מברשות איפור ואביזרים נלווים

מברשות סיגמא – סקירה והמלצות

מברשות סיגמא
מברשות סיגמא

לקראת המבצעים השווים בבלאק פריידיי באתר של סיגמא מרכזת כאן את כל מברשות סיגמא שלי – מברשות עיניים ומברשות פנים, עם סקירה קצרה על כל אחת מהן והמלצות, וכולל התאמה של מברשות סיגמא ומאק (בהמשך ישיר לזה ששואלים אותי איזה דיופ יש למברשת הזו של מאק, או להיפך – המברשת הזו של סיגמא – כמו איזו מברשת של מאק היא בעצם).

התחלתי לרכוש את מברשות סיגמא לפני כ6-7 שנים.
בהתחלה סיגמא מותגו (או שמיתגו את עצמם), כמותג מברשות שמייצר דיופים (העתקים זהים) למברשות של מאק, ואפילו המיספור של המברשות היה זהה למיספור של מאק (לא יפה…).
בערך בתקופה הזו, לפני 6-7 שנים, הם יצאו במיספור חדש למברשות שלהם, שונה לחלוטין מהמברשות של מאק.
המיספור כולל אות ומספר. כל אות מייצגת איזור בפנים:
E- מברשות עיניים (eyes)
F – מברשות פנים (face)
L – מברשות שפתיים (lip. לדעתי יש רק אחת כזו)
P – מברשות להנחה מדוייקת (precision)
B – מברשות גוף (body)

בנוסף – כל מברשת מגיעה היום (בעצם כבר בשנה וקצת האחרונות) ב-3 גרסאות – רגילה, קופר (copper) וגולד (18K gold), כשהמחיר עולה בהתאמה.

לפני כ-3-4 שנים יצאו בסיגמא עם סדרת מברשות הקבוקי הסינטטיות, ושברו את המיתוג שלהם כמותג שמייצר רק מברשות שתואמות למברשות מאק, והם ממשיכים לחדש הן בתחום המברשות והן בתחום האיפור מאז.

ליד כל מברשת ציינתי את התואמת שלה במאק. בתחילת דרכי הבזבזנית באתר של סיגמא, כשחיפשתי מברשות טובות אבל זולות יותר משל מאק, וגיליתי את הסיגמא, שעולות חצי מהמחיר של מאק ויותר, יצרתי לעצמי טבלה באקסל של מברשות מאק וסיגמא, או בעצם – איזו מברשת סיגמא תואמת לאיזו מברשת מאק, ושימשה אותי במהלך השנים לצורך מענה לשאלות שלכם. אני כן מתכננת להעלות אותה בפורמט של טבלה מאוחר יותר, אבל בינתיים ציינתי ליד כל מברשת התאמה.

איפה קונים ומחירים:
את מברשות סיגמא ניתן להשיג באתר של סיגמא בתוספת משלוח במהלך השנה, למעט יומיים בבלאק פריידיי.
* עדכון מספטמבר 2016 המברשות נמכרות גם באתר גילטי הישראלי, במחירים מאוד קרובים למחירי המברשות באתר הרשמי של סיגמא, עם משלוח חינם ברכישה מעל 150 ש"ח.
בבלאק פריידיי הקרוב, שאצלנו מתחיל כבר היום – יום חמישי, 27/11/14, בשעה 10:00 בבוקר, ועד 10 בבוקר של יום שבת , מציעים בסיגמא, כמדי שנה – משלוח חינם. קוד הנחה: BF2014
מניסיון – זה המבצע השווה ביותר בסיגמא בכל השנה, מאחר ועלות המשלוח לישראל מטורפת ויכולה להגיע לכדי 50% מעלות של מברשת בודדת לדוגמא. המון.

המברשות:
הרכישות הראשונות שלי בסיגמא היו של מברשות בודדות או סטים ממש קטנים (מברשות הפנים הראשונות שלי שקניתי מהם היו סט הפנים הזה). רציתי לבדוק את האיכות שלהן לפני שאני משקיעה כמה מאות שקלים בסט.
צברתי לא מעט מברשות ואז החלטתי להזמין סט שלם – ESSENTIAL KIT – MAKE ME BLUSH. הסט נמכר גם באתר גילטי (היתרון שבגילטי המשלוח חינם ברכישה מעל 150 ש"ח). הסט כולל בתוכו מברשות שכבר היו לי, וידעתי מראש בזמן ההזמנה, כי את רובן לא היה אכפת לי שיהיו לי כפול.

אני אוהבת את הסט הזה כי יש בו את כל המברשות הבסיסיות, והוא מגיע בכלי קשיח סופר נוח. הכלי נסגר עם כפתורי תיק תק משני הצדדים לסגירה מוחלטת, ומאוד נוח לנסיעות.
בנוסף, בגלל הקשיחות של החומר, כשפותחים אותי מתקבלות 2 כוסות למברשות שנוח להניח פשוט על השיש בבית מקלחת במלון או כשמתארחים. ממש כמו בבית 🙂

SIGMA ESSENTIAL KIT - MAKE ME BLUSH
SIGMA ESSENTIAL KIT – MAKE ME BLUSH
סט 12 חלקים מברשות סיגמא
סט 12 חלקים מברשות סיגמא

 

 

בהמשך רכשתי גם את סט המברשות הסינטטיות הזה, שהוא מצויין בעיניי, ובהמשך יש סקירה של חלק מהמברשות בסט.

אני מתחילה עם מברשות העיניים ועוברת למברשות הפנים.
אשתדל לסקור את המברשות לפי המספר שלהן בסדר עולה, כדי שיהיה נוח לחפש, למעט מקרים חריגים, כמו למשל במקרה של מברשת הקונסילר, שאני משתמשת בה כמברשת עיניים לצלליות קרמיות, ונכנסה למברשות העיניים ולא הפנים…

 

מברשות עיניים:

מברשת אייליינר ומברשת זוויתית:

מברשת אייליינר ומברשת גבות סיגמא
מברשת אייליינר ומברשת זוויתית של סיגמא. שימו לב שכל מברשות האייליינר כאן זהות. השחורה (השניה משמאל) ותיקה מאוד. משהו כמו 6 שנים, כך שאפשר לראות איך הן מתבלות עם הזמן (כמעט ולא במקרה הזה)

 

סיגמא E05 – מברשת אייליינר – (אמורה להיות תואמת למאק 209). עבה יחסית למברשות אחרות. תתאים ליצירת אייליינר דרמטי ועבה בזמן קצר יחסית. בהשוואה שלה מול המברשות של OFRA ובדיליום אפשר לראות שהיא מאוד קרובה בעובי שלה לבדליום 710, אבל היא רכה יותר מהבדליום ונוחה יותר לשימוש. היא עבה משמעותית מול מברשת האייליינר הדקה של OFRA שאני מאוד אוהבת.
עם זאת, אני משתמשת בה הרבה במצבים שאני יודעת מראש שאני הולכת על אייליינר עבה יחסית, כי היא חוסכת הרבה מאוד זמן.

סיגמא E10 – מברשת אייליינר דקה  – (אמורה להיות תואמת למאק 210) למי שמעדיפה מברשת דקה יותר, יש לסיגמא את מברשת E10, שהיא דקה יותר וטיפה ארוכה יותר. אין לי אותה כך שאני לא יכולה לחוות עליה דעה, אבל היא אחת הרכישות שלי לבלאק פריידיי השנה.

מברשת אייליינר של סיגמא מול עפרה ובדיליום
מברשת אייליינר של סיגמא מול OFRA ובדיליום

 

סיגמא E65 – מברשת זוויתית – (אמורה להיות תואמת למאק 208). מיועדת להנחה של אייליינר למי שרגילה להשתמש במברשת זוויתית, או כמברשת גבות. היא קשיחה יחסית ויש לה גודל טוב לשימוש כמברשת גבות. לעומת זאת היא מעט עבה כדי לשמש כמברשת אייליינר בעיניי. צילמתי לכם השוואה מול מברשות זוויתיות אחרות.
בתור מברשת גבות היא מוצלחת, כמברשת אייליינר לדעתי לא. ובכל מקרה בזוויותיות אני מעדיפה את מאק 263. אין לה תחליף בעיניי.
מברשת E65 נמכרת גם באתר גילטי.

השוואה של מברשות זוויתיות
השוואה של מברשות זוויתיות. הסיגמא E65 תתאים כמברשת גבות, אבל פחות כמברשת אייליינר

 

מברשות טשטושים:

מברשות טשטושים סיגמא
מברשות טשטושים סיגמא

 

מברשת E25 – מברשת טשטושים קטנה – (אמורה להיות תואמת למאק 217). ה-מברשת בעיניי!. יש לי 5 כאלו, חלק מהן מוקטנות, ומתכננת לרכוש עוד אחת היום. עם המברשת הזו אני יכולה לעשות איפור עיניים שלם מושלם! אם אין לכם אותה או את המאק, רוצו לקנות. מברשת חובה!
מברשת E25 נמכרת גם באתר גילטי.

מברשת E30 – מברשת עפרון – (אמורה להיות תואמת למאק 219. נמכרת גם באתר גילטי). להנחה מדוייקת של צלליות בזווית העין. מעולה לטשטוש של עפרון בקו הריסים התחתונים, וגם להנחה מדוייקת של צלליות וטשטוש של אייליינר. בצפיפות ובעובי מדוייקים בעיניי.

מברשת עפרון של סיגמא
מברשת עפרון של סיגמא

 

מברשת E35 – מברשת טשטושים בינונית – (אמורה להיות תואמת למאק 222. נמכרת גם באתר גילטי). מברשת הטשטושים המועדפת עליי. לא גדולה מדי ולא קטנה מדי, בצפיפות נכונה. מתאימה לטשטוש מעברים בין צלליות וטשטושים בקפל העין. מברשת מצויינת.

מברשת E40 – מברשת טשטושים גדולה – (אמורה להיות תואמת למאק 224. נמכרת גם באתר גילטי). מברשת טשטושים גדולה, עם סיבים ארוכים מאוד. צפיפות טובה. מתאימה לשטח עין גדול ולטשטוש כללי לכיוון עצם הגבה, ופחות לטשטושים מדוייקים.

מברשת E45 – מברשת טשטושים מחודדת – (אמורה להיות תואמת למאק 226 שיצאה במהדורה מוגבלת. נמכרת גם באתר גילטי). עוד מברשת טשטושים מוצלחת. המבנה המחודד שלה מתאים מאוד לטשטוש באיזור קפל העין. צפיפות ורכות מצויינים.

מברשות טשטושים של סיגמא
מברשות טשטושים של סיגמא. לא לותר על E25

 

מברשות להנחת צלליות:

מברשות של סיגמא להנחת צלליות
מברשות של סיגמא להנחת צלליות
מברשות סיגמא הנחת צלליות
מברשות סיגמא להנחת צלליות

 

מברשת E55 – מברשת הנחת צלליות קטנה – (אמורה להיות תואמת למאק 239. נמכרת גם באתר גילטי). המברשת הקבועה שלי להנחת צלליות, ויש לי כמה ממנה. סיבים קצרים יחסית, צפופה מאוד. הצפיפות מאפשרת הנחה פיגמנטית של הצלליות. הצפיפות שלה מתאימה גם לצלליות דחוסות, צלליות אבקה, וצלליות קרם. אמנם הגדרתי אותה "קטנה" אבל היא רחבה מספיק להנחה זריזה של צלליות על כל שטח העפעף, היא פשוט קצרה (ואני מעדיפה קצרות).

מברשת E60 – מברשת הנחת צלליות גדולה – (אמורה להיות תואמת למאק 252). מברשת עם סיבים ארוכים יותר מה-E55. אני ממעטת להשתמש בה להנחת צלליות, כי אני מעדיפה סיבים קצרים, אבל תתאים להנחה על שטח עפעף גדול יחסית.

מברשת E70 – מברשת זוויתית להנחת וטשטוש צלליות – (אמורה להיות תואמת למאק 275). מיועדת להנחה של צלליות בזווית העין, ולטשטוש. רכה מאוד. היתה מתאימה גם לקטגוריית הטשטושים. בפועל אני משתמשת יותר במברשות הטשטושים שציינתי למעלה ןכמעט לא משתמשת בה, אבל למי שאוהבת את המבנה הזוויתי היא תתאים.

מברשות סינטטיות:

מברשות סינטטיות של סיגמא לצלליות קרם
מברשות סינטטיות של סיגמא לצלליות קרם
מברשות סינטטיות של סיגמא לצלליות קרם
מברשות סינטטיות של סיגמא לצלליות קרם

 

במברשות הסינטטיות אני משתמשת בעיקר לצלליות קרם ולחומרים קרמיים בכלל, כמו הנחה נקודתית של מייקאפ או קונסילר, אבל בעיקר לצלליות קרם.

מברשת P84 – מברשת סינטטית זוויתית קטנה – (אין תואמת במאק). כל סדרת ה P מתייחסת להנחה מדוייקת של חומר. המברשת הסינטטית הזו צפופה וחזקה, אבל עם זאת רכה, והמבנה הזוויתי שלה מושלם להנחה של צלליות קרם. מצויינת גם להנחה של קונסילר.

מברשת P80 – מברשת סינטטית ישרה קטנה – (אין תואמת במאק. נמכרת גם בגילטי). היא בעצם ה-F80 של סיגמא במוקטן. גם היא צפופה אבל עם זאת רכה, וטובה למוצרים קרמיים. אני מעדיפה את הזוויתית. משתמשת בה כשאני נתקעת עם ה P84 מלוכלכת… 🙂

מברשת F70 – מברשת קונסילר קטנה – (אמורה להיות תואמת למאק 195. נמכרת גם בגילטי). המברשת הזו שייכת לסדרת מברשות הפנים (F) ומיועדת לקונסילר. אני לא אוהבת את המברשות האלו לקונסילר מתחת לעיניים, כי הן קטנות מדי ולא מתאימות לטשטושים. היא כן מתאימה להנחה של קונסילר נקודתית על פצעים או צלקות בפנים, אבל אני משתמשת בה להנחה של צלליות קרם. מעולה למטרה הזו.

 

מברשות מייקאפ של סיגמא:

מברשות מייקאפ של סיגמא
מברשות מייקאפ של סיגמא

על רוב המברשות כאן כתבתי בעבר, אכניס לינק לסקירה המורחבת ליד כל אחת מהן.

מברשת F60 – מברשת מייקאפ שטוחה – (אמורה להיות תואמת למאק 190). אני קוראת למברשות האלו "מברשות המייקאפ הישנות". לא אוהבת את המבנה שלהן והן לא נוחות לי למייקאפ בכלל. יש לי לפחות 10 כאלו, ממותגים שונים, ואף פעם לא השתמשתי בהן למייקאפ. הסוג הזה של המברשות יכול להתאים אולי למאפרות מקצועיות, כי מאוד נוח לאפר איתן אנשים אחרים, אבל לאיפור עצמי אני מעדיפה את הקבוקיות למיניהן כאן בהמשך.
אגב – אם כבר יש לכן כאלו שלא בשימוש, נסו להשתמש בהן למריחה של מסיכה על הפנים (משאיר את הידיים נקיות ומורח את המסיכה בצורה אחידה), או לפריימר למייקאפ.

מברשת F80 של סיגמא – מברשת קבוקי שטוחה – (אין לה תואמת במאק). המברשת הנמכרת ביותר של סיגמא בכל הזמנים. נמכרת גם בגילטי. מברשת חובה לדעתי אצל כל מתאפרת. מתאימה מאוד גם למייקאפים סמיכים יחסית ונותנת מראה מלוטש לעור. כבר הכנסתי לסל אחת נוספת כזו. לסקירה המורחבת שלי – מברשת F80 של סיגמא.

מברשת F82 של סיגמא – מברשת קבוקי מעוגלת – (אין לה תואמת במאק). בדומה ל-F80, מיועדת להנחה של חומרים לחים או יבשים (מייקאפ או פודרה). היא פחות נוחה בעיניי מה – F80, היא צפופה יותר והרבה יותר קשה לעבוד איתה. לא מתאימה בכלל למוצרים דחוסים, כמו פודרה למשל, כי היא דחוסה מדי עבורם ועלולה לשבור את פני השטח של הפודרה (מניסיון…). בעיניי – אפשר לוותר עליה בלי נקיפות מצפון. גם אותה סקרתי בהרחבה, יחד עם ה F84 בסעיף הבא.

מברשת F84 של סיגמא – מברשת קבוקי זוויתית – (אין לה תואמת במאק. נמכרת גם בגילטי). דחוסה יותר מה-F80 בבסיס שלה, אבל הזווית שלה טובה למוצרים מאוד נוזליים, כמו מייקאפים מאוד מימיים. לדעתי, אם יש לכן את הבאפינג של ריל טכניקס (מגיעה בסט), אפשר לוותר על ה F84, כי הבאפינג טובה יותר למוצרים מאוד נוזליים. אם כבר יש לכן אותה – נסו להשתמש בה למוצרים נוזליים. אם לא – לא רואה טעם לרכוש אותה במיוחד, ואפשר לדלג אם יש לכן אלטרנטיבות אחרות. עוד דבר – המבנה הזוויתי שלה עושה רושם שהיא מתאימה להצללות או הנחה של ברונזר קרמי או נוזלי. זה יכול לעבוד, אבל בעיניי היא דחוסה מדי למטרה הזו. עניין של נוחות. שורה תחתונה – ה-80 מוצלחת יותר.

מברשת 3DHD מייקאפ תלת מימדית של סיגמא – (אין לה תואמת במאק. נמכרת גם בגילטי). המברשת החדשה ביותר של סיגמא. גם היא קבוקית דחוסה, אבל במבנה של פירמידה – זוויתית מהחוץ פנימה לכל כיוון, מה שיוצר 2 משטחים זוויתיים שטוחים, ואת החוד במרכז. הסתקרנתי מאוד לנסות אותה ורכשתי אותה מיד כשהיא יצאה.
צריך להתרגל לעבוד איתה עם מייקאפ. היא דחוסה מאוד יחסית, והשטח השטוח הקטן מכל צד מצריך מריחות קצרות יותר מאשר עם ה-F80. כך שגם מדובר ביותר זמן עבודה למריחת המייקאפ, ולא פחות חשוב – גם ביותר כיסוי בברירת מחדל, ויש מצבים או איזורים בפנים שאני מעדיפה כיסוי קליל מאוד. אני פחות אוהבת אותה למייקאפ, אבל היא מצויינת לקונסילר ולפינישים, בגלל המבנה הזוויתי שלה שמגיע ממש עד לזווית הפניתית של העין, ולזוויות האף.
היתרון שלה הוא שהיא מתאימה לנשיאה בתיק במתכונת מצומצמת – כי היא רב תכלית, יכולה לעבוד גם עם מייקאפ וגם עם קונסילר וחוסכת לפחות מברשת אחת.
אגב – במברשת הזו אפשר לבחור את גוון הידית. היא מגיעה בלבן, שחור וורוד. אני רכשתי בלבן.

SIGMA 3DHD
SIGMA 3DHD
מברשת מייקאפ תלת מימד של סיגמא
מברשת מייקאפ תלת מימד של סיגמא

 

מברשות פנים:

כמעט את כל מברשות הפנים סקרתי בעבר, אבל אתן סקירה קצרה לכל אחת, והפניה לפוסט המורחב:

מברשות פנים של סיגמא
מברשות פנים של סיגמא

 

מברשת F30 – מברשת פודרה – (אמורה להיות תואמת למאק 150. נמכרת גם בגילטי). מברשת הפודרה האהובה עליי בכל הזמנים. היא גדולה ודחוסה בדיוק במידה. היא הרבה יותר דחוסה ממברשת הפודרה של ריל טכניקס, ואע"פ שהן בגודל כמעט זהה, התחושה היא שהמברשת הזו קצרה יותר, בגלל הדחיסות שלה וזה מה שאני אוהבת בה. מברשת רכה מדי מפזרת את החומר, ולפודרה אני מעדיפה טיפה דחיסות, כדי לקבע את הפודרה לתוך העור ופחות אלמנט של פיזור.
יש לי 2 כאלו. את הראשונה רכשתי לפני כמה שנים כמברשת בודדת, ועם הזמן השערות שלה התחילו להישבר ולהשאיר שערות על הפנים שלי. זה היה מאוד מאכזב ולא תכננתי לרכוש אחת נוספת, אבל השניה, שהגיעה בסט שקניתי, מחזיקה לי כבר כמה שנים מבלי לנשור, כך שאני מניחה שהבעיה היתה ספציפית במברשת הראשונה שקניתי.
אולי גם אופן הנחת הפודרה שלי השתנה. שערות של מברשות נוטות להישבר כשדוחסים אותן לתוך העור במקום להשתמש בתנועות רפרוף ומריחה. אולי גם זו הסיבה. על כל פנים (תרתי משמע…) – מהחדשה (יחסית) אני מרוצה.

מברשת F35 – מברשת הצללות והיילייטר – (אמורה להיות תואמת למאק 165 שיצאה במהדורה מוגבלת או מאק 138. נמכרת גם בגילטי). מברשת רכה מאוד, מחודדת ומדוייקת יחסית. עם ראש קטן (יש לסיגמא כזו עם ראש גדול יותר – F25, שמיועדת לכל הפנים, אבל לא ראיתי לנכון לרכוש אותה). אני משתמשת בה בעיקר להיילייטר ופחות להצללות. מצויינת ומומלצת להיילייטרים אבקתיים דחוסים.

מברשת F40 – מברשת סומק זוויתית – (אמורה להיות תואמת למאק 168. נמכרת גם בגילטי). ה-מברשת לסומק וברונזר בעיניי. עוד מברשת חובה מסיגמא. יש לי 2 כאלו, אחת לברונזרים ואחת לסמקים. המבנה שלה מצויין להצללות מדוייקות עם ברונזר, ואני משתמשת בה גם לברונזרים אבקתיים דחוסים, וגם לקרמיים רכים. היא המברשת המועדפת עליי לסומק. כתבתי על המברשת הזו וכמעט כל מברשות הפנים כאן: מברשות סומק וברונזר מומלצות.

מברשת F50 – מברשת דואו פייברית גדולה – (אמורה להיות תואמת למאק 187. על ה187 של מאק כתבתי כאן). גם זו מברשת שאני מאוד אוהבת וגם סקרתי אותה בהרחבה: מברשת F50 של סיגמא. רב תכליתית. מצויינת למייקאפים מאוד נוזליים, היא נותנת לעור מראה מלוטש בשימוש עם מייקאפים כאלו. מתאימה מאוד למוצרים פיגמנטיים מאוד – ברונזרים או סמקים, ומתאימה מאוד לפיזור רחב ואחיד של חומר, כמו למשל כשרוצים לחמם את כל הפנים עם ברונזר. מאוד מוצלחת ומומלצת.

מברשת F55 – מברש דואו פייבר קטנה – (אמורה להיות תואמת למאק 188. שימו לב שבאתר של מאק שקישרתי טעו במספר). הגרסה המוקטנת של ה F50. בפועל היא לא בדיוק הגרסה המוקטנת כי הסיבים שלה פחות או יותר באורך של ה F50, אבל יש פחות קוטר של סיבים. הייתי מעדיפה שהיו סיבים ממש בכמה מילימטרים קצרים יותר. אבל היא עדיין טובה לסמקים קרמיים או נוזליים, ולהנחה של מוצרים מאוד פיגמנטיים – כמו סמקים פיגמנטיים. טובה גם להיילייטרים מכל הסוגים – קרמיים, נוזליים, אבקתיים דחוסים. לא משתמשת בה הרבה כי אני מעדיפה את המוקטנות עם סיבים קצרים יותר (כמו למשל במברשת הסטיפלינג של ריל טכניקס, או מברשת 130 של מאק).

 

מברשת שפתיים:
מברשת L05 – מברשת שפתיים – ׁ(אמורה להיות תואמת למאק 316. נמכרת גם באתר גילטי). יש לסיגמא רק מברשת שפתיים אחת (תכלס לא צריך יותר מזה). היא מאוד מוצלחת ואני משתמשת בה הרבה. הקצה שלה מעוגל ולא מחודד, אבל היא מספיק מדוייקת גם ככה. היא מגיעה עם מכסה כסוף כך שאפשר להניח עליה קצת שפתון לחידוש במשך הערב לסגור ולזרוק בתיק. את המכסה אפשר להלביש על החלק האחורי ואז היא ארוכה מספיק לעמוד בכלי יחד עם כל המברשות.

מברשת שפתיים של סיגמא
מברשת שפתיים של סיגמא
מברשת שפתיים של סיגמא
מברשת שפתיים של סיגמא

 

המלצות למתחילות – 5 מברשות להתחיל איתן את הקיט:
אם אתן רק מתחילות לבנות את ערכת המברשות שלכן, הנה המלצה שלי ל-5 מברשות שכדאי להתחיל איתן:

אם אתן משתמשות במייקאפ המברשות המומלצות עבורכן:
מברשת F80 למייקאפ (נמכרת גם בגילטי)
מברשת F30 לפודרה (נמכרת גם בגילטי)
מברשת F40 לסומק וברונזר (נמכרת גם בגילטי. אפשר להשתמש באותה מברשת בתור התחלה. עשיתי את זה שנים)
מברשת E25 להנחה וטשטוש צלליות (נמכרת גם בגילטי)
מברשת E10 לאייליינר (הדקה. כדאי להתחיל בדקה ואז להתקדם לעבה יותר)

מברשות תוספת או החלפה:
כמה מברשות מומלצות שתוכלו להחליף עם המברשות הנ"ל. למשל – אם אתן משתמשות באייליינר נוזלי, ולא צריכות מברשת אייליינר, או שאתן לא משתמשות במייקאפ ואז יכולות לותר על מברשת המייקאפ וכדומה:
מברשת L05 – מברשת שפתיים (נמכרת גם באתר גילטי)
מברשת E55 להנחת צלליות (נמכרת גם באתר גילטימתאימה לצלליות אבקה דחוסות וצלליות קרמיות)

 

5 מברשות העיניים המומלצות:
אם אתן רוצות להשקיע במברשות עיניים דווקא, אז יש קיט מברשות עיניים בסיסי למתחילות, (נמכר גם באתר גילטי) ויש בו את המברשות העיקריות, או לחילופין – 5 המברשות האלו:
מברשת E25 לטשטושים (נמכרת גם בגילטי)
מברשת E10 לאייליינר
מברשת E55 להנחת צלליות (נמכרת גם באתר גילטי)
מברשת E30 – עפרון (נמכרת גם בגילטי)
מברשת E40 לטשטושים (נמכרת גם באתר גילטי)

 

עד כאן הסקירה. אם יש לכן שאלות, בקשות להשוואות למברשות אחרות וכדומה – אני כאן בשבילכן.

בלאק פריידי שמח 🙂

 

 

תגובות

comments

32 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *