איפור

טיפ האיפור המושלם לקיץ

צבעים של קיץ
צבעים של קיץ

אחרי היעדרות לא קצרה, אני חוזרת עם אחד הטיפים הטובים ביותר לאיפור בקיץ, שליווה אותי במהלך כל הקיץ האחרון.
הטיפ הוא בעצם של המאפר המוכשר גוס (Goss), שיש לו גם ערוץ יוטיוב שאני מאוד מאוד אוהבת, כי שהוא מלא בטיפים תכליתיים ושימושיים לאיפור (בניגוד לערוצים אחרים בהם יש בעיקר הדרכות איפור).
הטיפ הזה משפר את עמידות המייקאפ והאיפור כולו בכמה שעות טובות, ומעולה לקיץ הלחותי שלנו. בשינויים קלים מתאים לכל סוגי העור, ובעלות עור שמן יהנו ממנו במיוחד.

קודם כל קצת שמחה וחגיגה:
את הטיפ פרסמתי במסגרת הפינה השבועית שלי בדף הפייסבוק של ערוץ החיים הטובים, וקיבלתי עליו ה-מ-ו-ן תגובות, כך שהחלטתי שהוא מספיק חשוב לפרסם אותו בבלוג, לטובת מי שאינה חברה ברשתות החברתיות, וגם כדי שתוכלו לחזור אליו מפעם לפעם (מה שקשה מאוד בעמודי פייסבוק, בהם התוכן נדחק למטה)

לפני מספר חודשים השיקו בערוץ החיים הטובים את נבחרת הבלוגריות של הערוץ – 4 בלוגריות בתחומי לייף סטייל שונים, כשאני אחראית על הטיפים בתחומי הטיפוח והאיפור :). המהלך הזה של לקראת שיתוף הפעולה עם ערוץ החיים הטובים נמשך כמה חודשים טובים, וכשעלינו לאוויר הייתי מאושרת. תחושת ההישג מדהימה, וההרגשה שהפעילות של הבלוג מתרחבת מרגשת אותי מאוד.

נבחרת הבלוגריות של ערוץ החיים הטובים
נבחרת הבלוגריות של ערוץ החיים הטובים

 

מזמינה אתכן לעקוב אחריי גם בדף של ערוץ החיים הטובים. חלק מהטיפים אני מפרסמת גם בדף הפייסבוק של ריסים ורסיסים, אז מי שעוד לא עוקבת שם, מוזמנת.

 

הנה הטיפ שפרסמתי. בהמשך אני מפרטת ונותנת עוד המלצות:

 

טיפ האיפור הטוב ביותר לקיץ:
כאמור, אני מדגישה שוב – הטיפ הוא לא שלי. לא רק שהוא לא שלי, גם לא הייתי חושבת עליו בעצמי, מסיבות שאפרט תיכף למטה. הטיפ הוא של GOSS (לינק ליוטיוב שלו בפסקה הקודמת):
הטיפ הוא מאוד פשוט. ההמלצה של גוס היא להוסיף שלב לפני המייקאפ: מעל לקרם לחות ו/או הפריימר למייקאפ, מניחים פודרה, ומעל הפודרה מניחים את המייקאפ.

כלומר, אם עד עכשיו סדר האיפור היה כזה: קרם לחות > פריימר למייקאפ > מייקאפ > פודרה
הסדר החדש הוא כזה: קרם לחות > פריימר למייקאפ > פודרה > מייקאפ > פודרה

זה הטיפ המלא בערוץ היוטיוב של גוס. מוזמנות לצפות בו שם.

 


איך בעצם עובד הטיפ?

מעל קרם הלחות (או הפריימר אם את משתמשת בפריימר) הוא ממליץ להניח פודרה. רצוי בתפזורת אבל גם בדחוסה עובד טוב. ניסיתי עם שתיהן.
מה שזה עושה – זה נותן לעור מרקם מאט, נועל את כל הלחות של הקרם על העור, נותן גם מעט כיסוי לעור, ורק אז מניחים את המייקאפ.
בגלל שיש מעט כיסוי לפודרה, משתמשים בפחות מייקאפ.
המייקאפ יושב טוב על העור כי הפודרה משמשת כמעין פריימר לעור – נותנת משטח מאט להנחה של המייקאפ, ממלאת נקבוביות ובעצם מחליקה את העור.
מניסיון המייקאפ מעל הפודרה נראה ממש טוב על העור, מתייבש מהר ומתקבע מהר על העור.
אם יש לך עור שמן אז גם צריך לפדר ממש מעט באיזור ה T גם מעל המייקאפ. לעור יבש אין צורך בפודרה נוספת.
הטיפ הזה מאריך את חיי המייקאפ בעוד כמה שעות טובות.

כשחושבים על זה, בעצם זה כמו "להעשיר" את המייקאפ בפודרה, ובעצם רוב המייקאפים העמידים מאוד הם כאלו שיש בהם אחוז גבוה של פודרה.

למה אין סיכוי שהייתי חושבת על הטיפ הזה בעצמי?
במשך שנים ארוכות עולם האיפור נצמד להנחיה שמוצרים אבקתיים (כמו פודרה) מניחים מעל למוצרים קרמיים או נוזליים (כמו מייקאפ), וזו ההנחיה שהנחתה אותנו גם בתור מאפרות.
עם הזמן נפרצו הגבולות, הטכנולוגיה עבדה שעות נוספות, מוצרים שינו את ההרכב והמרקם שלהם, והתחילו להשתמש במוצרים קרמיים מעל למוצרים אבקתיים, כמו למשל – סומק קרם מעל הפודרה.
סומק קרם הוא מוצר קרמי, בדיוק כמו מייקאפ.
ומה שגוס מציע כאן בעצם הוא לקחת את השימוש הזה של מוצר קרמי מעל למוצר פודרתי צעד אחד קדימה, ולהשתמש בפודרה מתחת למייקאפ.

וזה עובד מעולה! ניסיתי קומבינציות של מייקאפים עמידים יותר ועמידים פחות, ואפילו ביבי קרים, ובכולם אני יכולה לומר שהיה שיפור של מספר שעות בעמידות האיפור.
בסרטון שלו גוס משתמש גם בפריימר מאיר מתחת למייקאפ, מעל הפודרה, כי במוצרים מסויימים יכול להיווצר מראה שהוא מאוד מאט בשילוב הזה. למי שאוהבת את מראה המאט אין בעיה בכלל. למי שאוהבת מראה מעט מואר, הייתי ממליצה להוסיף פריימר מאיר או היילייטר קרמי מתחת למייקאפ. אני מעדיפה על האיזורים הגבוהים של הפנים בלבד, אבל פריימר כזה אפשר להניח על כל הפנים.
מה שחשוב זה למצוא את הפודרה הנכונה להנחה מתחת למייקאפ. כזו שתאפשר לעור לנשום מבחינת הרכיבים שלה.

באחד מהפוסטים הבאים אתן כמה המלצות של קומבינציות של מוצרים שאני משתמשת בהם ביומיום, וכמובן למצוא את שילוב המוצרים הנכון עבורכן. לכל אחת יש העדפות אחרות לרמת כיסוי וגימור, אבל אני בהחלט ממליצה לשחק עם מוצרים בהתאם להנחיות של הטיפ הזה עד שתמצאו את השילוב שלכן.

אם כבר ניסיתן את הטיפ, אשמח לשמוע את החוויות שלכן.

תגובות

comments

8 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *