלי הקטן שלנו, העובדה שהבקבוקים זהים מאוד מבלבלת.
כשנתקלתי בו באחת הפרפורמריות פה בארץ הייתי משוכנעת שמדובר בפיט מי מאט שרציתי לנסות זה מכבר. לא טרחתי אפילו לקרוא מה כתוב עליו, כי הבקבוק באמת זהה, ורק לאחר השימוש הראשון, כשהתוצאה שקיבלתי היתה רחוקה ממאט, בדקתי שוב את הבקבוק כדי לקרוא את הרכיבים, וגיליתי שמדובר בעצם בלומינוס ולא במאט.
ההבדל בין 2 הבקבוקים הוא בכיתוב על המכסה – המאט בכיתוב תכלת, והלומינוס בכיתוב כסוף, אז שימו לב, בעיקר אם אתם בחו"ל.

מייקאפ פיט מי לומינוס של מייבלין
מייקאפ פיט מי לומינוס של מייבלין

 

♥♥♥

מרקם ומריחה:
מייקאפ נוזלי, דליל יחסית. יש לו מעין מרקם ג'ל דליל וחלקלק. מרקם מאוד מאוד נעים ובלתי מורגש על העור.
נמרח בקלות, מתמזג בעור בצורה מאוד יפה, ובניגוד למייקאפים מאירים אחרים, שלוקח להם זמן להטמע בעור, ומשאירים סימני מריחה – כאן זה לא קורה.

מרקם לחותי, שיתאים לבעלות עור רגיל עד יבש, ומעורב יבש. מאוד נינוח על העור, גם באזורים היבשים שלי (בצידי העיניים והשפתיים).

כפי שציינתי בפוסטים קודמים – למייקאפים דלילים אני מעדיפה מברשת ולא ספוגית, כי הספוגית אמנם מטמיעה את המייקאפ לתוך העור, אבל גם "שותה" את החומר, ואני מעדיפה גם את הגימור שמתקבל עם מברשת.

אני חוזרת על עצמי, אבל לטובת מי שלא קרא את הפוסטים הקודמים – המברשת המועדפת עליי למייקאפים שהם לא מאוד סמיכים, היא מברשת הסומק של ריל טכניקס. מי שעוקבת אחרי סקירות המייקאפ שלי יודעת שאני ממליצה עליה די הרבה למייקאפים לא סמיכים.

מזכירה שהמברשת הזו לא נמכרת כמברשת בודדת אלא בסט של 3 מברשות אבל שווה בהחלט להזמין את כל הסט עבור המברשת הזו. כל הסט עולה כ-65 ש"ח באתר אייהרב – פחות ממחיר של מברשת בודדת, אז בהחלט ממליצה.

 

♥♥♥

רמת כיסוי וגימור:
כיסוי קל עד בינוני. זה מייקאפ שניתן לבנות את הכיסוי שלו בשכבות, אבל מעט. לא ניתן להעמיס יותר מדי שכבות כאן, בגלל הגימור הלח, שנראה לא טוב כשהוא מועמס..
אלו המייקאפים שאני אוהבת עכשיו – כאלו שהם לא כבדים והכיסוי שלהם לא גבוה מאוד, נטמע בעור ונראה כמו עור שני.
כיסוי נוסף שזקוקים לו באזורים מסויימים ניתן לקבל עם קונסילר בהנחה נקודתית.

הגימור הוא מאוד לח, ומכאן מאיר 🙂
בעיניי ממש חובה לפדר אותו באזורים מסויימים שעליהם מראה לח לא נראה טוב – מצח, סנטר, אף. דווקא באיזור הגבוה של הלחיים אני לא מפדרת כי המראה המואר שלו נראה מעולה על האזורים האלו, נותן מראה מאוד חי וצעיר יחסית.

בדר"כ פידור מאסיבי גורע מהגימור של מייקאפים מאירים מהסוג הזה, אבל אני מוצאת שבמייקאפ הזה, ככל שעובר הזמן והפודרה נספגת, הוא מקבל מחדש גימור חי.

באופן אישי אני אוהבת למרוח מייקאפים על עור שהוא יבש לחלוטין, ומשתמשת בבקרים בלחות שנספגת לחלוטין ולא משאירה עור לח. אני מוצאת שעבור העור שלי זה עובד בצורה הטובה ביותר, ובמייקאפים לחותיים זה אפילו חשוב לי יותר.
על העור שלי, שהוא מעורב – רגיל ברובו, נטיה לשומניות באזור ה T, ומעט אזורים יבשים בצידי העיניים והשפתיים, הנחה של המייקאפ הזה מעל לקרם עשיר לא עובדת טוב. מתקבל מראה מאוד עיסתי.

המייקאפ מיועד לבעלות עור רגיל עד יבש, ומעורב יבש, כך שכל אחת לפי צרכי העור שלה בוודאי יודעת באיזו לחות להשתמש מתחת למייקאפ, וכמה בדיוק לפדר מעליו.

הוא לא מדגיש נקבוביות בשעות הראשונות שלו על העור, להיפך. הוא נותן לעור מראה מאוד רך. הדהייה שלו עם הזמן במשך היום פשוט מורידה חומר בהדרגה וכתוצאה מכך חושפת מעט את הנקבוביות, אבל הוא לא מסוג המייקאפים שמתקבעים על הנקבוביות ומדגישים אותן.

מייקאפ פיט מי לומינוס של מייבלין
מייקאפ פיט מי לומינוס של מייבלין

 

♥♥♥

עמידות:
מייקאפים מאירים לא עמידים במיוחד בדר"כ, בוודאי לא בקיץ.
השתמשתי בו גם לפני כחודש וחצי, כשעוד היה נעים בחוץ והעמידות היתה יפה – כ-7 שעות ללא צורך בפידור, כאשר פידור האריך את העמידות לעוד כשעתיים-שלוש.

בקיץ שלנו שכבר מזמן החל, ואפילו לא הגיע לשיאו – החלו הברקות כבר לאחר 5 שעות בערך, ומאחר והמייקאפ הזה מלכתחילה בעל מראה לח, מדובר בהברקות שלא נראות טוב ומחייבות פידור.

הוא דוהה בצורה סבירה. אין סימני דהייה מאוד ברורים, המייקאפ פשוט מאבד מעט מהכיסוי שלו. פידור לפני שמגיע שלב הדהייה עוזר, וגם פידור לפני הנחת המייקאפ (לא לבעלות עור יבש מאוד). כתבתי על הטיפ לעמידות המייקאפ כאן.

המייקאפ מיועד, כאמור, לבעלות עור רגיל עד יבש, ואני מניחה שעל בעלות עור כזה העמידות תהיה טובה יותר.

♥♥♥

מבחר גוונים:
בארץ הוא מגיע ב-8 גוונים. בחו"ל המייקאפ המקביל הוא Dewy & Smooth שמגיע ב-16 גוונים בארה"ב.
לקחתי את מס' 250 שהוא התאמה מושלמת לדאבל וור 3N1 (מס' 10) וללוריאל טרו מאץ בגרסה האירופאית/ישראלית בגוון N6 (הגרסה האמריקאית בגוון הזה בהירה יותר).

שימו לב שהוא מכיל SPF. לא יצא לי לנסות אותו בצילומים עם פלאש, כך שאני לא יכולה להעיד מבחינת החזר האור, אבל קחו את זה בחשבון.

השוואת גווני מייקאפ
השוואת גווני מייקאפ

♥♥♥

שורה תחתונה:
מייקאפ מאיר שבתפעול נכון (פידור באזורים המזיעים ומשטח יבש לפני ההנחה) נראה ממש מצויין על העור.
בלתי מורגש על העור. נינוח לאורך כל היום ושומר על לחות העור לכל היום.
עמידות סבירה. פחות מתאים לקיץ וללחות לבעלי עור מעורב, יתאים במיוחד לבעלות עור בוגר, יבש, ומעורב יבש.

♥♥♥

מידע כללי:
תכולה: 30 מ"ל
מחיר: 55 ש"ח מחיר השקה. לא ברור לי כמה יעלה לאחר מכן. אני מניחה שכמו רוב המייקאפים של מייבלין.
אונליין ניתן להשיג אותו באתר גילטי במחיר ההשקה, ואפשר לעקוב אחרי אתרים למוצרי מייבלין אונליין. שימו לב שהמייקאפ הזה לא קיים בינתיים בבריטניה ולכן באתרים הבריטיים לא ניתן למצוא אותו במגוון.

♥♥♥

אם יש מייקאפים נוספים שתרצו שאסקור במסגרת מייקאפ בשלישי – כתבו לי בתגובות ואשתדל לסקור עבורכם בשמחה.

 

אל תשכחו שאני נמצאת גם בפייסבוק וכמובן באינסטגרם, שאני מאוד אוהבת.

נשיקות ♥♥♥
קורין

 

תגובות

comments

10 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *