מוצרי איפור לפנים

מייקאפ עמיד של לנקום – טיינט אידול אולטרה – LANCOME Teint Idole Ultra 24H

LANCOME Teint Idole Ultra 24H foundation
LANCOME Teint Idole Ultra 24H

הפוסט הזה פותח מרתון של פוסטים מתוכננים בשבוע הקרוב, ככל שיתיר לי הזמן, של מייקאפים (כמובן שיהיו גם פוסטין אחרים. בכל זאת, אני מזל תאומים… 🙂 )
מאוד רציתי לעשות עם מייקאפים מה שעשיתי עם סדרת הקונסילרים, ולרכז בפוסט אחד מייקאפים בעלי אותה תכונה, אבל יש לי יותר מדי מה לומר על מייקאפים, כך שכל מייקאפ יקבל פוסט משלו, והסדרה הראשונה שתעלה, לאור הביקוש 🙂 היא מייקאפים עמידים.
בכל אחת מהסדרות אסקור קודם מייקאפים של מותגים יוקרתיים, ואח"כ של מותגים עממיים, אז מי שמחפשת חלופות זולות יכולה פשוט להמתין לחלק השני של כל סדרה.

המייקאפ הראשון שבחרתי הוא המייקאפ החדש של לנקום – טיינט אידול אולטרה 24 שעות, שוב, בגלל שעליו אני מקבלת הכי הרבה שאלות, אולי בגלל שהוא אחד החדשים שיצאו בקטגוריה הזו של מייקאפים עמידים.
ואגב – כן, גם זה פוסט ארוך :), בדיוק בשביל זה יש את השורה התחתונה בסוף הפוסט, שניתן לקפוץ אליה בגלילת עכבר קצרה……

* חייבת להדגיש כאן שמייקאפים ומסקרות הם מוצרי האיפור הכי אינדיבידואליים שיש, ואני מתארת פה את חוויית השימוש שלי, עם הצרכים של העור שלי, ועם התוצאה שאני אוהבת על העור שלי. וזה נכון לכל סקירות המייקאפים והמסקרות בבלוג (ואני גם חוזרת ומציינת את זה בדר"כ). כל אחת שתשליך מכאן מה שמתאים לה, והכי טוב, וגם אני משתמשת בעצה הזו – לנסות לפני שקונים.

מה אומרים בלנקום על המייקאפ טיינט אידול אולטרה החדש?
טיינט אידול אולטרה הוא מייקאפ ותיק מאוד של לנקום שיצא עכשיו בגרסא חדשה (התווספו לגרסא הזו ה-24H. לדעתי ככה אפשר להבדיל ביניהם. הקודם הבטיח 14 שעות עמידות).

בלנקום מבטיחים כיסוי אבסולוטי ל– 24 שעות! עמיד בפני שינויי טמפרטורה וייצור עודף של חלב. גימור מאט ללא מראה פודרתי, שיחד עם זאת נראה טבעי.
מרקם חדש, אולטרה-נוח ורענן. מריחה קלה בלטיפה רכה על העור, נספג בעדינות ומתאחד עם גוון עור הפנים.
התוצאה: העור גמיש, משיי ורך להפליא. גוון עור פנים קטיפתי, מאט, ללא גימור אבקתי או תחושה של עור יבש ומתוח. למשך 24 שעות.

 

האריזה:
בקבוק מלבני צר וארוך, מזכוכית חלבית. מכסה פלסטיק שחור חצי שקוף.
לבקבוק יש משאבה, שזה הכי נוח במייקאפים. המשאבה מאוד ידידותית ומוציאה כמות מדודה של חומר.

LANCOME Teint Idole Ultra 24H foundation
מייקאפ עמיד טיינט אידול אולטרה 24 שעות של לנקום
LANCOME Teint Idole Ultra 24H foundation
LANCOME Teint Idole Ultra 24H
LANCOME Teint Idole Ultra 24H foundation
מייקאפ טיינט אידול אולטרה של לנקום – זכוכית חלבית עם משאבה
LANCOME Teint Idole Ultra 24H foundation
וזו המשאבה… מאוד נוחה

 

מרקם ומריחה:
חשוב לי לומר שלא ניסיתי את הטיינט אידול אולטרה הרגיל, אז אני לא יודעת להשוות בין השניים.
המייקאפ הזה הוא מייקאפ נוזלי. מבחינת רמת הנוזליות שלו הוא אי שם באמצע. לא סמיך כמו הדאבל וור של אסתי לאודר אבל גם לא נוזלי כמו הפארור אקסטרים של גרלן. הוא ממש ממש טיפה יותר סמיך מהפוראבר של דיור.

עם או בלי פריימר הוא נמרח ממש בקלות על העור.
אני משתמשת במברשת F80 של סיגמא שלי איתו, וגם יצא לי להשתמש עם ה-F84 איתו, שבר"כ משמשת אותי למייקאפים דלילים, והוא עבד איתה מצויין, כך שזה יכול להעיד גם מעט על המרקם שלו.

יש לו ריח פרחוני די דומיננטי. לי אישית זה לא מפריע, אבל למי שכן – מומלץ לקחת לתשומת ליבכן.

רמת כיסוי וגימור:
הייתי מגדירה אותו מייקאפ לכיסוי בינוני. בלחיצה וחצי מהמשאבה קיבלתי כיסוי בינוני לכל הפנים, כולל הפיגמנטציה הקלה שיש לי. באיזורים שהרגשתי צורך עבדתי עם מברשת המייקאפ בטפיחות וזה בהחלט הספיק לי.
זה מייקאפ שאפשר בהחלט לעבוד איתו בשכבות או לבנות איתו כיסוי והוא לא נראה טו מאץ', ולא נראה עמוס מדי גם באיזורים שבהם התווסף חומר לטובת כיסוי נוסף.
ולא רק שהוא לא נראה כך, הוא גם לא מרגיש כך. הוא מאוד קל על הפנים, לא דביק ולא מציק.

אע"פ שבלנקום מציינים שהגימור שלו הוא מאט, ממש לא הייתי מגדירה אותו כך. הגימור שלו חי ולא מאט לחלוטין. אפילו לא חצי מאט לדעתי. נראה מאוד טבעי על העור.
מי שמחפשת תוצאה שהיא מאט לחלוטין כמו הדאבל וור של אסתי לאודר או הקולורסטיי של רבלון, זה לא המייק אפ עבורה.

לעומת זאת, מי שאוהבת את הכיסוי שהשניים האלו נותנים, אבל לא אוהבת את הגימור שלהם, תאהב את המייקאפ הזה.
אמנם כדי להגיע לכיסוי של הדאבל וור והקולורסטיי צריך לעבוד איתו, בניגוד לשניים האחרים שבמעט חומר נותנים כיסוי גבוה, אבל הגימור של המייקאפ הזה נראה יותר טבעי וחי, וממש לא מאט או פודרתי. (ובינינו – 80% מהנשים שמשתמשות במייקאפים עם כיסוי גבוה לא ממש צריכות כזה כיסוי גבוה. גם בינוני יספיק להם. ע"ע אני לפני שנתיים…. 🙂 ).

Teint Idole Ultra 24H foundation #55 before and after
לפני ואחרי. אני בלוגרית רעה אז אין לי את הפירוט של האיפור בתמונה הימנית, אבל לעומת זאת – יש כאן תמונה ענקית שלי ללא איפור, אז תסלחו לי… (אני סולחת לי על הפעם הזו ועוד 9 הפעמים שיבואו ולא יהיה לי פירוט איפור ולו בשל התמונה הזו ללא איפור 🙂 ). למטה יש תמונה עם פירוט…

עמידות:
לא יכולה להעיד על 24 שעטת עמידות אבל מבחינתי, אני בוחנת עמידות של מייקאפ בכך שהוא שורד עליי יום שלם של ערות, ממקלחת הבוקר עד מקלחת הערב, והוא נראה עדיין טוב, ושהסומק והברונזר עדיין יושבים עליו טוב. זה גם אחד הקריטריונים שלי במייקאפ.

בדקתי את העמידות שלו עם פריימרים וללא פריימרים, בתנאי הלחות המהממים של החודש האחרון.
בעקרון אני עובדת במשרד ממוזג, אבל יש לי פגישות בחוץ שמאלצות אותי לצאת לחום וללחות ולהכנס חזרה למזגן, וזו דרך טובה לבדוק עמידות בשינויי טמפרטורה.
אני גם צריכה לציין כאן שהעור שלי רגיל לחלוטין בקיץ הזה, בניגוד לשנה שעברה שהוא היה מעורב ומעט שמן ב-T. בקיץ הזה אני לא מרגישה אותו שמנוני בכלל.

עוד נקודה – אני כמובן לא מוותרת על פודרה בקיץ, אבל לא אוהבת מראה מפודר מדי, אז אני מניחה עם מברשת רחבה או עם קבוקי הנחה ישירה באיזורים מועדים (מצח, סנטר, אף), ובקלילות עם העודפים על כל הפנים.

ללא פריימר – שרד עליי יום עבודה – משהו כמו 9 שעות. אחרי משהו כמו 4 שעות התחילה הברקה קלה באיזור האף, וזה משהו שפודרה או דפי בלוט יכולים לתקן במשך היום. אחרי 9 שעות התחלתי לראות דהיה קלה באיזור הלחיים ובאיך שיושב הסומק על הלחי.

עם פריימר
– הוא יושב יפה על כל הפריימרים שניסיתי ותיכף אפרט עם איזה פריימרים ניסיתי אותו, אבל לא כל הפריימרים הצליחו לשפר את העמידות שלו.
אם אני צריכה לעשות הכללה – הפריימרים שמשפרים את העמידות שלו הם מהסוג החמאתי (הפריימר של קלרינס, הפריימר של לוריאל, הפריימר של בנפיט והפריימרים החדשים של לנקום, שעוד לא סקרתי אבל אסקור בקרוב), ופריימרים סיליקוניים – כמו הפריימר של סמאשבוקס.
עם כל הפריימרים האלו העמידות השתפרה אצלי בכמה שעות – משהו כמו 12-13 שעות של מייקאפ שנראה מעולה, כשההברקה באיזור האף מתחילה אחרי 6 שעות בערך.

הוא עובד פחות טוב עם פריימרים לחותיים – כם מבחינת מריחה וכמובן עמידות. בכלל מבחינתי פריימרים לחותיים לא משפרים עמידות. (ניסיתי כאן את הפקיימר של קורס והם לא עבדו טוב ביחד).
עם הפריימר למראה מואר של MURAD המייקאפ יושב נהדר, אבל העמידות שלו לא משתפרת (ואפילו הייתי אומרת שהוא עמיד איתו פחות).

מבחינת הסרה – בניגוד למייקאפים עמידים מהדור הישן, המייקאפים החדשים יורדים בקלות עם סבון במקלחת, והוא כמובן לא עמיד במים…

בסה"כ עמידות טובה מאוד (למרות שאני עדיין חושבת שכוח העמידות של הגאבל וור והקולורסטיי טובים יותר…. אבל זה סוגים שונים של מייקאפים מבחינתי. לא הייתי שולחת קוטפת אורז לעבוד איתו בשדה 12 שעות…).

מבחר גוונים:
כמו תמיד בלנקום ולוריאל, יש גרסאות שונות של מיספורים לשוק האמריקאי ולשוק האירופאי. אין לי מושג למה, וחבל.
אנחנו שייכים לשוק האירופאי והמיספור אצלנו הוא כמו באנגליה. רק ששם יש 18 גוונים ואצלנו 15). בארה"ב למשל יש יותר מ-30 גוונים, והמיספור שלהם שונה לחלוטין (וזה מעצבן האמת, כי המיספור שלהם הרבה יותר נוח להבנה. לא מבינה את החוקיות של המיספור של הגוונים שלנו. זה לא בסדר עולה למשל).
כמו שציינתי, המייקאפ הזה מגיע ב-15 גוונים, שזה הרבה פחות מאשר ביתר העולם, אבל ממש יפה ביחס ל6-8 גוונים שיש לרוב המותגים.

בדר"כ הבלוגריות החברות שלי מתלוננות שקשה למצוא גוונים בהירים טובים בארץ, אז אני מתלוננת מהצד השני של המתרס, לפחות בקיץ :), העור שלי מקבל גוון די שחום מהר, ואני מתאימה את גוון המייקאפ לעור הגוף – למחשוף, ובדר"כ מאוד קשה לי למצוא גווני מייקאפ שמתאימים לעור שלי כשהוא מעט שחום.
כשיש גוונים כהים הם בדר"כ כתומים מדי או אדמדמים מדי. אין כאלו שהם נייטרליים, והרבה פעמים אני נאלצת לערבב מייקאפים כדי להגיע לגוון שלי.
כשניסיתי אותו בסטנד התלבטתי בין מס' 5 ל-6, ובסוף הוחלט על 55 (גם בטיינט מירקל אני בגווני האמצע – 45, אבל בו אני השתמשתי בחורף), והגוון הזה מהמם עבורי.
יש לו גוון חום נייטרלי, לא ורוד, לא אדום ולא כתום, והוא מתאים לי בול לאיזור המחשוף. וזו גם כנראה אחת הסיבות שאני אוהבת אותו.

נקודה חשובה לגבי המייקאפ: הוא מתכהה טיפה לאחר שהוא מתייבש. לא מאוד. משהו כמו חצי גוון (בלחץ. הוא פשוט נהיה טיפה יותר כהה. אפשר לראות בשני הסווטשים שהעליתי כאן), אז קחו בחשבון כשאתן מנסות לבדוק את הגוון לאחר ייבוש מוחלט.

יש בו SPF15 אבל לא הבחנתי שזה משפיע על הצילומים איתו בפלאש לא מקצועי, וזה מצויין.  (אגב – בגוונים הכהים מאוד, 10 ומעלה, יש רק SPF5).

LANCOME Teint Idole Ultra 24H foundation #55 swatches
סווטש למס' 55 שאני משתמשת בו. הוא עדיין לח כאן טיפה. לאחר ייבוש הוא מתכהה ממש מעט. ואגב – זו בדיוק הסיבה שלא מנסים מייקאפ על גב כף היד. זה בדיוק הגוון שלי, וזה נראה ממש כהה כאן
LANCOME Teint Idole Ultra 24H foundation #55 swatches
סווטש נוסף של משהו כמו 2 דקות אחרי הראשון. אפשר לראות שהוא מתכהה טיפה

 

מידעון:
תכולה: 30 מ"ל. מחיר: 235 ש"ח לפני הנחות בנקודות המכירה של לנקום.
אונליין:
בסטרוברי (ממליצה להכנס דרך Ebates ולקבל 3% מערך הקניה בחזרה)

 

LANCOME Teint Idole Ultra 24H foundation
רכיבים….

 

שורה תחתונה:
עמידות גבוהה יחסית. מרקם קל, אך עם זאת כיסוי בינוני טוב. גימור טבעי. טווח גוונים רחב.
מייקאפ מאוד מוצלח בעיניי.

ולתמונה נוספת כולל פירוט:

Teint Idole Ultra 24H foundation #55 on face
האיפור שלי עם מייקאפ טיינט אידול אולטרה החדש

האיפור המלא בתמונה הנ"ל:
בסיס:
פריימר מאיר של מורד – Murad Skin Perfecting Primer – Dewy (לרכישה: StrawberryNET,  lookfantastic, HQhair, Beauty Expert, BeautyBaySkin Store, Beauty Bridge)
מייקאפ טיינט אידול אולטרה 24H של לנקום, מס' 55 – Lancome Teint Idole Ultra 24H (לרכישה:  סטרוברי)
פודרה מטאוריטים דחוסה של גרלן מס' 03 – Guerlain Meteorites Compact Powder  (לרכישה: StrawberryNET)

פנים:
ברונזר טרקוטה של גרלן מס' 3 – Guerlain Terracota Bronzing Powder (לרכישה: סטרוברינט)
סומק קרם MAC Something Special
מעליו – סומק Winter Bloom של לורה מרסיה – לקיבוע (בסטרוברי)

עיניים:
פריימר לצלליות של OFRA (לרכישה: ProShop, Beauty-Shop)
צללית CHANEL Illusion D'Ombre מס' 83 Illusoire על גלגל העין עד הקפל (לרכישה: StrawberryNET)
פלואידליין Added Goodness של מאק
מסקרה  ווליום מקס של בורז'ואה – Bourjois volume glamour max mascara

שפתיים:
גלוסי סטיין של YSL מס' 12 – CORAIL FAUVE (לרכישה: סטרוברי)

סקירות נוספות ראיתי בינתיים אצל מרינה, דנרה וישראלה.

 

*גילוי נאות: המייקאפ התקבל לסקירה מהחברה.

תגובות

comments

46 Comments

  • MakeupFreak

    מאוד נחמד (:
    אבל אני לא הולכת לשלם 235 שקל למייקאפ .
    אולי תעשי פוסט אחד של מוצרים איכותיים יותר ופוסט אחד של יותר עממים ?

  • קורין

    @MakeupFreak
    כמו שכתבתי בסוף הפסקה הראשונה – בכל סדרה יהיו גם מייקאפים של מותגים יוקרתיים וגם עממיים, אני פשוט מתחילה עם היוקרתיים אבל העממיים יגיעו 🙂
    ואני לא מצליחה להכניס את כל המייקטפים לפוסט אחד, אז כל מייקאפ יקבל פוסט….

  • אילנה

    מייקאפ מצוין! אומנם הוא בהחלט יקר אבל אחרי שניסיתי אותו פעם ראשונה אחרי הקנייה בסופרפארם מן הסתם ישתלם לי יותר לקנות בחו"ל (למרות שברח לי, כמו שציינת, שהמספור לא כמו שאצלנו..).
    בכל מקרה, פוסט מצויין ופרטני כהוגן, נהנתי לקרוא אותו וכבעלת עור שמנוני מאוד הוא החזיק פחות זמן עליי גם עם פריימר טוב מבלי להבריק, אבל בהחלט שווה את המאמץ מהבחינה הכללית של הביצוע. ממליצה גם כן!
    בכל מקרה, אחרי כל החפירה הכביכול 'מקצועית' שלי רציתי להודות לך על שלל הלינקים המשובחים ביותר (!) שלינקקת בצד של אתרים בינליאומיים כאלה או אחרים כי דרכך גיליתי עולם ומלואו של מחירים שפויים! XD
    וכמובן תודה רבה על כתיבה מצויינת שכזאת! מצפה כל הזמן לפוסטים שלך! :]

  • ענתי

    אני רוצה לקרוא מה שסקרת על דאבל וור של אסתי לאודר?איפה אמצא כתבה מעולה שכתבת את משתמשת גם בפרימר של סמש באקס מה את מעדיפה יותר OFRA

  • BeautyBitch

    אני בדיוק מחפשת תחליף לדאבל וור, ונראה שזו אלטרנטיבה מעניינת.. אבדוק את הנושא. אגב, פוסט נהדר, אינפורמטיבי ומעמיק.

  • איילת השחר

    היי .
    בתור מי שמזיעה מאוד גם בפנים המיק א הזה לא החזיק עליי יור משעתיים וגם זה עם פריימר
    FIX שך MAC.
    די מאכזב האמת.
    את מכירה מייק אפ שמחזיק איפור עם הלחות הנוראית ל הקיץ הישראלי על מי שמזיעה נרא?

  • אילנה

    @איילת השחר

    תנסי אוליי מייקאפ של ג'ייד שהשתמשתי בו קודם לכן לפני הלנקום הנוכחי. וכך או כך חייב לקבע עם פודרה ולהמשיך במהלך היום (ואני יודעת כי העור שלי נורא שמנוני גם כן, אין מה לעשות :[ ).
    ואגב, אולי תנסי לשנות פריימר? נראה לי שזה יכול לעזור

  • קורין

    @אילנה
    תודה רבה לך אילנה… 🙂
    אני בטוחה שעל עור שמן הוא יחזיק מעמד פחות. זו הסיבה שהיה לי חשוב לציין שהעור שלי ממש לא מתקרב לשמנוני. אבל אני עדיין חושבת שעם פידור במהלך היום, כם על עור שמן הוא יחזיק מעמד יום שלם. אני חושבת שעור שמן צריך פידור עם כל מייקאפ…. (לשתיים מהאחיות שלי יש עור שמן. מכירה את הבעייתיות שבו)

  • קורין

    @ענתי
    עוד לא סקרתי את הדאבל וור, אבל אסקור אותו השבוע.
    אני באופן אישי מעדיפה את הפריימרים החמאתיים – של קלרינס, לוריאל, לנקום…

  • קורין

    @BeautyBitch
    אם את משתמשת קבועה בדאבל וור, אני לא בטוחה שתתחברי אליו. לדעתי, אם הייתי עכשיו בתקופה של הדאבל וור שלי היה לי קשה עם המייקאפ הזה. הם שונים לחלוטין. לדטבל וור יש כיסוי גבוה יותר בברירת מחדל שלו, והוא יותר עמיד מהמייקאפ הזה גם בלי פידור.
    אחרי הדאבל וור השתמשתי באוורלסטינג של קלרינס, שהוא סמיך ויש לו כיסוי גבוה, כך שהם קרובים והיה לי יותר פשוט לעבור באמצעותו למייקאפים אחרים בהדרגה.
    הדאבל וור הכי עמיד שאני מכירה, אבל תמיד אפשר לנסות דוגמית, כמו שאני עושה תמיד…

  • קורין

    @איילת השחר
    לך הייתי ממליצה את הפריימר של בנפיט + מייקאפ דאבל וור או קולורסטיי + פודרה אינטנסיבית, כמו הבלוט של מאק. מי שמזיעה הרבה או מי שנמצאת הרבה בחוץ (בניגוד אליי, אני עובדת במשרד) צריכה תותחים כבדים יותר מהמייקאפ הזה של לנקום לדעתי….

  • danra

    סקירה מעולה, גם אני אהבתי את המייק אפ הזה.
    השילוב שלו עם הפריימר של סמאשבוקס היה מעולה.
    בנוסף הוא חי טוב עם קרם הלחות ומקדם ההגנה שלי, דבר שאני לא יכולה לומר על כל מייק אפ.
    הגוון היה העניין הבעייתי שלי איתו כי אין אחד מדויק בשבילי ולכן אני מערבבת שניים, לא אידאלי בכלל.
    שמחה שמצאת גוון שמתאים לך.

  • קורין

    @danra
    תודה 🙂
    קראתי אצלך שלא מצאת גוון מתאים. באסה. לי יצא ממש טוב מהבחינה הזו. מתה על הגוון הזה

  • אורטל

    בדיוק קניתי אותו אתמוך במבצע ב-135 במשביר (תמיד יש מבצעים אף פעם לא יוצא לי לשלם מחיר "מלא") למרות שאני "צעירה" יחסית ורק בת 30 אני אישית מעדיפה את הסדרה שמיועדת "למבוגרות" יותר.. בתור מנומשת אני מרגישה שהיא נותנת יותר כיסוי והמרקם שלהם עדיין טבעי.. אולי זה הרגל אבל אני פחות אוהבת את הסדרות היותר דלילות .

  • קורין

    @אורטל
    זו אמנם סדרה שנותנת יותר כיסוי אבל היא לר בהכרח מיועדת לעור בוגר יותר… לעור בוגר אני חושבת שיש להם את סדרת רנרג'י ואבסולוט….

    גם אני תמיד קונה במבצעים 🙂

  • efrat

    בטיינט איידול הקודם השתמשתי מספר שנים רצופות בנאמנות, הוא היה ממש כמו קרם לחות, למרוח באצבעות ולהראות יפה וטבעי, גם העמידות הייתה לכל היום, אולי 12 אבל לא נראה לי ש 14 שעות.
    יום אחד קמתי בבוקר והרגשתי שהכיסוי לא מספיק ושאני רוצה מ.אפ שפכטל שיכסה הכללללל.

    לכן כשראיתי את הטיינט 24 לא שקלתי אפילו לנסותו. דנרה כתבה עליו ועכשיו גם הפוסט שלך גורם לי לרצות לנסותו. לא מצפה ל 24 שעות אך כמו שציינת שיחסחק מבוקר ועד סיום היום זה יספיק.

  • קורין

    @efrat
    לשפכטל או לכיסוי גבוה מאוד הייתי ממליצה לך על הדאבל וור של אסתי לאודר.
    זה נותן כיסוי בינוני, אבל אם השתמשת בקודם והיית מרוצה, אני מניחה שגם מזה תהיי מרוצה….

  • מיטל

    המייקאפ הזה נקרא מאוד מוצלח 🙂
    גם אם הוא לא יתאים לקוטפות אורז 😀
    לאחרונה, אני באמת מעדיפה להאיר את הקולורסטיי ולתת לו קצת חיות, וגם עם הנחה עם ספוגית, לדעתי אני מגיעה להנחה קצת יותר רכה (פחות מכיסוי בינוני) כך שאני חושבת שבאופן עקרוני יתכן מאוד והייתי מחבבת את המייקאפ הזה.
    אבל כרגע, הבטחתי לעצמי שאני לא מנסה מייקאפים חדשים!!!! (כמובן ששברתי את המילה שלי יומיים לפני שפרסמתי את הפוסט על המייקאפים והזמנתי מייקאפ לניסוי 😀 צפויה שכמותי..)
    כרגיל הסקירה היתה מצוינת!
    אני הפוכה ממך השנה, מרגישה הרבה יותר שומנית משנה שעברה. אבל האמת שאני לא זוכרת עם מה התאפרתי. אני נוטה לשער שבערך אותו הדבר מבחינת המייקאפ והפודרה, אבל לא יודעת מה שמתי מתחת, לדעתי זה היה הפרפ אנד פריים של מאק אבל אולי אני טועה..
    בכל מקרה העור מרגיש לי הרבה יותר שומני/הרבה יותר מזיע. באסה..

  • קורין

    @מיטל
    תודה בובה 🙂
    האמת שזה ממש מוזר לי שאני פחות מזיעה השנה, כי דווקא הרבה יותר חם לי 🙂
    אני מבטיחה לעצמי כל פעם מחדש שאני לא מנסה עוד מייקאפים ולא מצליחה לעמוד בזה. כל פעם ששואלים אותי על איזה מייקאפ אני מרגישה מחוייבת לנסות אותו 🙂

    אני גם מצליחה להגיע בקולורסטיי לכיסוי בינוני מינוס, ולערבב אותו עם טיפה שימר כמות שאת כתבת, זו אחת השיטות לזה ….

  • efrat

    @קורין
    יקירה הלואי! אני מהיוצאים מן הכלל שהדבל וור לא הולם אותן. אוהבת את האיפור של אסתי וגם המחירים ובמבצעים בפרט הוגני.

  • קורין

    @efrat
    את לא יוצאת מן הכלל. נתקלתי בהרבה שלא אוהבות את המראה שלו. זה או שמתחברים או שלא…. 🙂

  • לידיה

    סקירה מצוינת קורין ! המייק אפ יושב עלייך נפלא ! וכמובן שעשית לי חשק לנסות להשיג דוגמית שלו למרות שכרגע אני ממש לא צריכה עוד מייק אפ….:-)

  • איריס וולסוביץ

    סקירה מצויינת, מייקאפ מעולה לקיץ אכן גם העור שלי רגיל כהיום מה שמצחיק שלפני שנה העור שלי היה על הפנים בגלל הורמוני הריון והיה שומני ששום דבר לא ממש ישב יפה, לעומת זאת המייקאפ החדש של לנקום ממש מעולה אליי מחזיק מ 5:30 עד 22 בבלי לזוז בחום בלחות במזגן עם ילדוד'ס.. ברגל באוטובוס מה לא..
    רק סקרת אותי לגבי הפריימר של סמשבוקס איזה מהם? הבנתי שיצא בצבע תכלת משום מה אני לא רואה באפריל?
    אני משתמשת בפריימר hd של מופה והמעדות שלו טובה רק לא תמיד אני יכולה לרכוש אותו אלא אם בעלי שוב יטוס לרומניה להביא לי משם, אז אני מחפשת משהו מכאן הפריימר של מאק ושל עפרה לא עומדים בציפיות שלו..
    יש עוד המלצות חוץ מקלרינס

  • edenable

    תודה על הסקירה המפורטת!
    היום ניסיתי אותו בפעם הראושנה ומאוד אהבתי. מסכימה עם כל מה שכתבת, במיוחד לגבי הגימור. לפי התיאורים של לנקום ציפיתי לגימור מאט, אבל בפועל הוא אכן נתן גימור חי וטבעי. פידרתי בבוקר, כדי למנוע הברקות ובאמצע היום כבר הברקתי שוב באזור ה-T.
    הרגשתי גם שהוא יותר מבושם מהרגיל.
    גם בעיני זה מייק אפ נהדר וביהתיים אמשיך להינות מהדוגמית שלי ויש סיכוי סביר שאקנה אותו בהמשך.

  • קורין

    @edenable
    סקירות מפורטות זה אני 🙂
    גם אני כמוך ציפיתי לגימור מאט והגימור שלו מאוד הפתיע אותי לטובה….
    איזה כיף שאפשר לנסות לפני שקונים 🙂

  • ענתי

    אני ניסיתי את דאבל וור כבר בערך שנה עכשיו ניסיתי את GOLD וגם את EXTREME אם רוצים כיסוי מלא אני ממליצה על EXTREME אם הכיסוי בינוי ללכת עך GOLD אחרי שניסיתי את גרלן קשה לי לחזור לאסתי לאודר . אקסטרים מספר ארבע חסר בכל הסניפים של אפריל שניסיתי . קורין מה את אומרת?

  • קורין

    @ענתי
    תזמיני אונליין:
    StrawbeeryNet (משלוח חינם. מומלץ להכנס דרך EBATES ולקבל 3% מהקניה בחזרה), FragranceX (משלוח חינם עם קוד FREE69. דרך EBATES יש החזר של 3.5% מערך הקניה חזרה), eChemist (משלוח חינם לחבילות של עד 2 ק"ג)

  • סנדרה

    קורין, תודה על התשובה המהירה! מאוד נהנית מהבלוג שלך!!! מתלבטת בין 10 לבין 01. ברשתות הפארם קשה להחליט וכל דיילת ממליצה משהו אחר. עד שמוצאים את המספר הנכון זה מתיש…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *