מוצרי איפור לפנים

מייקאפ עמיד 123 של בורז'ואה | Bourjois 123 Perfect Foundation

Bourjois 123 Perfect Foundation
Bourjois 123 Perfect Foundation

עוד פוסט בסדרת המייקאפים העמידים, והפעם החלטתי להעלות מייקאפ של מותג עממי, בגלל שביקשתם שאתן אלטרנטיבות זולות יותר.
עם המייקאפ הזה עשיתי מה שאני ממליצה לכן לעשות בדר"כ: ניגשתי עם קופסית לפארם וביקשתי לנסות לפני שאני רוכשת.
קיבלתי המון שאלות עח המייקאפ הזה של בורז'ואה, אבל לא הייתי בטוחה שבא לי לרכוש עוד מייקאפ :), אז החלטתי לנסות מדוגמית. בסוף רכשתי אותו……. :), ובשבועיים האחרונים הוא המייקאפ העיקרי שלי ליומיום.

מייקאפים עמידים נוספים שעלו בסדרה הזו:
מייקאפ דאבל וור של אסתי לאודר
מייקאפ טיינט אידול אולטרה 24H של לנקום
מייקאפ דיור פוראבר של דיור
מייקאפ אוורלסטינג של קלרינס


מה אומרים בבורז'ואה על המייקאפ 123 פרפקט?

מייקאפ מהפכני לגוון עור אחיד, מושלם ונטול ברק, המבטיח עמידות ומראה נפלא לעור עד 16 שעות.
מכיל 3 גוונים מתקנים, שיחד תורמים להסוואה של כל פגמי העור: אדמומיות, פיגמנטציה ומראה עור עמום וחסר חיות, ומעניק גוון אחיד, בריא, זוהר ומושלם.

הפיגמנטים המתקנים בתוך המייקאפ:
פיגמנט ירוק – להסתרת אדמומיות.
פיגמנט צהוב – להסתרת כתמי גיל וכתמי שמש.
פיגמנט סגול – מנטרל עמימות, מעודד זוהר ומאיר את גוון העור.

מרקם נוזלי עשיר בלחות. קליל ולא שומני. SPF10. הנוסחה מועשרת בתמצית פרחי כותנה המעניקה לחות ומראה מאט קטיפתי.


הבקבוק:

בקבוק זכוכית, בשונה משני המייקאפים האחרים של בורז'ואה שיש לי – הלתי מיקס, והלתי מיקס סרום, שמגיעים בבקבוק פלסטיק.
מגיע עם משאבה מאוד נוחה לשימוש. אני מצליחה להוציא ממנה בדיוק את הכמות שאני רוצה.
המייקאפ עדיין חדש אז אני לא יודעת לומר אם המשאבה תשרוד עד לסיומו. זו אחת הבעיות שיש לי עם משאבות (זו של ההנלטי מיקס סרום שבקה באיזשהו שלב…).

Bourjois 123 Perfect Foundation
מייקאפ 123 פרפקט של בורז'ואה
Bourjois 123 Perfect Foundation
Bourjois 123 Perfect Foundation
Bourjois 123 Perfect Foundation
בקבוק משאבה. וזה המספר שלי – 58

מרקם ומריחה:
מייקאפ נוזלי, שהמרקם שלו מאוד נוזלי ודק. הרבה יותר דליל מההלתי מיקס או ההלתי מיקס סרום, וממש טיפה דליל יותר מהטיינט אידול אולטרה של לנקום.
כשמנסים אותו בסווטש יש תחושה שהמרקם שלו דומה להרבה מייקאפים נוזליים אחרים אבל על הפנים הוא מתנהג מעט אחרת.
על הפנים ובזמן המריחה יש תחושה שהמרקם שלו הופך להיות טיפה ג'לי, או דומה למייקאפים על בסיס מים.

למרות שהוא מאוד נוזלי, לא הצלחתי לעבוד איתו עם מברשת F84 של סיגמא, שבדר"כ עובדת טוב עם מייקאפים מאוד נוזליים, אבל עם מברשת F80 של סיגמא הוא עובד מצויין.
ולמרות שאני אוהבת לעבוד עם מברשות, הוא נראה ממש ממש טוב כשמורחים אותו עם האצבעות…. ואני עושה את זה הרבה כשאני צריכה להיות מוכנה ברגע (אנשים צריכים להפנים שבחורות צריכות זמן להתארגן! אבל למצבים שאין לי זמן, מייקאפים כאלו שנראים טוב במריחה קלה עם האצבעות מעולים לי. לפני כן המוצר ששימש אותי למטרה הזו היה ה-BB CREAM של גרניה).

בפעם האחרונה שמרחתי אותו השתמשתי במברשת קבוקי של Antonym (שהיא מדהימה בפני עצמה למגוון רחב של מוצרים), ואיתה קיבלתי ממש בשניה כיסוי שהוא כמעט בינוני, אבל המראה של המייקאפ על העור היה כ"כ חלק ו flawless שזה כנראה יהיה השילוב החדש שלי.

בכל אופן – נמרח ממש בקלות, ויש תחושה שהוא כאילו ממש נטמע לתוך העור ונראה ומרגיש כמו עור שני. מהמם.

רמת כיסוי וגימור:
למרות שבבורז'ואה מבטיחים מראה מושלם ונטול פגמים, רמת הכיסוי של המייקאפ הזה לא ממש גבוהה.
להיפך. הייתי מגדירה את רמת הכיסוי הבסיסית שלו נמוכה פלוס (במיוחד במריחה באצבעות), שניתן לבנות אותה לכיסוי בינוני מינוס (בעיקר עם מברשת. יוצאת דופן היא המברשת של אנטונים שהצליחה לתת לי כיסוי כמעט בינוני מהמם). לא מעבר לזה.
כשאני עם המייקאפ הזה אני ממש יכולה לראות את העור שלי מבעד למייקאפ.

אני לא חושבת שההבטחה לכיסוי כל סוגי הפגמים מתממשת כאן – יש לי גם פיגמנטציה וגם איזור אדמומי על לחי שמאל והמייקאפ לא מצליח לכסות או לנטרל את כל הפיגמנטציה, רק לעדן מעו את המראה שלה, ולא מצליח לנטרל את האדמומיות בכלל.

אז איך בכל זאת אני ממש אוהבת את המייקאפ הזה אתם בוודאי שואלים? (או שרק אני נוהגת לדבר אל עצמי בראש? LOL 🙂 )
נתחיל מזה שאני כבר מזמן לא חובבת המראה של הכיסוי הגבוה מאוד, כמו שהייתי לפני שנתיים וחצי, כשרק פתחתי את הבלוג . גם את הדאבל וור או מייקאפים אחרים אני מניחה כך שהכיסוי שלהם לא גבוה.
ולמרות שהמייקאפ הזה נותן כיסוי נמוך, אני פשוט ממש אוהבת איך שהוא נראה על העור. הוא נראה כמו העור שלי ממש, אבל משודרג – חי יותר ובריא יותר – My skin but better.

ואגב – התכונה הזו מצויינת לקיץ במשך היום, כשהשמש מאוד חזקה ואפשר לראות כל דבר קטן שמונח על העור ואז עדיף להניח מוצרים בשכבות דקות ולא להעמיס (בניגוד לדכה הרווחת שאם מעמיסים זה משפר עמידות. עומס לא נראה טוב, ועל אחת כמה וכמה בשמש הקופחת של הקיץ שחושפת כל שכבה בעומס הזה).

אז נכון שלא כל הפיגמנטציה מטושטשת או הפגמים, אבל למרות הפגמים, העור נראה ממש טוב, אחיד ובריא. וזה מה שחשוב לי עכשיו יותר מטשטוש פגמים. שהעור יראה בריא, והמייקאפ הזה נותן תוצאה כזו (ותמיד אפשר לעבוד על פיגמנטציה או אדמומיות עם קונסילר או קורקטור. אני אפילו לא טורחת לעשות את זה, כי המייקאפ נראה פשוט טוב גם בלי זה).

הכיסוי שלו והצורה שבה הוא מונח על העור מזכירים לי מאוד את הויטלומייר אקווה של שאנל, שאני אוהבת בדיוק מאותה סיבה והוא בהיר לי עכשיו בקיץ….

רמת הגימור שלו היא מאט, אבל מאט שנראה בריא וטוב ולא מת…

Bourjois 123 Perfect Foundation before and after
התמונה המסורתית של לפני ואחרי… האיפור בתמונה הימנית הוא בדיוק כמו האיפור המפורט בתמונה למטה

עמידות:
בבורז'ואה מבטיחים עמידות ל-16 שעות (שבכלל נראה לי שהם כותבים את זה באוטומט על כל המייקאפים שלהם…. בכל המייקאפים שלהם שבדקתי בפארם, חוץ מהשלושה שיש לי בבית, בכולם היה כתוב 16 שעות. איך זה יכול להיות שזה לא משתנה ממוצר למוצר?).
אני מתחילה להבריק איתו באיזור האף בערך אחרי משהו כמו 5-6 שעות – ללא פריימר. עם פריימר עדיין מתחילה הברקה קלה מאוד אחרי 6 שעות, אבל לא בולטת כמו ללא הפריימר.
חוץ מההברקה באיזור האף, הוא עמיד עליי משהו כמו 8 שעות ללא פריימר, ומשהו כמו 12 שעות עם פריימר, ואז מתחילה דהיה, בעיקר בצידי האף, בין הגבות ומעל לשפה העליונה.

אני מדגישה שוב שהעור שלי רגיל, ובדר"כ מוצרים עמידים יותר עליי. אני מניחה שהזמנים האלו עבור מי שיש לה נטיה להזיע מאוד או מי שהעור שלה שומני, ישתנו, ותצטרכו לבדוק בעצמכם.

מבחר גוונים:
מגיע בשמונה גוונים בארץ (ובסה"כ בעולם הוא קיים ב-9 גוונים).
כל הגוונים הם עם תת גוון צהבהב, או חמים. חמים זו הגדרה טובה יותר לדעתי. כשאומרים "צהבהב" אז נטיה לחשוב שהוא יהפוך את העור לצהוב, אבל הכוונה היא לגוונים חמים, ולא קרים, בדיוק כמו בכל המייקאפים של בורז'ואה שניסיתי.

בתקופה שניסיתי את ההלתי מיקס סרום גוון 56 היה הכהה ביותר שניתן להשיג והוא התאים לי בזמנו. שמחתי מאוד לגלות שבמייקאפ הזה יש אפילו 2 גוונים כהים יותר – 57 ו-58. לקחתי את ה-58 והוא בדיוק הגוון שמתאים לי עכשיו ומאוד דומה לגוון של הטיינט אידול אולטרה שאני מאוד אוהבת.

לדעתי, וממה שבדקתי על הגוונים שיש לי (יש לי את 54 בהלתי מיקס, 56 בהלתי מיקס סרום ו-58 בפרפקט 123, ממש כמו מידות במכנסים הקפיצות שלי בגוונים, רק שהייתי מעדיפה סדרה יורדת במקרה של מידות מכנסיים…..) – אני בהחלט חושבת שאפשר להשליך מגוון של אחד המייקאפים לאחרים.
למשל – ה-56 בפרפקט 123 מאוד קרוב ל-56 בהלתי מיקס סרום.

Bourjois 123 Perfect Foundation #58 swatches
קצת סווטשים – זה מס' 58
Bourjois 123 Perfect Foundation #58 swatches VS lancome teint idole ultra #055-1
ובהשוואה לטיינט אידול אולטרה של לנקום מס' 055 שמאוד אהבתי את הגוון שלו…. התמונה הבאה של ההשוואה יותר מייצגת כי הטייט אידול אולטרה נוטה להתכהות כשהוא מתייבש
Bourjois 123 Perfect Foundation #58 swatches VS lancome teint idole ultra #055-1
השוואה נוספת לטיינט אידול אולטרה של לנקום לאחר הייבוש שלו. אפשר לראות שהוא מתכהה כשהוא מתייבש…. עוד אפשר לראות שהגוונים קרובים אבל הלנקום נייארלי בעוד שהבורז'ואה צהבהב. בגלל שהוא כמו עור שני זה לא כ"כ בולט עליי

מידעון:
תכולה: 50 מ"ל. מחיר: 165 ש"ח. אפשר למצוא אותו במבצעים של 1+1 ברשתות (ומומלץ להמתין להם), או אונליין: ASOS (ואל תשכחו להכנס דרך EBATES להחזר של 3.5% מהקניה), LookfantasticHQhair, Life and looks ועוד. רשימת החנויות המלאה כאן: בורז'ואה אונליין

Bourjois 123 Perfect Foundation
רשימת הרכיבים (קצת מטושטשת. ככה אני רואה את זה בפועל בלי עדשות…..:)

 


שורה תחתונה:

מייקאפ נהדר שאני ממש ממש אוהבת עכשיו כי הוא נראה עליי כמו עור שני. יותר מזה – ממש רואים את העור שלי דרכו, והוא עדיין נראה טוב, אחיד, מואר וחי.
לא מומלץ למי שאוהבת כיסוי גבוה יחסית.
מאוד מומלץ למי שמחפשת מראה אחיד לפנים, וכיסוי שהוא עד בינוני.

ולתמונת האיפור שלי:

Bourjois 123 Perfect Foundation on face
האיפור שלי עם מייקאפ 123 פרפקט של בורז'ואה

האיפור המלא בתמונה הנ"ל:
בסיס:
פריימר למייקאפ  Smashbox Photo Finish Foundation Primer (לרכישה:  Kiss and makeup, אפריל) (אגב – רוב הזמן אני עם הפריימר של אסתי לאודר עם המייקאפ הזה. הם עובדים מעולה ביחד. פשוט רציתי לנסות אותו עם פריימרים אחרים כדי לדווח 🙂
מייקאפ 123 פרפקט של בורז'ואה מס' 58
כקורקטור – פרפ אנד פריים של מאק – MAC Prep + Prime Highlighter בגוון Bright Forecast
קונסילר Effacernes של לנקום, מס' 3 (לרכישה: סטרובריFragranceXממליצה להכנס דרך Ebates ולקבל 3% מערך הקניה בחזרה בסטרוברי, ו-7% ב FragranceX, וזה נכון לכל הקישורים לסטרוברי כאן. לא אכניס את הקישור שוב).
* השילוב של הקורקטור הזה והקונסילר הזה מלווים אותי כמעט מתחילת הקיץ. שילוב מעולה.
פודרה בתפזורת של דיור – Diorskin Matte & Luminous Hydrating Loose Powder מס' 02 (לרכישה: StrawberryNet, FragranceX)

פנים:
ברונזר של לנקום – LANCOME Star Bronzer Natural Matte Bronzing Powder # 02 (לרכישה: סטרוברינטFragranceX)
סומק קרמי של רבלון – REVLON PHOTOREADY Cream Blush # 200 FLUSHED (מעולה לקיץ. אכתוב עליו. רכשתי אצל המוכר הזה באיביי. משם קניתי גם את הקולור טאטו לפני כן. ואגב – יש לי הרבה ממנו על העור, כי צילמתי אותו ביום הזה, אחרת לא רואים אותו בתמונות, אבל לא יצאתי ככה מהבית…:)
מעליו – סומק Winter Bloom של לורה מרסיה – ממש נגיעה קלה כדי לא לדרוס את הורדרדות של הסומק, וגם כי הוא עמיד יחסית בפני עצמו (בסטרוברי)

עיניים:
פריימר לצלליות של OFRA (לרכישה: ProShop, Beauty-Shop)
מסקרה סאמפצ'ס של אסתי לאודר – Estee Lauder Sumptuous Mascara (לרכישה: StrawberryNET)

שפתיים:
עפרון שפתיים מס' 36 של מייק אפ פוראבר
גלוסי סטיין של YSL מס' 14 – FUCHSIA DORE, ומעליו מס' 17 – ENCRE ROSE

תגובות

comments

45 Comments

  • Israelmakeup

    מעניין שאת אומרת שהכיסוי נמוך. אני דווקא מוצאת שהכיסוי שלו בינוני מלכתחילה ובכל מקרה גבוה יותר מסדרת ההלת'י מיקס. יכול להיות שדרישות הכיסוי שלנו שונות ולכן חילוקי הדיעות 🙂
    סה"כ אני גם חושבת שמדובר במייקאפ מוצלח א-בל אני לא מאוהבת בו כמו שאני אוהבת את סדרת ההלת'י מיקס!

  • קורין

    @Israelmakeup
    עם האצבעות הכיסוי שלו לגמרי נמוך, אלא אם כן עוברים עם עוד חומר.
    אני חושבת שבכלל דרישות כיסוי הן משהו שמתשנה, כל אחת והצרכים שלה בגזרת הכיסוי. מי שיש לה פיגמנטציה למשל ומצפה לכיסוי של הפיגמנטציה, תמדוד את רמת הכיסוי בהשוואה להאם המייקאפ מצליח לכסות את הפיגמנטציה או לא.

    גם אני מאוד אהבתי את ההלתי מיקס סרום ואת הגימור שלו, אבל כרגע אני אוהבת את זה יותר. אני אוהבת שהוא ממש נטמע לתוך העור שלי. (וזה נתון לשינוי. מחר אני יכולה לנסות מוצר חדש ולעוף עליו…. יש לי איזה 20 מייקאפים ואני יכולה להגיד שיש איזה 5-6 שאני ממש ממש אוהבת 🙂

  • קטי

    כ"כ נמאס לי להתאכזב ממיק אפים יקרים (חוץ מאחד ויחיד Teint idole:) ,וכשניסיתי את הבורז'ואה הזה, פשוט לא האמנתי שמוצר כ"כ נגיש מבחינת מחיר עושה עבודה כ"כ טובה. לי הוא באמת מאוד עוזר עם טשטוש סימני קופרוז, מה שרוב המייק אפים לא עושים ודורשים עבודה מסורבלת עם קונסילר ירוק וכו'.

  • לידיה

    היטבת להתאים את הגוון שלו לעורך, בול מתאים לך . מאוד אהבתי את העור שלך עם המייק אפ הזה -חי וקורן. הולכת להשיג דוגמית…..(לא יודעת מה אעשה עם זה אח"כ….כי כמו שאת כבר יודעת מייקאפים לא חסר לי….:-) סקירה מצוינת כתמיד:-)

  • GAG-beauty

    איך אני אוהבת את הסדרה הזאת! נראה לי שאני אקנה את המייקאפ הזה. אני חייבת מייקאפ עמיד וכרגע אני ענייה קצת(מאק רוששו אותי לגמרי P: ) ונראה לי שהוא מתאים לצרכים שלי.
    ביקורת מעולה כרגיל (:

  • Mor(e) Beauty

    למרות שנורא חיכיתי שבורז'ואה יגיעו כבר לישראל, אני מוצאת שכמעט ולא קניתי מהם כלום עד עכשיו –
    איכשהו יוצא שכל הזמן יש מותגים אחרים שמקבלים עדיפות גבוהה יותר..
    אבל הסקירה שלך בהחלט עוררה את סקרנותי ורשמתי לי להתנסות בו, ואולי בכלל לעשות מבורז'ואה סוף סוף קנייה "כמו שצריך" 🙂

  • קורין

    @קטי
    האמת היא שגם לי לא היו ציפיות גדולות ממנו, בגלל זה לא קניתי ישר. כי יש לי כ"כ הרבה מייקאפים שלא הנבתי מה עוד יכולים לחדש לי, אבל הוא נהדר. אני חורשת עליו

  • קורין

    @לידיה
    תודה בובה 🙂
    חחחח. ספרי לי על זה……. אני חושבת שיש לי בסביבות 20 מייקאפים, כמו שכתבתי קודם. אבל מתוכם יש לי איזה 3-4 שאני משתמשת בהם עכשיו בקיץ, ועוד 4-5 אחרים שממש אהבתי בחורף…….. כל היתר לא בשימוש קבוע בכלל…

  • קורין

    @GAG-beauty
    תודה רבה מתוקה 🙂
    חחחחח, הצחקת אותי עם "העניה. מאק רוששו אותי" LOL
    אני חושבת שהוא יכול להיות ממש טוב לגיל שלך, כי במריחה קלה הוא ממש בלתי נראה. רק נותן אחידות יפה לעור

  • קורין

    @Mor(e) Beauty
    גם אני כמוך…. המחירים שלהם נראים לי יקרים למותג עממי, ועל אחת כמה וכמה כשאני יודעת שניתן להשיג את המוצרים שלהם אונליין ברבע מחיר. אבל המייקאפ הזה לא מצאתי אונליין….
    ממליצה לך לנסות אותו קודם מקופסית, כמו שאני עשיתי. כי גם חצי מחיר זה כמעט 90 ש"ח. זה לא זול למותג עממי

  • דנה

    לא הבנתי איפה ניתן לרכוש את המוצר? האם בסופר פארם מוכרים את המוצרים של בורז'ואה???

  • אירית

    @דנה
    אפשר להשיג את המוצרים במספר שניפים של סופרפארם וניופארם ובהמשביר.צריך לבדוק דרך שירות לקוחות.

  • אירית

    לקורין תודה על הסקירה המצויינת.גם אני ראיתי את המייקאפ וטרם בדקתי על פני.אני תמיד עם קופסיות בתיק…זה פשוט הכי נכון לפני ששמלאים את מגרת האיפור.
    האם כתבת בעבר משהו על הפוטורדי של רבלון?ואם לא אז אשמח אם יש לך הערות לגביו.

  • MARINA

    אמרתי שהוא מוצלח! אני גם אוהבת את העובדה שאין לו "משקל" והוא קליל בהרגשה אך עדיין יחסית מכסה. הייתי אומרת שיש לו כיסוי בינוני דווקא. בכל אופן – מוצלח!

  • קורין

    @MARINA
    נכון. הוא קליל ועדיין יש לו כיסוי.
    כמו שכתבתי לישראלה – ההגדרה של כל אחת לרמת כיסוי היא יחסית. תלוי מה רוצים לכסות….

  • efrat

    נראה עלייך טבעי וקורן כך שאין פלא שהפכת אותו לקבוע שלך לאחרונה.

    במותג בורז'ואה התאהבתי מרגע עלייתו ארצה. לא יאמן שטרם עשיתי עליו פוסט, יתוקן בקרוב.

    אמנם הוא ממותג עממי, אך מוצריו איכותיים ומוצלחים ביותר בעיני.

    את המ.אפ פלאואר פרפקשן מאוד אהבתי בגלל שהכיסוי שלו מאוד גבוה ומאט, זו הסיבה ש"נאלצתי" לוותר על האחרים – הכיסוי הבינוני שאינו מספק אותי.

    בצער רב אוותר גם על 123.

    אגב הפודרה שלהם מושלמת בעיני ,הטובה ביותר שהייתה לי מהמתוגים ה"עממיים" מלבד טרו מאץ של לוריאל שאני מאוד אוהבת, אך לא לקיץ

  • קורין

    @efrat
    חלק מהדברים של המותג אהבתי וחלק פחות. את הפודרה עוד לא ניסיתי למרות שכמעט רכשתי אותה במבצע האחרון שהיה במשביר, אבל בסוף משהו אחר קרץ לי 🙂
    המייקאפים שלהם בהחלט מפתיעים לטובה, לפחות אלו שניסיתי….

  • מיטל

    אה!!! טוב לדעת שגם אצלך שבקה חיים המשאבה של ההלת'י מיקס.
    אני, ברברית ידועה, תיקנתי אותה!
    פתחתי את המכסה בתחתית של המייקאפ, הכנסתי פנימה מברג ודחפתי את החלק שנמצא בפנים ואז המשאבה עבדה כמו שצריך!

    המייקאפ הזה נראה עליך נפלא!
    אני מחפשת כרגע כיסוי בינוני מינוס, קליל פלוס פחות נשמע לי.
    ואני מסכימה איתך שאני גם מרגישה בקיץ שאני רוצה כיסוי קליל יותר, אבל אני לא מסוגלת כיסוי קליל כ"כ.. הפגמים לא מאפשרים..
    אם הייתי רוצה ללכת בלי מייקאפ – הייתי הולכת בלעדיו.. אם אני הולכת איתו וכבר טרחתי, אני רוצה שהוא יעשה אפקט קצת יותר משמעותי.
    אבל כמובן שזה ביחס לעור שלי והמצב שלו כרגע.

    אצלי, בהלת'י מיקס, אני חושבת שאני מבריקה תוך כמה שעות, אולי 4.. (עם פריימר),
    אני יודעת שאת מעדיפה איך שהוא נראה עלי (לדעתי בעיקר בגלל שהוא מעט יותר כהה מהמייקאפים האחרים שלי ולכן אני נראית יותר "חיה")
    אבל אני ממש מרגישה שהוא "נוזל" ונותן תחושה לא טובה אחרי כמה שעות.
    איכשהו קשה לי לסמוך על בורז'ואה שגם המייקאפ הזה (נגיד והיה בכיסוי מספק) יצליח להיות עמיד עלי.
    כבר אמרתי שיש לי יחסי אהבה-שנאה למותג הזה?

  • קורין

    @מיטל
    מה בדיוק עשית? הסתבכתי רק מלקרוא את זה חחחחחחח 🙂
    אם את מחפשת כיסוי בינוני מינוס הוא יתאים לך. עם מברשת מתקבל כזה כיסוי. והוא שונה לחלוטין מההלטי מיקס, אז אל תנסי להשוות ביניהם. פשוט תקחי דוגמית ותנסי. מה 'כפת לך? 🙂

  • מיטל

    אקח דוגמית, את צודקת זה בהחלט לא עולה כסף! 🙂

    מה שעשיתי זה ככה:
    אם את הופכת את המייקאפ יש לו כמו "מכסה" כזה בתחתית. צריך להיות מעט "אכזריים" בשביל להוציא אותו.
    אחרי זה כשאת מסתכלת פנימה את רואה גליל (נו, הבקבוק) שהוא חלול ויש בו חלק מסוים שכאשר את לוחצת על המשאבה הוא אמור לעלות – וכך לשמור על סוג של ואקום. זה בדיוק החלק שהפסיק לעבוד – הוא לא עולה כל פעם שאת לוחצת. אז עם קצת עזרה חיצונית – לחיצה עם מברג הוא גם עולה למעלה וגם אין בעיה להמשיך להוציא ממנו חומר.

  • שולי דור

    לי הוא נראה מעולה עלייך, ואני מאוד אוהבת שרואים את העור מתחת וזה לא מסכתי.

  • לימור

    אני גם קניתי אותו לא מזמן,בהלטי מיקס סרום וגם ב 123 אני גוון 53,וגם בהלטי מיקס הרגיל ניסיתי גם אותו..מתלבטת אם לחו"ל לארוז אותו במזוודה או את ההלטי מיקס סרום…מה דעתך?

  • קורין

    @לימור
    אם חם שם ביום כמו כאן, אז אני אישית הייתי לקוחת את הפרפקט 123 כי הוא יותר עמיד עליי…. אבל השאלה איך הם עלייך

  • לימור

    ב123 השתמשתי אבל לא הרבה…גם מרינקה אמרה לקחת אותו אז אקח אותו..מקווה שלא ישבר…

  • קורין

    @לימור
    את יכולה לדחוף את השקית או תיק האיפור בין הבגדים, או לעטוף אותה עם צעיף או גרב. זה מה שאני עושה

  • לימור

    דחפתי את המייקאפ בתוך תיק איפור שמלא עד אפס מקום והוא ידחף במזוודה…

  • שרית

    תודה על הסקירה המפורטת .תמיד שאני מחפשת פיטבק על מוצר אני תמיד נכנסת קודם לחפש בבלוג שלך.

    איך היית משווה את רמת העמידות שלו לקלורסטיי ולדאבל וור ?
    ראיתי את הצבעיםבפארם והם ממש מעולים וצהובים לעומת הקולר סטיי והדאבל וור שלאחרונה עשו שינוי בגוונים.
    העור שלי שמן ואני גם בדכ נוגעת בפנים כך שהיידים מתלכלכות אז אני מחפשת מייקאפ עמיד , לא הצלחתי לבודק כמה הוא עמיד.

  • קורין

    @שרית
    תודה חמודה 🙂

    הוא עמיד, אבל לא מגיע לרמת העמידות של הקולורסטיי או הדאבל וור. אני לא מכירה מייקאפ שכן מגיע לרמת העמידות שלהם, לפחות בעיניי.
    אבל בפני עצמו הוא בהחלט עמיד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *