טיפוח שיער

ילדה סוכר

sweet and sugary hair and body products
מוצרי טיפוח לשיער ולגוף, בניחוחות מתוקים, במיוחד למימונה

פוסט מיוחד, מתוק מתוק, במיוחד למימונה:
בחרתי להתמקד בפוסט הזה רק במוצרי טיפוח לגוף ולשיער, כי יש המון מוצרים שיכולים להכנס לקטגוריה של "מתוק" בכל מה שקשור לקוסמטיקה.
המכנה המשותף של מוצרי השיער והגוף האלו הם ריחות מתוקים של טופי, סוכריות ומרשמלו.

ערב המימונה הוא ארוע מאוד חשוב במסורת המרוקאית. הוא בערך המקבילה המרוקאית לראש השנה.
יש אמונה כזו שיש לערב הזה השפעה אנרגטית על השנה שבאה אח"כ, שערב המימונה הוא מראה לכל השנה שתבוא לאחר מכן. וזו הסיבה שמעמיסים בערב הזה מתוקים – עוגות, עוגיות, ריבות, מופלטות בדבש, מוצרי חלב, הכל כסמל לשנה מתוקה ומבורכת בשפע שתבוא אח"כ. כל זה בליווי מוסיקה מרוקאית שמחה, ומובטחת גם שנה שמחה אח"כ.
וזה מה שאני מאחלת לכם. או בשתי מילים: תרבחו ותסעדו 🙂


אתם יכולים לקרוא עוד על המימונה, משמעות השם ומשמעות היום.

טיפוח שיער מתוק מתוק:
כמה מוצרי שיער עם ריחות מתוקים, ולא פחות חשוב, מעבר לריח, גם יעילים בתחומם:

טיפוח שיער מתוק מתוק
טיפוח שיער מתוק מתוק

 


מוצרי עיצוב לשיער מליין ה CANDY בסדרת BED HEAD של TIGI

TIGI הוא מותג טיפוח לשיער, מאוד פופולרי בעולם, אבל לא ניתן להשיג את המוצרים בארץ.
אני רכשתי בזמנו את המוצרים ב HQhair, כי שם היה משתלם, אבל ממליצה לעשות השוואת מחירים.
לרשימת החנויות לרכישת מוצרי TIGI אונליין, ובנוסף ממליצה לבדוק את המבצעים אונליין שיש בכל חנות, כי המותג הזה בדר"כ נכלל ברוב המבצעים.

כאן – 2 מוצרי עיצוב שיער מסדרת ה CANDY של המותג.

TIGI CANDY Fixation
2 מוצרי עיצוב לשיער מסדרת CANDY Fixation של TIGI


MEGA WHIP
(105.5 גרם, 70-80 ש"ח)

באריזה המעוצבת כמו קאפקייק, וריח ממכר של מרשמלו על האש – קרם עיצוב לשיער במרקם קרם חמאתי חלקלק, אבל לא שומני. מיועד לעיצוב שיער רטוב או יבש.
אני משתמשת בו על שער יבש, קרוב לשורש השיער כדי לתת לשיער שלי נפח, או עיצוב כזה שהוא פחות "נופל" והוא מדהים למטרה הזו. הוא מעולה גם לעיצוב בכלל – כשאני רוצה שהשיער שלי יהיה יותר WAVY או גלי, אני משתמשת בו על קצוות השיער ומגלגלגת אותן.
יותר מזה הריח שלו באמת ממכר. בכל פעם שאני משתמשת בו אני לא מפסיקה להסניף את השיער שלי… יש לו ריח שעושה חשק להריח, לגעת, לטעום. מטורפת על הריח הזה.
אחד החסרונות שלו הוא שבימים לחותיים הוא עלול לגרום לשיער יום לאחר השימוש בו להיות מעט שומני. אני ממילא חופפת כל יומיים שלושה, אז אני משתדלת להשתמש בו בימים שאני יודעת שאני חופפת אח"כ. אבל הוא מדהים ואני באמת אוהבת אותו.

GLAE HAZE
(60 מ"ל, 50-60 ש"ח)

סרום לשיער
, במרקם נוזלי ומעט שומני לתחושה. המרקם שלו מעט כבד יחסית לסרומים של קרסטס למשל, אבל פחות כבד מהשמן לשיער של לוריאל מסדרת אלביב לדוגמא.
הוא נותן לשיער ברק ותחושה רכה ונעימה למגע.
מאוד חשוב להשתמש בכמות ממש ממש קטנה, אחרת השיער יכול לקבל תחושה שומנית.
אני פחות אוהבת אותו מהסרומים של קרסטס שלי, ומשתמשת בו בעיקר על שיער רטוב, בחלק התחתון של השיער, בימים שאני לא עושה פן (אין הרבה כאלו, אבל בטח יהיו יותר עכשיו בקיץ).

 

מוצרי השיער המתוקים של שוורצקוף פרופשיונל:
2 מוצרים מסדרת Color Freeze של שוורצקוף – סדרה המיועדת לשיקום שיער צבוע ושמירת הגוון לאורך זמן.
בארץ ניתן להשיג את מוצרי המותג במספרות נבחרות (אפשר לברר נקודת מכירה בטלפון הזה:
1-800-333322, או בחנויות שמחזיקות שוורצקוף אונליין)

מאוד אוהבת את המוצרים של שוורצקוף, והשתמשתי בהם לפני שעברתי להשתמש בקרסטס, אבל עדיין יש לי כמה מוצרים שלהם.

Schwarzkopf Professional color freeze
מוצרים מסדרת קולור פריז של שוורצקוף פרופשיונל


מסיכה לשיער צבוע מסדרת קולור פריז של שוורצקוף:

( 200 מ"ל. 106 ש"ח)

מסיכה לשיער שמגיעה בצנצנת פלסטיק לבנה אופיינית לשוורצקוף.
אני חושבת שהחוזק של המסיכה הזו הוא בשמירה על הגוון. היא כן מרככת את השיער שלי, אבל השיער שלי דק. לשיער שנוטה לקשרים או שיער עבה אני חושבת שהיא פחות תתאים.
מבין המסיכות של שוורצקוף, לריכוך השיער אני מעדיפה את המסיכה מסדרת הזהב שהשתמשתי בה לפני המסיכה של קרסטס, והייתי קונה בבקבוקים של 750 מ"ל.
למסיכה הזו מסדרת הקולור פריז יש ריח מטריף של טופי או משהו בסגנון הזה. מתקתק ומעודן, שנשאר ימים אח"כ על השיער (בשילוב עם הקרם לפן שתיכף אזכיר), ויש לה גם צבע ורדרד של טופי…

קרם הגנה מחום או קרם לפני פן מסדרת קולור פריז של שוורצקוף:
(125 מ"ל, 106 ש"ח)

קרם לפני פן – שמיועד למריחה על השיער לפני השימוש במייבש שיער או מחליק קרמי, בדיוק כמו הקרמים לפן האחרים שסקרתי בעבר. הקרם הזה אמור גם לשמור על הגוון בו בזמן שהוא מגן על השיער מפני חום.
אני מאוהבת לחלוטין בקרם הזה. יש לו את אותו ריח מתקתק שיש למדיכה, שנשאר ממש לאורך ימים ארוכים (עד לחפיפה הבאה שלי בעצם).
הוא מאוד עוזר גם בתהליך הייבוש והפן של השיער – כל התהליך לוקח לי פחות זמן, ומשאיר הרבה פחות "שוונצים" או שיער חשמלי.
הוא גם נותן לשיער מעט נפח, שזה מאוד חשוב לי, כי השיער שלי דק יחסית.
נהדר. מאוד אוהבת אותו, והוא הפך להיות אחד הפייבוריטים שלי בקטגוריה הזו.

מוס לשיער מסדרת Play Ball של לוריאל פרושיונל:
(150 מ"ל, בסביבות 100 ש"ח במספרות נבחרות. אני רכשתי אצל הספר שלי בנתניה. ממליצה לבדוק בחנויות שמוכרות מוצרי לוריאל פרופשיונל אונליין)

סדרת פלייבול היא אחת הסדרות הכי מגניבות של לוריאל פרופשיונל. האריזות צבעוניות ומתוקות, וכל המכסים מעוצבים כמו כדור צבעוני.
יש לי כמה מוצרים מהסדרה הזו, ובמהלך השנים ניסיתי עוד כמה אחרים, והם מוצלחים מאוד.
האריזות מסומנות במספרים שמגדירים את חוזק המוצר.

המוס הזה הוא בחוזק 3, שזה חזק יחסית, ומיועד דווקא לתלתלים, אבל אתם כבר יודעים שאני לא נצמדת לתוויות או להוראות היצרן, ומעדיפה לנסות בעצמי ולמצוא למוצרים שימושים שמתאימים לי.
אני משתמשת במוס הזה בעיקר לנפח, קרוב לשורש השיערה, ומשתמשת אחריו במייבש שיער כדי לייבש את הלחות שלו, והוא מצויין למטרה הזו. כשמשתמשים בו בצורה הזו הוא לא דביק ולא מתקשה, כמו שקורה עם מוסים אחרים. במידה ומשתמשים בו בפני עצמו, ללא מייבש, הוא דווקא כן עלול להרגיש דביק ולח על השיער.
כמובן שצריך לערבב היטב לפני השימוש כדי שהפורמולה תצא בגרסה המוסית שלה ולא הנוזלית.
יש לו ריח שהוא שילוב בין מתקתק למעט חריף, אבל הריח שנשאר על השיער הוא דווקא שילוב בין מתקתק לפרש או מתקתק-רענן…

l'oreal professionnel play ball crispy curl
l'oreal professionnel play ball crispy curl

 

טיפוח גוף מתוק מתוק:
אני מאוד אוהבת קרמים וחמאות גוף שיש להם ניחוח מתקתק מעודן, ואני אוהבת להשתמש בהם בעיקר בלילה, כי אז הריח נספג בפיג'מה שלי ואני קמה בבוקר לריח מתקתק מעודן וחמים, ואני אוהבת את התחושה הזו.
עם כל האהבה שלי לניחוחות מתוקים מעודנים, קשה לי עם ניחוחות מתוקים מאוד, או מתוקים כבדים. וזה נכון כפליים בשימוש בהם בקיץ, שהשילוב בין הכבדות המתוקה ללחות הישראלית לא עושה להם טוב, בלשון המעטה. כך שכל המוצרים כאן הם בקטגוריית המתוקים המעודנים, כמו שאני אוהבת…

טיפוח גוף מתוק מתוק
טיפוח גוף מתוק מתוק

 

קרם גוף מסדרת הפינק של ויקטוריה סיקרט – Victoria's Secret PINK #Soft & Dreamy
(500 מ"ל, 15$ בארה"ב. בדר"כ יש מבצע של 2 ב-24$ או 3 ב-30$. האתר של ויקטוריה עושה משלוחים לארץ, בתוספת דמי משלוח (לא זול המשלוח, בסביבות 20-25$ אז צריך להגיע להזמנה שזה יהיה כדאי, ושימו לב שהם לא שולחים נוזלים, כמו מי גוף למשל). חוץ מזה אפשר להכנס לאתר של ויקטוריה דרך EBATES ולקבל החזר של 2% מערך הקניה במתנה (ויש ימים שיש כפל החזר), או 3% דרך EXTRABUX.
יש גם כמה אתרים ישראלים שמחזיקים את המותג, במחירים יקרים יותר, פשוט חפשו אותם בגוגל.

את הקרם הזה יש לי כבר שנתיים, והוא כבר השלישי שלי. כשהייתי בארה"ב רכשתי אחד כזה, השתמשתי בו בערב, וחזרתי למחרת לרכוש עוד שניים, וזה האחרון מבין השלושה שרכשתי בזמנו. הריח הזה והאמבר של ויקטוריה סיקרט הם הריחות שאני אוהבת של המותג.
בשונה מהקרמים האחרים של ויקטוריה סיקרט, הוא מגיע באריזה מרובעת יציבה ועם משאבה, שזה יתרון גדול. גם הכמות גדולה יותר – 500 מ"ל לעומת 250 מ"ל בקרמים האחרים.

יש 6 ניחוחות בסדרת ה PINK של ויקטוריה סיקרט, ואני הכי אהבתי בזמנו בחנות את הריח הזה – Soft & Dreamy שמתואר כמו ריח של מרנג וקצפת בצד האחורי של הבקבוק.
לי הוא מזכיר ריח מתקתק של טופי, לא מאוד עדין בזמן המריחה, אבל נספג מהר ומשאיר ניחוח מתקתק עדין דווקא, שאני מאוד אוהבת להתעורר אליו בבוקר.

Victoria's Secret PINK #Soft & Dreamy
קרם גוף של ויקטוריה סיקרט מסדרת הפינק

 

 

קרם גוף מסדרת הגלידה של בודי שופ בניחוח שקדים ודובדבנים
(250 מ"ל, 70 ש"ח. בחנויות בודי שופ או בחנות של בודי שופ אונליין)

הקרם הזה הציץ הצצה קצרה בפוסט הוינטאג', מלפני חצי שנה בערך, כמו גם שני הקרמים הבאים כאן, בעיקר בגלל האריזות.
זהו מסדרת הגלידה של בודי שופ – סדרה של דואט קרם-ג'ל – קרמים שחצי מהם במרקם קרם וחצי מהם במרקם ג'ל. מרקם הקרם מאוד סמיך ועשיר, ומרקם הג'ל מאוד מאוד קליל וקריר.
אני הכי אוהבת לשלב בין שני המרקמים, ובחורף שילוב בין שני המרקמים הוא תענוג של ממש. תחושה של עושר ורכות מדהימים. שילוב של שני המרקמים הופך אותו לאחד מקרמי הגוף האהובים עליי ביותר.
בקיץ, כשאני מתמרחת ביומיום לפני שאני יוצאת, כל העושר הזה כבד לי מדי ואני לוקחת רק מהחלק של הג'ל שנספג מהר יותר. בקיץ בלילה אני עדיין משתמשת בשניהם.
יש לו ניחוח מאוד מאוד עדין של דובדבנים מסוכרים, אבל עם זאת מאוד רענן.

קרם גוף של בודי שופ מסדרת הגלידה
קרם גוף של בודי שופ מסדרת הגלידה
Body Shop Ice Cream Body Cream
קרם גוף של בודי שופ מסדרת הגלידה – דואט קרם-ג'ל – חצי במרקם קרם וחצי במרקם ג'ל. לתחושה עשירה ומפנקת – ממליצה לערבב בין שניהם

 

 

חמאת גוף וחמאת רחצה של בודי שוב, בניחוח תות
(200 מ"ל כל אחד. נרכשו יחד במארז ב-50 ש"ח. לא ראיתי אותם באתר אונליין אבל ממש לאחרונה ראיתי בחנויות שיש ריחות נוספים בסדרה הזו)

גם לחמאת הגוף וגם לחמאת האמבט יש ניחוח טופי. נקודה. פשוט טופי תות.
חמאת הגוף מאוד מאוד סמיכה ועשירה. לוקח לה זמן להיספג בגוף. אני מאוד אוהבת להשתמש בה מעל לשמני גוף, שאכתוב עליהם באחד הפוסטים הקרובים. השמן מסייע בספיגה של החמאה ושילוב של שניהם נותן תחושה של רכות מדהימה.

חמאת הרחצה היא לא מסוג מוצרי הרחצה שאני אוהבת. לא אוהבת את המרקם שלה. היא סמיכה מדי למקלחת לטעמי, לא עובדת טוב עם ספוגי רחצה למיניהם, וללא ספוגים מאוד קשה לרכך את המרקם החמאתי שלה כשהיא באה במגע עם מים והיא די נשארת גושית.
המוכרת בחנות המליצה להשתמש בה כקרם גילוח, וככזו היא אכן מעולה. פשוט מורחים אותה בצורה אחידה, לא מתחת לזרם המים, והגילוח אח"כ מאוד קל.
אני משתמשת בשעווה בדר"כ להסרת שיער, אבל היתה תקופה קצרה שרציתי לנסות את מכשיר ה ME הביתי והייתי צריכה לגלח אז השתמשתי בה, והיא היתה מאוד מוצלחת למטרה הזו. כרגע היא ממש מיותרת עבורי, כי חזרתי לשעווה שלי, אבל הריח שלה עדיין מדהים…

Body Shop Strawberry Body Cream and shower butter
קרם גוף וחמאת רחצה של בודי שופ
קרם גוף וחמאת רחצה של בודי שופ
קרם גוף (משמאל) וחמאת רחצה )מימין) של בודי שופ בריח טופי תות

 

קרמי גוף ופילינגים לגוף בניחוחות שונים  של SAKURA
(כל קרם/פילינג מכילים 56 גרם, נרכשו במארזי התנסות של 3 מוצרים במארז מהחנות הזו באטסי. מארז של 3 סקראבים מוקטנים לגוף ב-11$, מארז של 3 קרמי גוף מוקטנים ב-13$. משלוח 9$)

כשנתקלתי בחנות של SAKURA באטסי רציתי לנסות את המוצרים, אבל היה שם מבחר של יותר מ-10 ריחות שונים, כך שהחלטתי לרכוש את מארזי ההתנסות ולערבב בין הניחוחות כדי להתרשם הן מהמוצרים והן מהריחות.
בחנות הזו יש מבחר גדול של מוצרי גוף ואמבט בעבודת יד, מבוססים על שמנים, וחוץ מתחליבי גוף ופילינגים אפשר למצוא שם סבונים מעוצבים, שמנים, מרככי שפתיים, חמאות וקציפות רחצה ועוד. ממש חנות ממתקים.

במארז של תחליבי הגוף (יש גם קרמי גוף, אבל בחרתי תחליבים כי הם פחות מרוכזים, כדי שיתאפשר לי לבחון את הריח) המוקטנים בחרתי בניחוחות:
Polinesian Paradise – שילוב ריחות של אשכוליות, אננס, תפוחים ירוקים, מנגו ונגיעה של אזוב (!). בפועל הניחוח פירותי-מתקתק שמאוד אהבתי.
Moroccan Fig – מתואר כניחוח סקסי ומתוחכם. שילוב של תאנים, אמבר, סנדלווד ופירות הדר. למרות שהריח של הסנדלווד כאן דומיננטי, ואני לא כ"כ אוהבת את הריח של המרכיב הזה בדר"כ, השילוב עם התאנים ופירות ההדר מעדן אותו קצת ומתקבל ניחוח מעט אקזוטי ומתקתק בצורה עדינה. על העור מורגש בעיקר מרכיב התאנה.
Pink Sugar – מתואר כניחוח נשי המשלב טיפות לימון מסוכרות וניחוח של צמר גפן מתוק. שילוב של פטל, קרמל, וניל ומאסק. בתחליבי הלחות זה הניחוח שלא התחברתי אליו. הוא בדיוק מהניחוחות המתוקים הכבדים שהתייחסתי אליהם בפסקה הראשונה של החלק הזה של טיפוח הגוף, ואני שמחה שהזמנתי גדלים מוקטנים להתרשמות.

כל התחליבים במרקם קליל, אבל לחלוטין ניתן להרגיש ברכיבי השמנים שבהם. אני אוהבת את התחושה של השמנים האלו, בעיקר בחורף. לוקח להם זמן להספג, והם משיאירים מעין שכבה עליונה טיפה לחה או שומנית עד שהם נספגים לחלוטין (וכמו שאמרתי – לוקח להם זמן להספג).

במארז של הסקראבים לגוף בחרתי בניחוחות:
Pink Sugar – בדיוק כמו הקרם – הניחוח שלו מתוק וכבד מדי עבורי.
Lemon Sugar Cookie – מתואר כריח של טארט לימון עם נגיעות של וניל וחמאה. וזה בדיוק הריח שלו – ריח של עוגת לימון. לא חושבת שהייתי אוהבת את הריח הזה כקרם גוף, אבל כפילינג גוף הוא עובר מבחינתי.
Vanilla Cranberry Cirtus – שילוב של פירות הדר שונים, כמו אשכולית אדומה, מנדרינה, תפוז וליים, מעורבים עם חמוציות ונגיעה של וניל. מאוד אוהבת את השילוב הזה. מתקתקות עדינה של פירות הדר.

כל הפילינגים מכילים גרגרים שהם לא גסים מדי אבל גם לא עדינים, שנמצאים במעין תערובת של שמנים, והאמת שהם נהדרים על הגוף.

תחליבי גוף ופילינגים לגוף של SAKURA
תחליבי גוף ופילינגים לגוף של SAKURA
פילינג גוף
פילינג גוף על בסיס שמנים
תחליב גוף על בסיס שמנים
תחליב גוף על בסיס שמנים
פילינג גוף וקרם גוף על בסיס שמנים
פילינג גוף (מימין) וקרם גוף (משמאל) על בסיס שמנים

 

עוד קצת מוצרים עם ניחוחות מתוקים (אבל כאלו שלא התחברתי אליהם) – בתמונות:

Body Shop Vanilla body cream
קרם גוף VANILLA של בודי שופ (250 מ"ל, 67 ש"ח)
לא יודעת מה חשבתי לעצמי כשרכשתי אותו. בחנות הוא הריח לי אחרת מאשר במציאות.
לא אוהבת קרמים שריח הוניל שבהם מאוד דומיננטי. על האריזה של הקרם הזה מופיע שהוא מכיל גם שמן שקדים וחלב קוקוס, שניהם ריחות שאני מאוד אוהבת, אבל השילוב שלהם עם הוניל לא בא לי טוב.
הולך מיד עם פרסום הפוסט הזה לאחותי, שמטורפת על ריח וניל, ויכולה להסתובב בעולם כשהיא מריחה כמו תמצית וניל לעוגה…….

 

JIVAGO VANILLA BODY LOTION
קרם גוף בניחוח וניל של JIVAGO. (מכיל 220 מ"ל ומחירו 312 ש"ח!!!)
אפרופו תמצית וניל – עוד קרם שהולך ישירות לאחותי…. יש לו בדיוק ריח של תמצית וניל.
יש לו מרקם נהדר, והייתי אוהבת אותו יותר באחד מהריחות האחרים שלו לדעתי (מגיע גם בריחות קוקוס, אמבר, דובדבנים ועוד)
KINGS & QUEENS SUGAR SHOWERGEL
ג'ל רחצה של KINGS & QUEENS. נרכש בסטרוברי ב-40 ש"ח בערך ל-300 מ"ל.
אמור להיות לו ניחוח מתקתק ואכן יש לו ניחוח מתקתק עדין, אבל יש גם נוכחות של ניחוח מלאכותי מאוד שלא אהבתי, והעברתי אותו הלאה.
PHILOSOPHY MELTING MARSHMALLOW
קרם גוף, ג'ל רחצה וליפגלוס מסדרת MELTING MARSHMALLOW של פילוסופי (נרכשו כסט בסטרוברי ב-130 ש"ח בערך)
כשנרכשו חשבתי שבאמת יש להם ריח של מרשמלו, כמו הקרם של TIGI שאני מאוד אוהבת, אבל רק אחרי שקיבלתי אותם הבנתי שבפילוסופי התכוונו למרשמלו מומס (בדיוק כמו בשם), כזה שממיסים בתוך כוס קקאו למשל, כי יש להם ריח דומיננטי יותר של קקאו מאשר של מרשמלו, ולא התחברתי לריח.

 

 

* המוצרים של שוורצקוף וז'יוואגו התקבלו לסקירה

 

תגובות

comments

12 Comments

  • סנדי

    אחלה פוסט! אני אוהבת ריחות מתוקים. למוצרים של פילוסופי אני קוראת ״מאפייה במקלחת״ 🙂
    זוכרת שרחרחתי את הסבון מרשמלו ואהבתי מאוד! אבל זה היה רק בסט עם קרם גוף שלא אהבתי את הריח שלו אז לצערי השארתי אותו בחנות…
    המוצרים של טיגי נראים כיפיים, כבר זמן מה בא לי לקנות מהם משהו, אולי אנסה את הקאפקייק הזה.
    חג שמח!!

  • danra

    פוסט מדליק לגמרי!
    האמת שאני לא מחובבות הריחות המתוקים, בטח לא אלו כמו של ממתקים אבל יש פה כמה מוצרים שווים לגמרי.
    המוצרים של TIGI הם חוויה ולא משנה מה נבחר. סימנתי לי פה לנסות את ה- Mega Whip.
    סדרת קולור פריז של שוורצקופף נהדרת, מסכימה שבאופן כללי יש להם מוצרים מעולים.
    פילוסופי זה פינוק היסטרי אבל אני בהחלט יש סדרות שהניחוח של המוצרים שם מוגזם.

  • IritA

    יאמי של פוסט !! התיאורים שלך ממש מעוררי תיאבון וחשק לנסות הכל !!
    מדליק העיצוב של ה MEGA WHIP והמוצרים של SAKURA לגמרי נשמעים לי, בייחוד ה Moroccan Fig האקזוטי והמתקתק 😉 נהדר שיש מארזי התנסות. ייבדק העניין בהמשך 🙂

  • קורין

    @סנדי
    תודה מתוקה 🙂
    ל TIGI יש מוצרים ממש טובים ולא יקרים.
    אני חושבת שהמרשמלו שהרחת הוא לא בהכרח מה שאני קניתי בסופו של דבר. הגרסה כאן היא מרשמלו מומס שיש לו יותר ריח של קקאו מאשר של מרשמלו, אבל יש לי ריחות אחרים של פילוסופי ואני מאוד אוהבת את המוצרים שלהם…

  • קורין

    @danra
    תודה ממי 🙂
    מסכימה לגבי המוצרים של TIGI, והמגה וויפ בהחלט מוצלח.
    גם אני מאוד אוהבת את המוצרים של פילוסופי אבל יש סדרות שמראש אני לא מתכוונת לנסות (כל הקינמונים למיניהם וניחוחות האפייה :)…

  • קורין

    @IritA
    זה מהבדיקות האלו שנהנים לעשות אותן 🙂
    חג שמח ממי, אפילו שקצת באיחור. אף פעם לא מאוחר לאחל שמחה 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *