מברשות סיגמא
מברשות איפור ואביזרים נלווים,  קניית קוסמטיקה באינטרנט

סיגמא – מברשות חדשות, כלי ניקוי, והגרלה ראשונה לבלאק פריידיי

מברשות סיגמא
מברשות סיגמא

 

לקראת הבלאק פריידיי, ולקראת ההגרלה הראשונה שתעלה במסגרת חגיגות הבלאק פריידיי, סוקרת לכם כמה מוצרים חדשים של סיגמא, כולל כמה מברשות איפור חדשות שהצטרפו לאוסף שלי, סבון הניקוי החדש של סיגמא, כפפת ניקוי, ומתקן לייבוש מברשות.
בנוסף, כפי שעדכנתי בדף הפייסבוק שלי – סיגמא החלו להמכר באופן כמעט בלעדי בישראל באתר גילטי, ואני מנצלת גם את הפוסט הזה כדי לעשות לכם השוואה בין הסלים השונים באתר של סיגמא ובאתר של גילטי – כדי שתדעו איפה יותר משתלם לרכוש בסופו של דבר.
אגב – 3 מתוך המוצרים שאני סוקרת כאן יוגרלו ביניכם במסגרת ההגרלה הראשונה של הבלאק פריידיי (מתוך 3 שצפויות להתפרסם. כל הפרטים בסוף הפוסט. ההגרלות הבאות יתפרסמו בפייסבוק, אז הקפידו לעקוב שם).

 

לפוסט המקף שלי על סיגמא: מברשות איפור מומלצות מסיגמא

 

♥♥♥

מבצעי הבלאק פריידיי בסיגמא וגילטי והשוואת מחירים:
סיגמא התעלו על עצמם השנה. בשנים קודמות, בכל בלאק פריידיי המבצע היה משלוח חינם, והוא היה מספיק אטרקטיבי כדי שנחכה לו כל השנה (עלויות המשלוח בסיגמא די גבוהות).
השנה מציעים בסיגמא 25% הנחה על כל האתר + משלוח חינם!!! (קוד הנחה: BLACKFRIDAY25. ימים חמישי שישי בלבד!). המבצע הכי טוב שהיה בסיגמא אי פעם!
בגילטי מציעים הנחה מסויימת על כל אחת מהמברשות, הנחה שנעה בין 10-15% מהמחיר המלא כאן בארץ.
במהלך הבלאק פריידיי ללא ספק עדיף להזמין בסיגמא. המבצע שם הרבה יותר אטרקטיבי.
בימי חול שאינם הבלאק פריידיי מומלץ להזמין בגילטי. בניתי מספר סלים ועשיתי השוואות מחירים כולל עלויות משלוח והסלים בגילטי יוצאים זולים יותר, בעיקר בגלל שבגילטי המשלוח הוא בחינם ברכישה מעל ל-150 ש"ח, בעוד שבסיגמא עלויות המשלוח יכולות להגיע גם ל-25$ ומעלה (תוספת של עוד 100 ש"ח לפחות למשלוח של מס' מברשות). (אל תשכחו שבגילטי יש גם הנחת נאמנות)

♥♥♥

מברשת להצללות יבשות – F23 Soft Angled Contour של סיגמא:
מחירים לפני מבצעים והנחות: 100 ש"ח באתר של סיגמא + דמי משלוח. בבלאק פריידיי 75 ש"ח. משלוח חינם, 114 ש"ח באתר גילטי (משלוח חינם מעל 150 ש"ח כל השנה + הנחת נאמנות)

SIGMA F23
SIGMA F23
מברשת F23 של סיגמא לקונטור
מברשת F23 של סיגמא לקונטור

 

המברשת היא חלק מסדרת Face Architecture – סדרה המיועדת להדגשת תווי הפנים, כאשר לכל מברשת יש עיצוב ייחודי המדמה את תווי הפנים, ולכ מברשת יש ייעוד – הצללות או קונטור, הארות וסטרובינג וכו'.
רכשתי 2 מברשות מהסדרה הזו, וזו הראשונה שבהן.

מברשת זוויתית רחבה מאוד, וצפופה, שיש בה פחות נפח בחלק הצידי שלה (החלק הצידי שטוח יותר). למרות הצפיפות שלה היא מאוד מאוד רכה.
היא מיועדת להנחת ברונזר באבקה או דחוס אבל גם לסומק.
אני משתמשת בה לברונזר.

אני מודה שבהתחלה היא נראתה לי יותר מדי גדולה, במיוחד להצללות, שאז צריך הנחה יותר מדוייקת מאשר עם ברונזר לחימום הפנים, אבל התבדיתי.
היא מושלמת גם להצללות, למרות הגודל שלה. המבנה שלה מאפשר לראש המברשת ממש לשבת על שקע הלחי ולהחליק בקלות, וגם התנועה הקלילה של המברשת בדיוק לאורך השקע של עצם הלחי נעשית ממש בקלילות, ומאפשרת טשטוש כמו שצריך. אני ממש ממש אוהבת אותה. אני חושבת שהסוד הוא בסיבים שהם מצד אחד צפופים אבל מצד שני מאוד רכים.

לסרטון ההדרכה לשימוש במברשת הזו לחצו כאן.

מברשת הצללות
השוואת מברשות: F40 של סיגמא בעלת ראש קטן יותר ורכה יותר. מס' 27 של מיקיילה פחות רחבה ממש במעט, אבל הסיבים שלה מאוד מאוד רכים ולכן השימוש בכל אחת מהן שונה

בנוסף הסיבים הללו יודעים "לאסוף" בדיוק את כמות החומר המתאימה. איכשהו הכמות תמיד מתאימה, והיא אף פעם לא יותר מדי כמו שקורה עם מברשות צפופות יותר למשל.
מברשת מצויינת ומומלצת מאוד!

 

♥♥♥

מברשת להצללות רטובות -F57 Emphasize Contour של סיגמא
מחירים לפני הנחות: כ-105 ש"ח באתר סיגמא + משלוח. בבלאק פריידיי  79 ש"ח, משלוח חינם119 ש"ח באתר גילטי + משלוח חינם ברכישה מעל 150 ש"ח.

SIGMA F57
SIGMA F57
מברשת F57 של סיגמא
מברשת F57 של סיגמא. שימו לב למבנה ראש המברשת

 

מברשת המיועדת להצללות רטובות – הצללות באמצעות מייקאפ או קונסילר כהה יותר מגוון הפנים (או כל מוצר אחר שמיועד להצללות רטובות, כדוגמת פלטות ההצללות שנפוצות מאוד היום, וגם אכתוב עליהן בהרחבה, יש לי אי אלו כאלו).

גם המברשת הזו רחבה יחסית, עם סיבים מאוד מאוד צפופים, אבל קצרים וקצוצים. הסיומת של הסיבים לא ישרה, אלא מעט קעורה, ובעצם מדמה את מבנה הלחי, לטובת ההצללה.

איך זה עובד? החלק הקעור ממש "יושב" על עצם הלחי ואז מניעים את המברשת מעלה ומטה לאורך עצם הלחי.
לסרטון ההדרכה לשימוש במברשת הזו לחצו כאן.

בדר"כ ביומיום אני עושה הצללות יבשות, למעט ימים שבה אני רוצה להיות יותר מוקפדת ואז אני עושה הצללות רטובות ועליהן יבשות.

לקח לי קצת זמן להתרגל למברשת הזו, כי עד לשלב הזה עשיתי הצללות רטובות עם מברשת זוויתית רגילה, אבל המברשת הזו מופלאה בעיניי.
המבנה האנטומי שלה אליפות! הוא מדמה בצורה מושלמת את עם הלחי ושקע הלחי, וההצללה הרטובה הופכת לממש ממש פשוטה לעשיה. כי אי אפשר לפספס את המיקום הנכון. השקע של המברשת אמור לשבת בדיוק על עצם הלחי. אם הוא לא יושב שם בדיוק אז כבר משהו לא זורם בתנועה של המברשת.

פשוט מברשת מעולה להצללות רטובות!

 

♥♥♥

מברשת קונסילר רחבה – F65 Large Concealer brush של סיגמא
מחירים לפני הנחות: 82 ש"ח באתר סיגמא. כרגע מחירה 57 ש"ח, לפני מבצעי הבלאק פריידיי. לא נמכרת בגילטי (לפחות לא ברגע כתיבת הפוסט הזה)

SIGMA F65
SIGMA F65

 

מברשת נוספת חדשה אצלי (יחסית. כמה חודשים).
האמת שרכשתי אותה דווקא בעקבות התייעצות של אחת הקוראות לגבי מברשות סיגמא המומלצות שלי. היא שלחה את המברשת הזו, התלהבתי ממנה ורכשתי (כך שגם הקוראים שלי משפיעים עליי לבזבז כסף לא פחות מאשר אני עליהם. אבל רק על דברים שווים!).

המחשבה מאחורי הרכישה של המברשת הזו היתה בעצם למצוא מברשת קונסילר רחבה יחסית, כי אלו המברשות שאני אוהבת לקונסילר. אני יודעת שהרבה מעדיפים מברשת שהיא יותר קטנה ומדוייקת, אבל אני מרגישה שמברשות רחבות עושות עבודה טובה יותר בהנחה ובטשטוש.
מברשות רחבות נוספות שאני משתמשת בהן לקונסילר הן מברשות של ריל טכניקס, שכבר כתבתי עליהן בעבר.

מברשת קונסילר
מברשת הקונסילר של סיגמא מול אלו של ריל טכניקס. 2 הורודות של ריל טכניקס כאן זהות, פשוט מסטים שונים. הימנית מהסט הזה, השמאלית נרכשה כבודדת מכאן.
סיגמא מול ריל טכניקס
מבט קרוב יותר

 

בהשוואה למברשות ריל טכניקס שהצגתי כאן (ה-Setting brush וה-Contour brush – הסיבים של המברשת של סיגמא ארוכים יותר ומעט קשיחים יותר. המברשות של ריל טכניקס מאוד רכות (במקור הן לא מיועדות לקונסילר אלא לקיבוע פודרה באיזורים קטנים, גם מתחת לעיניים, וגם למטרה הזו אני משתמשת בהן, וגם להנחת היילייטר, אני פשוט מגוונת שימושים).
גם המברשת הזו מאוד טובה, היא מניחה קונסילר מאוד ביעלות. אין כאן עבודה של תנועת טשטוש, כי היא לא מספיק רכה לתנועה מהסוג הזה, אלא עבודה בטפיחות. מגיעים איתה לתוצאות יפות מאוד, אע"פ שאני עדיין מעדיפה את המברשות של ריל טכניקס למטרה הזו (משתמשת בזו של סיגמא כשאין לי אחרות נקיות).

עוד שימוש מצויין למברשת של סיגמא הוא הנחה של היילייטר – גם נוזלי, גם בקרם וגם דחוס או באבקה. היא מצויינת למטרה הזו, ולמען האמת זה השימוש העיקרי שלי בה.

♥♥♥

משטח לניקוי מברשות של Practk
(מחיר: 44 ש"ח באתר גילטי)

משטח לניקוי מברשות איפור
משטח של PRACTK לניקוי מברשות

סיגמא יצאו עם משטחים לניקוי מברשות כבר לפני כמה שנים. לא הרגשתי דחיפות לרכוש אותם. הם לא זולים, ומצאתי להם תחליפים ראויים בחנויות כלי בית בשקלים בודדים (למשל כפפות סילקיון לתבניות אפיה), והסתדרתי מצויין.
באיזשהו שלב עברתי לנקות מברשות עם סבון מוצק של אסטוניש וזה בעצם יתר את השימוש בכפפה, כי אני משפשפת את המברשת בעדינות על הסבון עצמו.

אני אומרת בפה מלא שאילולא קיבלתי את הכפפה הזו לסקירה – סביר שלא הייתי רוכשת אותה. מרגישה שהיא מיותרת לי, למרות מחירה הזול יחסית, פשוט כי אני לא צריכה אותה.

לאחר שזה נאמר – סקירה:
Practk היא חברה בת של סיגמא ביוטי. הכפפה מתאימה לניקוי מברשות עם סבון נוזלי. כפפה קטנה וקומפקטית יחסית לכפפה של סיגמא או למשטח הניקוי ועוד).

משטח לניקוי מברשות של PRACTK
משטח לניקוי מברשות של PRACTK
משטח לניקוי מברשות של PRACTK
משטח לניקוי מברשות של PRACTK – הזיזים מקבעים את המשטח לכיור
משטח לניקוי מברשות של PRACTK
משטח לניקוי מברשות של PRACTK – למשטח כפתורים צידיים שמאפשרים "להלביש" אותו על היד

ניתן להשתמש בה בשני אופנים – לקבע לתחתית הכיור, או להלביש על היד.
יש זיזים מיוחדים בתחתית הכפפה שנצמדים לכיור במעין ואקום, כך שהכפפה לא זזה ממקומה בזמן הניקוי.

כפתורים אחרים בצדדים נסגרים ומאפשרים הלבשה של הכפפה על כף היד.

בכל צד של הכפפה יש טקסטורות שונות כדי למקסם את הניקוי. מאוד יעילה. בדקתי אותה עם מס' מברשות ועם הסבון הנוזלי של סיגמא למברשות שתיכף אסקור כאן והיא באמת מוצלחת. מעדיפה להשתמש בה כשהיא צמודה לכיור ולא על כף היד, פשוט כי כף היד שלי מאוד קטנה ולא הצלחתי להצמיד אותה בצורה טובה, כך שממש יהיה לי נוח, אבל כשהיא מוצמדת לכיור השימוש מצויין. למי זקוקה לכפפה כזו – מומלצת, והמחיר שלה גם מצויין.

 

♥♥♥

סבון של סיגמא לניקוי מברשות – SIGMAGIC
(מחיר: 58 ש"ח לפני הנחות. 43.5 ש"ח במהלך הבלאק פריידיי, ומשלוח חינם.

SIGMAX של סיגמא - נוזל לניקוי מברשות
SIGMAX של סיגמא – נוזל לניקוי מברשות

סבון נוזלי לניקוי מברשות, שלא היו לי יותר מדי ציפיות ממנו, מאחר וגם הסבון הנוזלי של ריל טכניקס למברשות, וגם הסבון הנוזלי שמיועד לביוטי בלנדר אכזבו אותי (שניהם במרקם ג'ל, אגב).

נתחיל באריזה – בקבוק לבן עם כיתוב כסוף, בהחלט קסום כפי שמשתמע מהשם…
מגיע עם משאבה ועל זה כבר מקבלים בסיגמא כמה נקודות טובות (2 הסבונים הקודמים שהזכרתי לא מגיעים עם משאבה, וזה גורם לבזבוז מיותר של חומר).

המרקם של הסבון מאוד דליל, עד כדי מיימי. כשמתחילים את השטיפה איתו הוא מקציף מאוד ומנקה את המברשות ביעילות. לחיצה אחת קטנה למברשות עיניים, 2-3 לחיצות למברשות פנים.

שימו לב שבגלל הדלילות גם יכול לברוח חומר לכיור, אז הקפידו להתיז כל המברשת כשהיא מעל הכפפה או משטח הניקוי, כך שהחומר יאגר במשטח הניקוי.
למרות שלא היו לי ציפיות – סבון די מוצלח. לא בטוחה שארכוש שוב כי אני די מרוצה מהאסטוניש שלי, אבל הוא בהחלט אופציה במידה ואחליט לחזור לסבונים נוזליים.

♥♥♥

מתקנים של סיגמא לייבוש מברשות
(מתקן למברשות פנים+עיניים – סה"כ 44 מברשות – 24 מברשות עיניים ו-20 מברשות פנים – 190 ש"ח בסיגמא. בבלאק פריידיי 142 ש"ח ומשלוח חינם. בגילטי 216 ש"ח, משלוח חינם עם שליח.
מתקן לייבוש מברשות עיניים – סה"כ 48 מברשות – בסיגמא 151 ש"ח, בבלאק פריידיי 113 ש"ח ומשלוח חינם)

מתקן לייבוש מברשות איפור
מתקן לייבוש מברשות איפור

עוד מוצר שאפילו לא חשבתי לרכוש לפני שקיבלתי לסקירה, כי הסתדרתי מצויין גם בלי המוצר הזה ולא ממש הרגשתי צורך לרכוש אותו, ואני עדיין חושבת שמדובר בסוג של פינוק או מוצר רשות ולא חובה.

המגדלים לייבוש מברשות מגיעים מפורקים, כמו בתמונה, מאוד קלים להרכבה וניתן לפרק בחזרה לאחר השימוש כדי לחסוך מקום.

מתקן לייבוש מברשות איפור - במצב הפתוח
מתקן לייבוש מברשות איפור – במצב הפתוח
מתקן לייבוש מברשות איפור
מתקן לייבוש מברשות איפור – הרכבה פשוטה (מתקן לייבוש מברשות עיניים)

בחלק התחתון יש לולאות גומי, שאמורות לשמור על המבנה של ראש המברשת (דווקא מעולה). את המברשות בקרוסלה התחתונה אמורים להכניס מהחלק התחתון כלפי מעלה, פשוט להשחיל את ידית המברשת בתוך לולאת הגומי, ולדחוף אותה כלפי מעלה עד לשקעי הסיליקון, שם מתברגת הידית, וראש המברשת – השיער – נמצא דחוס בבטחה בתוך לולאות הגומי.

הגומי מאוד קשה למתיחה, וההשחלה של המברשת היא לא משהו שנעשה בקלות, צריך להתאמץ, אבל למען האמת זה שווה את זה. בפעמים הראשונות שהשתמשתי במתקן ויתרתי על החלק של הגומיות התחתונות, אבל כשכן התאמצתי להכניס את המברשות כראוי (לטובת הצילומים כאן…. 🙂 ), ראש המברשת מקבל את המבנה המושלם, בדיוק כמו ביום שרכשתי את המברשת, אז בהחלט שווה להתאמץ להכניס נכון.

מתקן לייבוש מברשות איפור
מתקן לייבוש מברשות איפור – שקעים סיליקוניים ב-2 גדלם לסרוגין
מתקן לייבוש מברשות איפור
מתקן לייבוש מברשות איפור – המברשות בקרוסלה העליונה
מתקן לייבוש מברשות איפור
מתקן לייבוש מברשות איפור

 

בקרוסלה העליונה הגעתי למסקנה שהטוב ביותר הוא להכניס את המברשת לתוך שקעי הסיליקון מהחלק המתכתי שלה, כך שערות המברשת תלויות באוויר ולא מתחככות עם הקרוסלה שמתחת (מה שעלול לעוות את צורת השיער).

בכל קרוסלה – גם של הפנים וגם של העיניים, יש שקעי סיליקון ב-2 גדלים לסרוגין – שקע גדול ואחריו שקע מעט קטן יותר, ושוב גדול וקטן יותר, כדי לאפשר שימוש במתקן עם מברשות שרוחב הידית שלהן שונה. מאוד חכם.

במתקן הפנים והעיניים הקרוסלה הקטנה והגומיות מיועדים למברשות הפנים, הקרוסלה העליונה למברשות העיניים.
במתקן מברשות העיניים 2 הקרוסלות מיועדות למברשות עיניים, מן הסתם.

אני מאוד נהנית שיש לי את המתקנים הללו אבל בכנות, לא בטוחה שהייתי רוכשת אותם. מעדיפה להשקיע במברשות או איפור 🙂

 

♥♥♥

 

ועכשיו להגרלה הראשונה לבלאק פריידיי (מתוך 3 שצפויות)

הגרלת סיגמא - הערכה המושלמת לניקוי
הגרלת סיגמא – הערכה המושלמת לניקוי

אחד מכם יזכה בערכת הניקוי המושלמת של סיגמא שכוללת:
* סבון ניקוי
* משטח ניקוי
* מתקן לייבוש מברשות עיניים (48 מברשות).

ההגרלה תרוץ בפייסבוק ובבלוג במקביל. מה צריך לעשות?
1. לעשות לייק לפוסט הזה (יש כפתור לייק בראש העמוד ובתחתית העמוד), ולהכניס תגובה.
2. לעקוב אחרי הדף של ריסים ורסיסים בפייסבוק ולהכניס תגובה בתמונה הזו.

כל פעולה נא לבצע פעם אחת בלבד! ביצוע 2 הפעולות יעניק 2 כניסות להגרלה.

ההגרלה פתוחה לגולשים מישראל בלבד.
ההגרלה תסתיים במוצ"ש בשעה 22:00.

*********ההגרלה סגורה. הזוכה פורסמה כאן*****************

 

תהנו!

נשיקות ♥♥♥, קורין

 

 

תגובות

comments

13 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *