מייקאפ ניוד של דיור
מוצרי איפור לפנים

העור על פי דיור | מייקאפים וביבי קרים של דיור

מייקאפ של דיור
מייקאפים וביבי של דיור

עוד פוסט בסדרת המייקאפים. אחת ההחלטות שלי לשנה החדשה היתה לסיים ולסקור כמה שיותר מייקאפים כדי לצמצם את הכמות בתמונה הזו לפחות בחצי… ואני חייבת לציין שהולך לי ממש טוב עם זה. כבר סיימתי מייקאפ אחד ואני בדרך לסיים עוד אחד. היפ היפ הוריי.
בפוסט הזה החלטתי לאחד כמה מייקאפים במקום המתכונת הקודמת שבה הקציתי לכל מייקאפ פוסט שלם (יש לי הרבה מה להגיד…), כשהמכנה המשותף שלהם הוא שהם כולם ממותג אחד, יוקרתי, שאני מאוד אוהבת – דיור!
זה אומר שהפוסט יהיה קצת ארוך, אז פשוט תדלגו למוצר שמעניין אתכם.

אני חושבת שהמייקאפ הראשון של דיור שניסיתי הוא – מייקאפ דיור פוראבר, המייקאפ העמיד שלהם, שגם סקרתי ולא אסקור כאן שוב. מוזמנים ללחוץ על הקישור לסקירה המלאה.

מייקאפ דיור סקין ניוד  – Diorskin Nude Natural Glow Radiant Foundation
(תכולה: 30 מ"ל, מחיר: בסביבות 270-280 ש"ח בארץ לפני הנחות. בדר"כ מקסימום ההנחה על מוצרי דיור בארץ היא 15%. אני רכשתי בסטרוברי באחד המבצעים שם בסביבות 120 ש"ח, וניתן להשיג בעוד חנויות אונליין למוצרי דיור)

מייקאפ ניוד של דיור
DiorSkin NUDE
מייקאפ ניוד של דיור
מייקאפ ניוד של דיור – המשאבה. לא מתברגת החוצה אבל אפשר לפרק עם מברג את כל החלק הכסוף של הטבעת. גם טיפים כאלו אני צריכה לתת לכם 🙂

נתקלתם בקדחת הנייקד של אורבן דיקיי? אז בדיור רמזו לעור עירום עוד הרבה קודם עם סדרת דיור סקין ניוד (Diorskin Nude), שבעבר כללה רק מוצרי בסיס כמו מייקאפ, פודרה, קונסילר, אבל ממשיכה להתרחב ועכשיו אפשר למצוא בה גם ברונזר, ביבי קרים ועוד. הסדרה הזו מתארת מוצרי בסיס שאמורים להראות הכי קרוב לעור והכי טבעי.

מה אומרים בדיור על המייקאפ ניוד שלהם?

מייקאפ שהפך עם השנים למוצר קאלט, ושמשקף בדיוק את סדרת הניוד של המותג.
מייקאפ קליל, שנמס לתוך העור, ונותן בדיוק את רמת הכיסוי הרצויה תוך שהוא משקף את המראה הטבעי של העור. נטול ברק אבל זוהר בטבעיות. גימור קטיפתי.
מועשר ברכיבי טיפוח לעור. SPF15.

התיאור של דיור למייקאפ ניוד שלהם מתאר הרבה מייקאפים למראה זוהר או מייקאפים למראה טבעי.

אריזה: מגיע בבקבוק זכוכית שקוף עם משאבה. המשאבה מחוברת הרמטית לבקבוק ולא ניתן להבריג אותה החוצה, כמו במייקאפים של קלרינס עם משאבה למשל, וזה קצת מכזב כי לא ניתן לנצל את כל כמות החומר. (אתן יכולות לנסות להוציא את כל הטבעת של המשאבה עם מברג. עשיתי את זה בדיור פוראבר… זה כמה אהבתי את הפוראבר – לא הייתי מוכנה לוותר על אף טיפה).

מרקם ומריחה: מייקאפ נוזלי בסמיכות בינונית. סמיך יותר וקרמי יותר מהדיור פוראבר (מפתיע נכון? יש דעה קדומה כזו שמייקאפים עמידים סמיכים יותר מאלו שלא מוגדרים עמידים).
הסמיכות שלו מזכירה את הלנז'רי של גרלן, אבל המרקם של הדיור יותר אלסטי מהגרלן. אין לי שם אחר לתאר את המרקם הזה. המרקם הכי קרוב במייקאפים לניוד של דיור הוא של המייקאפ Liquid Lift של מייק אפ פור אבר.
מרקם קרמי נעים מאוד למגע, נטמע בעור כמעט לחלוטין ובקלות ועובד נהדר עם כל מברשת מייקאפ שניסיתי וגם ספוגיות. עובד טוב גם עם כל פריימר למייקאפ שניסיתי איתו.

הגרסה של המייקאפ שיש לי היא הגרסה הישנה, עם SPF10. לפני כשנה שדרגו בדיור את הפורמולה של המייקאפ הזה – העלו את ה SPF ל-15, הוסיפו רכיבי טיפוח ושינו את הפורמולה כך שתהיה דקה יותר. (אני חייבת לציין שלא ניסיתי את הפורמולה החדשה מבקבוק משאבה, כי לא ראיתי טעם לרכוש אחד חדש כשיש לי עדיין את המייקאפ הזה, אבל כן ניסיתי מדוגמית שלקחתי בקופסית קטנה מהפארם והפורמולה אכן דקה יותר ופחות אלסטית, אבל בדר"כ מייקאפים בקופסית משנים את המרקם שלהם, אז אני מפנה אתכם לפוסט של דנרה שבו היא השוותה בין 2 הפורמולות, וגם בתגובות לפוסט הזה שאלתי אותה בעניין הזה).

כיסוי וגימור: כיסוי קל פלוס עד בינוני, שנראה ט-ב-ע-י! מייקאפ שבאמת נראה כמו עור שני. גימור חי וטבעי, לא מבריק ומהצד השני לא מאט.

עמידות: בקיץ בסביבות 6-7 שעות, עם פידור. בחורף בסביבות 8 שעות עם פידור. שימו לב שיש לי עור רגיל-יבש. לבעלות עור שמן לדעתי העמידות תהיה חצי מזה, או קרוב לזה.

מבחר גוונים: מגיע ב-9 גוונים בארץ (לעומת 12 בעולם), כשמתוך 9 הגוונים האלו יש 4 נייטרליים (10, 20, 30, 40. בחו"ל הוא קיים גם בגוונים 050 ו-060) ועוד 5 עם תת גוון ורוד (022, 032), צהוב (מס' 031. בעולם קיים גם 011 ו-021), כתום (023, 033)
(לגבי שיטת המיספור של דיור מוזמנים לקרוא בפוסט על הדיור פוראבר).
מבחר לא רע של גוונים ביחס למותגי פארם אחרים. בעוד שבדיור פוראבר אני משתמשת בקיץ ובו לקחתי את מס' 040, בדיור ניוד לקחתי את ה-031, שיש לו תת גוון מעט צהבהב, אבל ממש לא בולט לעין כמו השיר גלואו ברצלונה של נארס למשל. בחורף הגוון הזה מתאים לי בדיוק לגוון העור, ומאחר והוא נטמע בו בטבעיות, תת הגוון שלו לא בולט לעין.

הגוון לא משתנה בצילום הודות ל – SPF הנמוך. מצד שני זה מחייב שימוש במקדם הגנה בנוסף.

בקצרה – מייקאפ טבעי נהדר, שמצטרף למייקאפים טבעיים אחרים שניסיתי ואהבתי, כמו הלנז'רי של גרלן, האילוז'ן של קלרינס ועוד. מתאים מאוד לחורף. לא יתאים לבעלות עור שמן לדעתי.

תמונות נוספות איתו אפשר לראות בפוסטים בקישור הזה: מייקאפ דיור ניוד.

מייקאפ ניוד של דיור לפני ואחרי
מייקאפ ניוד של דיור לפני ואחרי
מייקאפ ניוד של דיור
מייקאפ ניוד של דיור

האיפור המלא:
בסיס:
מייקאפ דיור ניוד מס' 031 (לרכישה: StrawberryNET)
קונסילר דיור סקין מס' 2 – Beige (לרכישה: StrawberryNET)
פודרה HD של מייקאפ פוראבר

פנים:
מייקאפ פודרה אוורלסטינג של קלרינס מס' 113 כברונזר
סומק Deep Throat של נארס
היילייטר מרי לומנייזר של דה באלם (לרכישה: guilty)

עיניים:
צללית קרם ורודה של לוריאל כבסיס
שילוב של 3 צלליות ורודות בהירות מהנייקד 3 של אורבן דיקיי (לרכישה: HQhairlookfantasticbeautybay)
אייליינר טוש שחור של לנקום
מסקרה בולד של קרליין
עפרון עיניים כחול של ג'ייד
צללית מס' 20 של ביוטי קר לגבות

שפתיים:
עפרון שפתיים ורוד של פופה
שפתון רוז' אוטומטיק של גרלן מס' 165 – Champs Elysees (לרכישה: סטרוברי)

מייקאפ איירפלאש ספריי של דיור – Diorskin Airflash Spray Foundation
(תכולה: 70 מ"ל, בניגוד ל-30 מ"ל במייקאפים רגילים, אבל זה הגיוני כי משתמשים פה ביותר חומר. עוד לא יודעת לומר לכמה זמן זה מספיק ביחס למייקאפ רגיל כי עוד לא סיימתי אותו. מחיר: 180-230 ש"ח. לא נמכר בארץ, אבל אפשר להזמין באיביי, שם הזמנתי אותו במקור, ואח"כ קיבלתי הודעה שהוא חסר במלאי ובסופו של דבר חברה רכשה לי אותו בספורה בארה"ב. אגב – כן ראיתי אותו באתר של הדיוטי פרי, אז יש סיכוי שהוא נמכר שם, לטובת הנוסעים לחו"ל)

מייקאפ איירפלאש של דיור
מייקאפ איירפלאש של דיור
מייקאפ איירפלאש של דיור
מייקאפ איירפלאש של דיור
מייקאפ איירפלאש של דיור
מייקאפ איירפלאש של דיור

המייקאפ החדש והמדובר של דיור, שעם כל ההמולה סביבו הייתי חייבת לנסות. לא יודעת לומר אם הוא יגיע לארץ. כרגע נראה שלא.

דיור: מייקאפ מהפכני בתרסיס, עם פורמולה דקה מאוד למראה שנראה כאילו נלקח מתצוגות האופנה. לחיצה אחת מהתרסיס מעניקה לעור תחושה מיידית של רעננות. בתוך שניות ספורות העור נראה אחיד בצורה מושלמת, עם גימור זוהר אך טבעי.
ההשראה למייקאפ היתה טכניקת האיירבראש, כשהמטרה היתה לקבל תוצאה זהה לאיירבראש מבלי להצטרך להתעסק עם האביזרים מסביב.
הכיסוי ניתן לבניה בכל לחיצה מהתרסיס.
מכיל רכיבים מחזירי אור למראה שנראה נטול פגמים.

ניסיתי את כל שיטות ההנחה עם המייקאפ הזה. לקח לי בסביבות 4-5 שימושים כדי להבין מה הצורה האופטימלית לעבוד איתו ואיך הוא נראה במיטבו. הפעמים הראשונות לא היו מוצלחות מבחינתי אבל התעקשתי לנסות את כל השיטות, ואני שמחה שכך. הוא אחד מהמייקאפים שמצטלמים מדהים.

 האריזה: בקבוק פח עם תרסיס. התרסיס נוח מאוד לעבודה גם בהנחה ישירות על הפנים וגם באמצעות מברשת. חובה לנער לפני השימוש.

מרקם ומריחה: המרקם דקיק מאוד, כמו שתיארו אותו בדיור, ולח מאוד למגע ראשוני, וגם קר מאוד (מצויין בקיץ, קר מדי בחורף… 🙂 ). לוקח לו כמה דקות טובות עד שהוא מתייבש.
בדיור ממליצים להניח אותו בהתזה על הפנים, והוא אמור להיות מייקאפ שמכין אותך בשניות לתזוזה, ללא התעסקות יתר, ובתיאוריה זה עובד.
במציאות התזה ישירות על הפנים מלכלכת את הריסים, הגבות, השיער.
מצד שני – בשימוש במברשת או ספוגית להנחה הוא קצת מאבד את הייחוד שלו, כי אם זה כך – למה לא להשתמש פשוט במייקאפ נוזלי רגיל?

כאמור, ניסיתי שיטות הנחה שונות – גם התזה ישירות על הפנים, גם שימוש במברשת וגם שילוב של שתי השיטות.
בכל השיטות אני ממליצה להניח קונסילר לפני המייקאפ, כי כשמניחים את הקונסילר מעליו פוגעים בגימור היפהפה שלו.
אחת ההמלצות הכי חשובות עם המייקאפ הזה היא שהוא דורש זמן ייבוש אחרי ההנחה. לפחות כמה דקות. המראה שלו לפני הייבוש נראה לח מאוד, מזיע ולא מחמיא בעליל. כשלא יודעים שהוא אמור להתייבש לפני שממשיכים עם האיפור, מקבלים עיסה לא מוגדרת על הפנים, והמראה כולו מאכזב.

שיטת העבודה הראשונה היא התזה ישירות על הפנים והשיטה הזו נראית הכי טוב. אני מכסה את השיער עם סרט שיער רחב, ואת החלק העליון של החולצה עם מגבת, ומתיזה ממרחק של משהו כמו 10 ס"מ על העור ונותנת לחומר כמה דקות להתקבע.
התוצאה מדהימה!!! הכי טבעית שיש. ממש מראה של איירבראש.
אחרי שהחומר מתקבע אני עוברת עם מברשת קבוקי רכה (מברשת הבאפינג של ריל טכניקס נהדרת לזה), בלחיצות ארוכות לתוך העור על החומר שלא התקבע. אני לא מורחת את החומר אלא עם המברשת מקבעת בלחיצות ארוכות את החומר לתוך העור, ורק באיזורים שיש צורך – מתחת לעיניים, צידי האף, המצח וכו'.

למרות המראה הנהדר של העור, יש לשיטה הזו הרבה מאוד חסרונות, כשהחסרון העיקרי הוא ההתעסקות מסביב: חייבים לכסות את השיער לפני ההתזה ורצוי גם את החולצה, כי גם כשמתיזים ישירות על הפנים יש ריקושטים של חומר מסביב. שורשי השיער מתלכלכים, הגבות, הריסים, וצריך אח"כ לנקות אותם. זה התעסקות של כמה דקות, אבל האלמנט של המהירות מתפספס כאן. באתר של ספורה למשל ממליצים לשמור בקבוק כזה במגירה במשרד לטאצ'אפים רעננים לפני שיוצאים. זה לא יעבוד. זה מלכלך מדי.

השיטה השניה היא הנחה עם מברשת – התזה של החומר על מברשת, ואז מריחה עם המברשת על הפנים. (אגב – אני פחות אוהבת לעבוד איתו עם ספוגית, כי מאבדים הרבה חומר, אבל זו כבר העדפה אישית).
השיטה הזו יכולה להיות מתסכלת אם לא שמים לב לדקויות העבודה ולאופן המריחה.
אני ממליצה לעבוד בטפיחות ולא במריחות. המייקאפ הזה מאוד מאוד דליל, דק ולח, וכשעובדים במריחות יכולים להיות סימני מריחה.
אחרי טפיחה של החומר לתוך העור אני ממליצה לתת לו כמה דקות להתייבש ואז לעבור עליו בתנועות סיבוביות או מריחות קצרות.

אם בכל זאת בוחרים לעבוד עם מברשת המייקאפ במריחות ולא בטפיחות, אני ממליצה להתיז חומר על המברשת, להמתין דקה או שתיים עד שהחומר יסמיך קצת כחלק מהתליך הייבוש שלו, ואז למרוח על הפנים.

גם בשיטת העבודה עם מברשת הזו מתקבל גימור יפהפה, טבעי, עדין שנראה מדהים!

כיסוי וגימור: כיסוי קל מאוד עד בינוני מינוס. לא הייתי ממליצה לבנות אותו מעבר לזה, ואני מדגישה גם כאן לתת למייקאפ להתייבש ולהתקבע לפני ששופטים את רמת הכיסוי שלו, כי אחרי הייבוש הכיסוי נראה גבוה יותר ממה שהוא נראה בזמן המריחה.
הגימור טבעי לחלוטין. בניגוד למראה המאוד לח שלו בזמן המריחה, הוא מתייבש לגימור שהוא טבעי,ושאפילו הייתי מגדירה חצי מאט.

עמידות: בקיץ בסביבות 7-8 שעות. בחורף כל היום. עמיד עליי מאוד. אני חושבת שהוא יהיה טוב גם לבעלות עור שמן או מעורב שמן, עם פידור כמובן.

מבחר גוונים: 10 גוונים. די זהים לגוונים הרגילים של דיור, פשוט במיספור שונה – מיספור של מאות ולא עשרות. אני בדר"כ 030 בדיור בחורף -040 בקיץ, והתלבטתי בין ה-300 ל-400 במייקאפ הזה, ולבסוף קחתי את ה-300 בדיור איירפלאש והוא נראה טוב עליי.
כמו רוב המייקאפים של דיור, הוא ממש מעט מתחמצן כשהוא מתייבש (אפשר לראות את זה גם בסווטשים בשוליים).
מגיע ללא SPF, ואני מעדיפה להשתמש איתו בקרם לחות שמכיל SPF ולא קרם הגנה בנפרד, כי הוא יושב טוב יותר על קרמים דקים (הם יכולים להיות מאוד לחותיים, אבל שהמרקם שלהם יהיה דק).

שורה תחתונה:  בתור מייקאפ יומיומי הוא מצריך יותר מדי תשומת לב והתעסקות, וזה קצת מוריד לי ממייקאפים. אני אוהבת מוצרים לשימוש מהיר, במיוחד בבוקר.

מה שהכי אהבתי במייקאפ הזה, והסיבה היחידה שבגללה יש סיכוי שארכוש אותו שוב זו העובדה שהוא מצטלם מדהים! העור נראה איתו מעולה בתמונות, הרבה יותר טוב מאשר במציאות.

תמונות איתו אפשר לראות בפוסטים בקישור הזה: מייקאפ איירפלאש של דיור

מייקאפ איירפלאש של דיור
מייקאפ איירפלאש של דיור – לפני ואחרי
מייקאפ איירפלאש של דיור
מייקאפ איירפלאש של דיור – מצטלם נהדר. באחת התגובות גם החמאתם לי על תמונה בשיער אסוף, ובדר"כ אני מעדיפה שיער פזור בתמונות, כי הוא נותן מסגרת לפנים, אבל ביום הזה החלטתי ללכת על זה…

האיפור המלא:
בסיס:
מייקאפ איירפלאש של דיור מס' 300 (לרכישה: איביי)
קונסילר Effacernes של לנקום, מס' 3, מתחת למייקאפ (לרכישה: סטרוברי, FragranceX)
פודרה HD של מייקאפ פוראבר

פנים:
* ברונזר הולה של בנפיט (לרכישה: benefitcosmetics, COSME-DE, StrawberryNET, lookfantastic)
* סומק  Dainty של מאק
היילייטר מרי לומנייזר של דה באלם (לרכישה: feelunique)

עיניים:
2 צלליות ורודות מהפלטה הסגולה של wet and wild
אייליינר נוזלי של מלו וילז
מסקרה בולד של קרליין
עפרון עיניים טורקיז של ג'ייד
צללית מס' 20 של ביוטי קר לגבות

שפתיים:
עפרון שפתיים ורוד של פופה
שפתון YSL Rouge Volupte 9 Pink Caress (לרכישה: StrawberryNET)

כפי שבוודאי הבחנתם בתמונה הראשית, נכנסו לפוסט הזה גם ה- BB CREAMS של דיור (שניים מתוכם). עוד לא יצא לי לכתוב על ביבי קרימס בבלוג למרות שניסיתי בוודאי למעלה מ-30 סוגים. היה אמור לעלות כאן פוסט בסוף הקיץ עם הסבר קצר על ביבי קרימס, אבל אז לקחתי לי חופשה של 3 חודשים מהבלוג והוא לא עלה בסופו של דבר. אולי אעלה אותו בכל זאת בשבוע הבא. בקצרה ובאופן כללי מה שציינתי שם הוא שאני מתייחסת לביבי קרימס של המותגים המערביים כאל מייקאפים לכל דבר, למרות שהם אמורים להיות שילוב של קרם לחות, קרם הגנה ומייקאפ. רובם לא עומדים בשלושת הקריטריונים האלו ואני מוצאת את עצמי משתמשת בהם כמייקאפים.

ביבי קרים הידרה של דיור – DIOR Hydra Life BB Creme
(תכולה: 50 מ"ל, יותר ממייקאפים, שבהם יש בדר"כ 30 מ"ל. מחיר: 300-350 בארץ לפני הנחות. בסטרוברי, עם הנחת נאמנות מקסימלית מחירו כ-200 ש"ח, ושם ראיתי שהוא מגיע גם בגוון בהיר יותר וגם בגוון אחד כהה יותר. שימו לב שהביבי הזה יהיה בקטגוריית הטיפוח ברוב האתרים ולא בקטגוריית האיפור, כי הוא שייך לליין טיפוח באותו שם. רכשתי דרך אחת הקבוצות בפייסבוק מטלי המקסימה, שגם יש לה בלוג אז אתם מוזמנים לשם).

ביבי הידרה לייף של דיור
ביבי הידרה לייף של דיור

דיור: בהשראת טקסי היופי מהמזרח הרחוק, ובשיתוף עם המאפרים של דיור, פותח ה BB הראשון של המותג – מוצר שמשלב בין טיפוח ואיפור: איחוד גוון העור בדומה למייקאפ, מכיל SPF בדומה לקרם הגנה, מכיל רכיבי לחות בדומה לקרם לחות. בצורה הזו הוא משלב בין שלושתם.
מרקם קל כנוצה, שבו משולבים פיגמנטים מהדור החדש שמעניקים למוצר אפשרות להסתיר פגמים בעור, ולעור להיראות מושלם אך טבעי.
העור מקבל מיד מרקם קטיפתי, לחות, ומראה אחיד וזוהר מבפנים.

כמו רוב ה BB CREAMS, גם הביבי של דיור מגיע בשפורפרת, כשהייחוד שלו על פני ביבי קרימס זולים יותר היא העובדה שהוא מגיע עם משאבה, שזה מקסים בעיניי שחשבו עלינו עם המשאבה הזו, וגם מאוד פרקטי.

מרקם נוזלי-קרמי דק מאוד, שזה ממש לא טריויאלי בביבי קרימס. העובדה שהמוצרים האלו מכילים SPF גבוה הרבה פעמים גורמת למרקם שלהם לקבל איכויות של מקדם הגנה ולהפוך אותו לסמיך. אבל המרקם של ההידרה לייף משגע! דק, רך ונעים.

כיסוי קל עד בינוני מינוס. במצבים מסויימים אפשר אפילו לבנות אותו עד בינוני. הוא נראה על העור כמו מייקאפ לכל דבר מבחינת הכיסוי והגימור שלו.
הגימור שלו מקבל מרקם מעט פודרתי קטיפתי כשהוא מתייבש, אבל לא כזה שנראה מאט או מת, אלא גימור חי וטבעי, שזה נהדר בעיניי, כי הרבה BB CREAMS נותנים גימור לח / מזיע בגלל רכיבי הלחות שבהם.
אני ממליצה להניח מעליו פודרה לקיבוע, ורצוי פודרה דקה שלא תשנה את הגימור היפהפה שלו (אני מאוד אוהבת את ה-HD של מייקאפ פוראבר למייקאפים מהסוג הזה, והשתמשתי בה בכל המראות בפוסט הזה, אבל יש לא מעט פודרות דקות וטובות).
נטמע בקלות בעור. גם עם ביבי קרים, כמו עם מייקאפים, אני משתמשת במברשת, מהסיבה הפשוטה שלא בא לי לרוץ למקלחת לשטוף ידיים אחרי המריחה, אבל גם בשימוש באצבעות הוא נראה נהדר. אפילו טבעי יותר. שימוש במברשת נותן לו יותר כיסוי בברירת מחדל (זה נכון לכל מייקאפ).

מגיע עם SPF מכובד של 30 (בדר"כ 25-30 מספק אותי) שזה יפה מאוד.
אמור להכיל מספיק לחות כדי להשתמש בו ללא קרם לחות מתחת, אבל אני מניחה גם קרם לחות, פשוט לא מאוד כבד או עשיר. הלחות שיש בו לא מספיקה לי (העור שלי רגיל-יבש).

עמידות די דומה לביבי קרימס אחרים – בסביבות 6-7 שעות בחורף. פחות מזה בקיץ. כמובן שהעמידות יכולה להשתפר עם פריימר למייקאפ, או פודרה דומיננטית, אבל אני לא אוהבת לפדר באינטנסיביות מעל לביבי קרים כי אז מאבדים את הגימור הטבעי שלהם.

עד לא מזמן הוא הגיע רק בגוון אחד, שזה הגוון שיש לי, ושמתאים פחות או יותר לגוון העור שלי (אני מניחה שבחורף אני כמו 35 במאק, והוא ממש טיפה כהה לי, בחצי גוון, וטיפה צהבהב), מה שיצר בעיה לבהירות עור ולכהות עור. באופן כללי מבחר גוונים זה לא הצד החזק של BB CREAMS והם מגיעים בגוונים ספורים במקרה הטוב, ויותר מזה – קשה למצוא גוונים שהם נייטרליים. הרבה מהגוונים של הביבי שניסיתי מגיעים עם תתי גוון – כתום, ורוד, צהוב. בדר"כ בבסיסים אני מעדיפה גוונים נייטרליים.
כנראה שבדיור הבינו את הדרישה לעוד גוונים ועכשיו הצטרפו עוד 2 גוונים – אחד בהיר יותר ואחד כהה יותר.

לסיכום: ביבי קרים מהמם. אחד האהובים עליי. מרקם דק מאוד שלא מכביד על העור, SPF מספק מבחינתי, ועם זאת כיסוי מכובד שלא מבייש מייקאפים לכיסוי בינוני.

ביבי הידרה לייף של דיור בגוון 02 - לפני ואחרי
ביבי הידרה לייף של דיור בגוון 02 – לפני ואחרי
BB של דיור
BB הידרה לייף של דיור. התמונה כאן יצאה בהירה יותר כנראה בגלל הזווית לתאורה, אבל היא צולמה באותו יום של התמונה מעל, ואני לא כזו בהירה… אני חייבת לציין שבתמונה הזו עשיתי ניסיון לתיקום של הקמטוטים מתחת לעיניים בפיקאסה. גיליתי את המברשת המתקנת שם! לא החלטתי עדיין אם ארצה לעשות את זה שוב, אבל יכול להיות…

האיפור הנ"ל זהה לחלוטין לאיפור עם המייקאפ איירפלאש של דיור למעט השפתון, הברונזר והמייקאפ. כאן השתמשתי כמובן בביבי הידרה לייף, במייקאפ פודרה אוורלסטינג של קלרינס מס' 113 כברונזר, ובשפתון ורוד בהיר של פלורמר (אני חושבת שהגוון שלו הוא R05 אבל אני לא בטוחה, לא ברור שם מה המספר של השפתון).

ביבי ניוד של דיור – Diorskin Nude BB Creme
(תכולה: 30 מ"ל, פחות מההידרה ובדומה למייקאפים. מחיר: 350 ש"ח בארץ. רכשתי בסטרוברי כשהיה מבצע של 10% נוספים על כל הזמנה ויחד עם הנחת הנאמנות וההחזר מאיבייטס יצא לי בסביבות 150 ש"ח)

Diorskin Nude BB Creme
Diorskin Nude BB Creme

דיור: שילוב חלומי בין טיפוח לאיפור. ביבי ניוד של דיור הוא מוצר תיקון עור מהדור החדש. מרקם קל שממש נטמע לתוך העור, מסתיר רק את הפגמים ולא את העור עצמו, ומתאים בצורה מושלמת לכל גווני העור.
במוצר אחד מסתתרים 5 יתרונות: מתקן פגמי עור ועם זאת שקוף למראה, מאיר את העור בזוהר רענן, מעניק לחות מעודנת לעור, מעניק לעור מרקם חלק, מגן על העור.

הביבי החדש של דיור הוא מסדרת הניוד (כמו המייקאפ הראשון בפוסט הזה), ובדומה לרוב מוצרי המייקאפ בסדרה מגיע עם SPF10 (המייקאפ עכשיו עם SPF15 אבל במקור הוא היה גם עם 10 בלבד). המוצר היחיד בסדרה שמגיע עם SPF גבוה יותר הוא המייקאפ-ג'ל.
SPF10 יכול "לעבור" במייקאפ רגיל כי ממילא מניחים מתחתיו קרם הגנה, אבל במוצר כמו BB, שכל המהות שלו היא שילוב של קרם הגנה, קרם לחות ומייקאפ, מתוך כוונה לאפשר לנו לדלג על השלבים האלו בטיפוח, זה מעט מאוד.

גם הוא מגיע בשפורפת עם משאבה נוחה, אבל בכמות קטנה יותר מהביבי הידרה (30 מ"ל בניוד לעומת 50 מ"ל בהידרה)
המרקם שלו מאוד מזכיר את המרקם של ההידרה – דק וקל מאוד. נטמע בעור בצורה מושלמת.

מגיע ב-5 גוונים שזה יפה מאוד למוצר בקטגוריה הזו ולמותג פארם. לי יש את גוון 03 שרכשתי בקיץ. היום הוא כהה לי יחסית, אבל כשאני משתמשת בכמות קטנה מאוד ממנו, רק לכיסוי בסיסי מינימלי, הוא נטמע בעור שלי ולא נראה כהה ולא רואים הבדלי גוון, בגלל יכולת ההיטמעות הזו שלו בעור. הוא ממש נותן משמעות חדשה למושג "כמו עור שני", ולא משנה כמה מוסיפים ממנו הוא עדיין נטמע בעור באותה צורה.

הכיסוי שלו נע בין קל לקל פלוס. לא חושבת שניתן להגיע לכיסוי בינוני, אפילו לא בינוני מינוס, ולביבי הידרה יש ללא ספק כיסוי גבוה יותר.

עמידות דומה לביבי הידרה – כ-7 שעות בחורף. בקיץ פחות מזה.

למרות שהוא מכיל רכיבים מלחחים אני משתמשת בו עם לחות מתחת כי הלחות שיש בו לא מספיקה לי.

בשורה התחתונה: מרקם מדהים שממש נטמע לתוך העור. ה-SPF הנמוך פה בעייתי. הכיסוי נמוך ויתאים למי שאוהבת כיסוי קל מאוד.

ביבי דיור סקיו ניוד לפני ואחרי
ביבי דיור סקיו ניוד לפני ואחרי
ביבי דיור סקיו ניוד
ביבי דיור סקיו ניוד

האיפור הנ"ל:
בסיס:
ביבי קרים דיור ניוד מס' 03 (לרכישה: סטרוברי)
קונסילר של Cle de Peau בגוון OCHRE (לרכישה: סטרוברי)
פודרה של לנקום – דחוסה Color Ideal מס' 01 (לרכישה: סטרוברי)

פנים:
ברונזר דיור ניוד מס' 03 (לרכישה: סטרוברי)
סומק SOPHIE של אילמסקה

עיניים:
צללית קרם ורודה של לוריאל כבסיס
שילוב של 3 צלליות ורודות בהירות מהנייקד 3 של אורבן דיקיי (לרכישה: HQhairlookfantasticbeautybay)
אייליינר ג'ל קולורסטיי של רבלון
עפרון עיניים כחול של ג'ייד
צללית מס' 20 של ביוטי קר לגבות

שפתיים:
עפרון שפתיים מאובי של קרליין
ליפגלוס עמיד של מאק בגוון UTTERLY TART

מייקאפים וביבי של דיור
מייקאפים וביבי של דיור
DIOR foundation swatches1
מייקאפים וביבי של דיור

הפוסט הבא יהיה קצר! 🙂
ניסיתם מייקאפים של דיור? איזה מייקאפ של המותג אתם הכי אוהבים?

תגובות

comments

22 Comments

  • אפרת איטה

    תודה שהזכרת לי את הניוד, הוא די נזנח אצלי, מוצר נהדר לימים קצרים עבורי 5-6 שעות בדוחק בקיץ, יותר לחורף.

    את מפתה אותי להידרה אבל אין עוד הרבה מקום במגירת ה BB אז אני אנסה לעקוף את הסטנד של דיור, יש מצב שאת מקבלת חשבוניות? 😉

    אחד ה.אפים הכי טובים שהיו לי משל דיור היה המ.אפ קומפקט שפכטל זוכרת? מכסה הכל, מראה מאט, עמידות נהדרת – ויום אחד הורידו אותו מהמדף…

  • Peacha

    בתמונות כולם יושבים עלייך מעולה!
    אני אוהבת את הדיור סקין, כפי שכתבת הוא נראה עליי מאוד טבעי.

  • danra

    הביבי הידרה פשוט נפלא, אני מקווה שיגיע לכאן הגוון הבהיר יותר.
    גם הביב ניוד מוצלח אבל ה- SPF10 שלו פשוט מביך ומעצבן אותי…
    האיירפלאש שיגיע בקרוב בגרסה החדשה בטח יהפוך לגימיק מבוקש, וכמוך גם אני לא מתה על התעסקות יתר.

  • קורין

    @אפרת איטה
    זה בדיוק הזמן להשתמש בניוד של דיור. הוא מושלם לחורף. אין לחות כך שהעמידות שלו עולה.
    לא מכירה את המייקאפ קומפקט של דיור… אולי זה מהתקופה שהייתי צמטדה קרוב קרוב לדאבל וור שלי 🙂

  • יעל

    הי קורין,

    קראתי את הסקירה הזו ועוד כמה וכמה (וכמה) סקירות של מייקאפים ואני עדיין מבולבלת : )
    אני מחפשת מייקאפ שיתאים לעור מעורב שמן (בקיץ המצב מחמיר ואז רוב הזמן אני פשוט מוותרת על המייקאפ ומשתמשת בפודרה מינרלית בתור ברירת מחדל), בכיסוי בינוני ולא מצליחה להחליט איזה הכי מתאים? מייקאפ עמיד של דיור? עמיד של לנקום? גרלן?… אני מחפשת מייקאפ עדין, כזה שלא ניתן יהייה לראות…
    היום אני משתמשת בשיסיידו, מייקאפ נוזלי עם פודרה שהוא טוב בסה"כ אבל אני לא לגמרי מרוצה, אחרי
    כמה שעות האף והמצח כבר שומניים למדי והעסק דוהה…
    המלצות?
    *אני תמיד מורחת לפני האיפור קרם הגנה גבוה נטול שומן כי אני מאד בהירה ועם גנטיקה לא מזהירה, מה שקצת מכביד על התחושה של העור, אבל אין ברירה.
    תודה!!!

  • קורין

    @יעל
    מבינה אותך לחלוטין, יש כ"כ הרבה מייקאפים מכ"כ הרבה מותגים, והרבה מהם גם מוצלחים, כך שזה מאוד מבלבל וקשה להחליט.
    מייקאפ זה אחד המוצרים שהכי קשה למצוא מתאים ב-100%, והשיטה היא פשוט ניסוי וטעיה – כי לכל אחת יש העדפות אחרות מבחינת כיסוי, גימור, תחושה על העור וכדומה.
    ממה שאת מתארת את העור שלך אני מסיקה שאת מחפשת מייקאפ עמיד מאוד, אפילו בגימור מאט, שיצליח להתמודד עם ההברקות של העור שלך גם בחורף וגם בקיץ.
    המייקאפים העמידם ביותר שאני מכירה הם הקולורסטיי של רבלון והדאבל וור של אסתי לאודר.
    לשניהם כיסוי בינוני ומעלה, אז תוודאי שאת אוהבת את הכיסוי לפני שאת קונה.
    מה שאני ממליצה לך לעשות זה לגשת עם קופסיות קטנות לפארם ולבקש קצת מכל מייקאפ שאת מתעניינת בו כדי לנסות בבית. תקליקי על הקישור – יש שם הסברים איך לעשות את זה.
    בצורה הזו תוכלי לנסות גם את השניים האלו שהמלצתי עליהם, וגם אחרים שאת מתעניינת בהם, בכיף שלך בבית, בלי לחץ של דיילת בפארם, ולהחליט איזה מהם היה לך טוב יותר, ושרד את היום טוב יותר.
    חשוב להדגיש שאם יש לך עור שמאוד נוטה להברקות, עם כל מייקאפ תצטרכי טאצ'אפים עם פודרה אחרי כמה שעות, קחי את זה בחשבון…
    בהצלחה!

  • יעל

    קודם כל תודה על התשובה המהירה!!
    לגבי הדאבלוור – השתמשתי בו פעם לאורך תקופה די ארוכה עד ששמתי לב שהוא מאד מדגיש כל פגם הכי קטן בעור (צלקות מחצ'קונים בעיקר) והמראה שלו קצת "מאופר" מידי… אני יודעת שפריימר יכול קצת לעזור לצלקות אבל הניסיון שלי עם הפריימר של קלרינס הראה שזה גורם לאיפור לדהות הרבה יותר מהר בגלל השומן…
    לא ניסיתי את הקולורסטיי, אנסה בקרוב (אני קצת מתפדחת מהדיילות לקחת לנסות בקופסה אבל זו באמת הדרך הכי טובה להתנסות)
    שאלה אחרונה – ever matt של קלרינס יכול גם להיות אופציה מוצלחת?
    זהו, סליחה על הקדיחה ותודה!!

  • יאנה

    @יעל
    יש לי את האבר מאט של קלרינס הוא נפלא! המייק אפ שלי לקיץ. הוא גם לא מייבש בכלל יחסית למייק אפ עם גימור מאט. וגם מכיל תמציות צמחים לטיפות העור.
    הדאבל עור אכן נותן מראה מאופר מדי, אבל הכיסוי שלו נפלא ולימים ארוכים הוא לוקח בגדול!

  • קורין

    @יעל
    הקולורסטיי מאוד מזכיר את הדאבל וור, כך שאם לא אהבת את הדאבל וור, כנראה שגם לא תאהבי אותו.
    לא ניסיתי בעצמי את האבר מאט של קלרינס, אבל קיבלתי עליו לא מעט המלצות אז שווה לנסות לדעתי…

  • שירה

    היי. לפני 4 שנים רכשתי בסופר פארם את הספריי מייקאפ של דיור. כמובן שלא בחנתי במדוייק את השם אבל הוא היה נראה בדיוק כך וגם היה הספריי היחידי בחנות. יכול להיות שהפסיקו למכור אותו, אבל הוא כן היה בארץ בוודאות. זה היה בסניף קניון קרית אונו אם זה עוזר 🙂 אוהבת את הבלוג שלך מאוד !!

  • קורין

    @שירה
    תודה על האהבה 🙂
    את בטוחה שזה היה של דיור? כי הוא חדש במותג בכלל.
    אני קניתי גם לפני כמה שנים מייקאפ בתרסיס, אבל הוא היה מוס ולא ספריי. אבל אני לא זוכרת איזה מותג זה היה, אולי של אליזבת ארדן, אבל אני לא בטוחה. רכשתי בסופר פארם בתחנה מרכזית ת"א

  • רינה

    היוש,
    אני משתמשת בקולורסטיי רבלון כבר כמה שנים והוא נותן כיסוי טוב ועמיד לאורך היום, עכשיו אני מעוניינת להחליף אותו אבל עד כה לא מצאתי מיקאפ מתאים לי יותר. לפני חודש ניסיתי מייקאפ של דיור בחו"ל ומאוד אהבתי אותו אבל אני לא זוכרת איזה דיור ניסיתי (גם לא איך הקופסה נראית!). אולי תוכלי לעזור לי לדעת את המתאים לפי סוג העור? יש לי עור מעורב עד שמן (לא ממש שמן אחרי ראוקוטן) אין פגמנטציה אבל יש סימנים אדומים אחרי פצעי בגרות וקצת נקבוביות לא עמוקות לכן מחפשת מייקאפ עם כיסוי טוב, נראה כמה שיותר טבעי ולא כבד. אולי גם תוכלי להגיד איפה נמכר בארץ מייקאפ של דיור (בדקתי בכמה סניפי סופר פארם ולא מצאתי). עוד אשמח אם תמליצי על משהו שיפחית את האדמומיות והנקבוביות.

  • קורין

    @רינה
    יש לי הרגשה שהמייקאפ שניסית הוא הסטאר של דיור.
    את יכולה למצוא כאן רשימה של סניפי סופר פארם (באפשרויות נוספות תוכלי לבחור מצד שמאל את המותג דיור ולמצוא סניפים שיש בהם דיור), ופשוט גשת לשם ולבקש דוגמית של המייקאפ הזה לנסות בבית.
    הוא לא מגיע לרמת הכיסוי והעמידות של הקולרסטיי, אבל מאוד יכול להיות שהוא יתאים לך. הוא גם קל יותר על הפנים, והעור שלך עבר הרבה, כך שהייתי ממליצה לו מוצרים קלילים יותר. שווה לגשת לנסות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *