קניית קוסמטיקה באינטרנט

Touch-Up.co.il – אתר ישראלי חדש לאביזרי איפור וקוסמטיקה

touch-up.co.il
touch-up.co.il

*תוכן שיווקי*

לאחרונה הושק בארץ אתר מכירות חדש, לאביזרי איפור וקוסמטיקה, בין היתר מברשות איפור, ריסים מלאכותיים, אחסון אקרילי למוצרי איפור וקוסמטיקה, אביזרי שיער ועוד.
באתר מותגים מפורסמים שעד עתה לא ניתן היה לרכוש אותם בארץ, אלא להזמין אונליין מאתרים בינלאומיים. בין המותגים תוכלו למצוא גם את ריל טכניקס, אקו טולס, מברשות בדיליום, ריסים מלאכותיים של קיס  ועוד.
בנוסף, במהלך ימי הבלאק פריידיי (24-27.11.16) תינתן הנחה גורפת של 25% הנחה על כל האתר! קוד קופון: blacktouch.
בפוסט תוכלו למצוא קצת המלצות שלי בקטגוריות הראשיות.

♥♥♥


קטגוריית מברשות איפור – מותגים והמלצות:

כפי שציינתי קודם, ב- touch-up.co.il תוכלו למצוא מברשות איפור ואביזרים של מגוון מותגים.

כמה המלצות שלי מהמותגים הנבחרים:

מברשות של ריל טכניקס
אתם כבר יודעים שאני מאוד אוהבת את המברשות של ריל טכניקס, בעיקר מברשות הפנים של המותג.

4 המברשות המומלצות שלי מהמותג:

  1. סט מברשות פנים – 
Real Techniques Core Collection set
Real Techniques Core Collection set – סט מברשות הבסיס

הסט מכיל 4 מברשות, בהן גם מברשת הבאפינג, שהיא אחת המברשות האהובות עליי למייקאפ נוזלי. אני תמיד ממליצה להזמין את כל הסט ולו בשביל המברשת הזו, שלא ניתן להשיג אותה כבודדת, רק במארז. ועדיין אני משתמשת בכל המברשות בסט, לפי ייעוד שאני הגדרתי להן:

מברשת הקונטור – מברשת נוספת שאני מאוד אוהבת במארז הזה.  מברשת רכה עם ראש בינוני-קטן. אני פחות ממליצה עליה לקונטור. הראש שלה קטן מדי לטעמי למטרה הזו. אני משתמשת בה לקונסילר או להארות (תלוי איזו מברשת חסרה לי באותו רגע נתון).

מברשת מייקאפ שטוחה מחודדת – אני לא משתמשת במברשות מייקאפ שטוחות למייקאפ. מעדיפה מברשות קבוקי או מברשות רחבות, כמו הבאפינג שהזכרתי קודם. במברשת השטוחה אני משתמשת להנחת קונסילר, וגם להנחה של מוצרי קונטור רטובים (למשל – קונסילר או מייקאפ כהים). הרוחב שלה אידיאלי לתיחום האיזור של ההצללה. אח"כ אני מטשטשת עם מברשת המייקאפ הרגילה או עם ספוגית.

מברשת לפרטים קטנים (Detailer Brush) – מיועדת להנחה נקודתית של מייקאפ או קונסילר. אני משתמשת בה לאיזור עצם הגבה – ממש מתחת לגבה, עם צללית או קונסילר בהירים, כדי להגדיר את מבנה הגבה, וגם כדי להניח היילייטר בקצה האף ובגשר האף.

  1. מברשת קיבוע / פודרה קטנה – מברשת מצויינת שהמלצתי עליה לא פעם. מברשת עם ראש קטן, מאוד רכה. מתאימה להנחת פודרה באיזורים קטנים, כמו מתחת לעיניים ובצידי האף. אני משתמשת בה גם לעיתים קרובות להנחת קונסילר.
Real Techniques Setting Brush
Real Techniques Setting Brush שאני משתמשת ה כמברשת קונסילר. פלאפית ונהדרת למטרה הזו

 

  1. מברשת סטיפלינג – מברשת דואו פייברית, עם שיערות קצרות יחסית. מצויינת לסומק קרמי או נוזלי, וגם להנחה מדוייקת יותר של מייקאפ נוזלי בסמיכות בינונית.
Real Techniques stippling Brush
Real Techniques stippling Brush

 

 

  1. מברשת סומק של ריל טכניקס – מברשת רחבה, מעט מחודדת, מאוד מאוד רכה. מתאימה מאוד להנחה של ברונזר לחימום הפנים (פחות מתאימה להצללות).
Real Techniques Blush Brush
Real Techniques Blush Brush

 

♥♥♥

מברשות אקו טולס:

המותג אקו טולס, כשמו כן הוא – מותג אקולוגי, שתהליך הייצור של המוצרים שלו מקפיד על ידידותיות לבעלי חיים, אקולוגיה ולכיס שלנו, עם מחירים מאוד ידידותיים.

3 המברשות המומלצות שלי מהמותג:

באופן כללי ממליצה לרכוש מהמותג מברשות בגודל מלא. יש לאקו טולס הרבה סטים של מברשות בגודל מוקטן שמתאימים לנסיעות, ומהתנסות בשני הגדלים – הסטים המוקטנים שלהם פחות מוצלחים בעיניי.

  1. מברשת ברונזר של אקו טולס – מברשת רחבה, דחוסה, ועם זו רכה יחסית. מתאימה מאוד להנחה של ברונזר לחימום הפנים, הצוואר, עצמות הבריח והמחשוף.
מברשת ברונזר של אקו טולס
מברשת ברונזר של אקו טולס. התמונה מתוך האתר Touch Up

 

  1. מברשת פודרה – מברשת רחבה, רכה מאוד, עם ידית יחסית קצרה, שמתאימה גם לנסיעות.
מברשת פודרה של אקו טולס
מברשת פודרה של אקו טולס. התמונה מתוך האתר Touch Up

 

  1. מברשת אייליינר שטוחה – מברשת שטוחה דחוסה. פחות מתאימה בעיניי לאייליינר, אבל מתאימה להנחה צפופה ומדוייקת של צללית בקו הריסים התחתונים.
מברשת אייליינר שטוחה של אקו טולס.
מברשת אייליינר שטוחה של אקו טולס. התמונה מתוך האתר Touch Up

 

מותגי מברשות נוספים שתוכלו למצוא באתר: מברשות קוסטל סנס, ומברשות של סדונה לייס, שטרם ניסיתי ולכן לא אוכל להמליץ לכן.

♥♥♥

 

קטגוריית ריסים מלאכותיים – מותגים והמלצות:

באתר תוכלו למצוא מגוון מותגים לריסים מלאכותיים – ארדל, KISS ו – RED CHERRY.

בחרתי ב-2 מותגים להמלצות שלי – ארדל וקיס. באופן כללי, למבנה העיניים שלי (ואני גם חושבת שלרוב הנשים זה מתאים), אני מעדיפה ריסים שהם יותר חתוליים, ושהחלק החיצוני שלהם ארוך וצפוף יותר מהחלק הפנימי שלהם. זה נותן לעין מראה מוארך יותר כלפי חוץ, מבנה יותר שקדי ומצועף.

♥♥♥

ריסים מלאכותיים של ארדל – המומלצים שלי:

ריסים מלאכותיים של ארדל
ריסים מלאכותיים של ארדל. תמונה מתוך האתר טאץ' אפ

 

  1. Demi Wispies – המבנה שאני אוהבת, צפיפות מאוד יפה, האורך החיצוני מושלם. המבנה שלהם מעט עכבישי – מעין שתי וערב.
  2. Baby Demi – בדיוק המבנה שאני אוהבת, עם צפיפות יפה, אבל הם קצרים יותר ועדינים יותר מהדמי וויספיס.
  3. ריסים של ארדל 120 – אותו מבנה מדובר שאני אוהבת, כאשר כאן, ביחד לדמי וויספיס, הריסים מופרדים ולא עכבישיים. שניהם נראים טוב.
  4. ריסים של ארדל 301 – חצי שורה של ריסים, שמיועדת רק לחלק החיצוני של העין, כדי לתת אקסטרה הדגשה. מתאימים למי שכבר יש לה ריסים שנראים טוב, ורוצה לתת אקסטרה צפיפות ודגש לחלק החיצוני. מאוד אוהבת אותם, וגם נוחים להנחה.
  5. ריסים בודדים של ארדל -ריסים בודדים נותנים את המראה הכי טבעי בעיניי, ולפעמים אני מניחה אותם גם ביומיום, סתם ככה לעבודה (וכולם בטוחים שהחלפתי מסקרה. אף אחד לא מעלה על דעתו שאלו ריסים מודבקים, שזה האפקט שאני אוהבת).  לארדל יש את ה- Duralash, ואת ה- Duralash double, תלוי בצפיפות המועדפת עליכם.

♥♥♥

ריסים מלאכותיים של קיס – המומלצים שלי:

kiss-broadway-523
kiss-broadway-523

 

  1. Broadway 523 – ריסים עשירים בזווית החיצונית, למראה מלא ומודגש של הריסים
  2. iEnvy – Beyond natural 01 – ריסים באותו מבנה שאני אוהבת, עם קו ריסים דק, ומראה מעט עכבישי.
  3. iEnvy Paparazi 02  – ריסים מלאכותיים למראה מאוד מאוד מודגש. לא לבעלי לב חלש
  4. Broadway 217 – ריסים ארוכים יחסית, אבל כאלו שמתאימים גם למראה טבעי
  5. iEnvy Trio UltraBlack – ריסים “כמעט בודדים” אני קוראת להם, אבל כאלו שהם עם שלישיית שורשים. מאוד אוהבת לאחרונה את אלו שהם זוגות או שלשות בריסים, מאוד נוח לעבודה ויש בזה פחות התעסקות מריסים בודדים.

♥♥♥

 

עד כאן ההמלצות שלי. ממליצה לכם לשוטט ביתר המחלקות באתר ולהתרשם.

מידע כללי:
מחירים – המחירים באתר די קרובים למחירים באתרים העולמיים, יש הפרשים של שקלים בודדים ברוב המוצרים שבדקתי  (מחירים לפני הנחות). אני יודעת שיש הרבה מכם שמעדיפים לרכוש באתר ישראלי, שמבחינתכם יש "אבא ואמא" ויש עם מי לדבר כשצריך שירות, אז זו יכולה להיות אלטרנטיבה טובה.

כמובן – ממליצה לעקוב אחרי הנחות ומבצעים, למשל כמו המבצע שהיה בימי השופינג איי אל (פשוט תרשמו לרשימת התפוצה), וכמו המבצע שיש ממש עכשיו לרגל הבלאק פריידיי – 25% הנחה על כל האתר עם קוד blacktouch (בתאריכים 24-27.11.16)
ויש גם קטגוריית מבצעים קבועה, ששווה לבקר בה.

משלוח – בתשלום, בדואר רשום או בדואר שליחים, לפי בקשתכם. מוצרים גדולים או שבירים (לדוגמת האחסון האקרילי) נשלחים רק בדואר שליחים.

תוכלו גם ליצור קשר עם שירות הלקוחות של האתר לשאלות נוספות.

♥♥♥

מזכירה לכם שבמהלך הבלאק פריידיי ירוצו 3 הגרלות שונות בפייסבוק ובאינסטגרם. תאריכי ההגרלות פורסמו בפייסבוק, וגם המלצות איך לקבל עדכונים מהפייסבוק כדי שלא תפספסו – פשוט הכנסו לדף הפייסבוק ועקבו אחרי ההוראות: הסבר לעדכוני פייסבוק מהסלולרי, הסבר לעדכוני פייסבוק מהמחשב. זה הפרס שהוגרל בפעילות האחרונה. שווה לעקוב, יהיה שמח 🙂

נשיקות ♥♥♥

קורין

תגובות

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *