איפור,  טיפוח השפתיים,  לק | לקים וטיפוח הציפורן,  מוצרי איפור לשפתיים

Instagram: @rissimb – נוקס, בליסטקס, לייף, אנטונים, איל מקיאג׳ ועוד

office essentials
office essentials

פינה חדשה – תמונה נבחרת מהאינסטגרם שלי (rissimb) מדי שבוע.

השבוע – מגירת ההפתעות שלי במשרד – כל מה שאני שומרת למצבי חירום – דאודורנט, מגבונים להסרת לק, מרככי שפתיים, קרם ידיים (כמובן…), כמה מוצרים קטנים לתיקוני איפור, ועוד.

לפני כשבועיים עזבתי את העבודה שלי ב-10 השנים האחרונות, ויצאתי לדרך חדשה. התמונה צולמה ביום האחרון, שבו ארזתי את הבית השני שלי לקראת מעבר הדירה. אלו מוצרים שהצטברו במשך הזמן. בכל פעם הוספתי עוד מוצר שיום קודם חשבתי כמה טוב אם היה לי כאן…

1. קרם ידיים של נוקסקרם ידיים הוא המוצר הכי שימושי לי במשרד. אני משתמשת בו אינספור פעמים ביום, ואני תמיד מקפידה שיהיה לי קרם איכותי, והכי חשוב – עם ריח שאני ממש אוהבת, כי זה הריח שאני מריחה בעצם במשך כל היום.
עוד דבר – במשרד אין לי בעיה שהקרם יכיל כמות גדולה יחסית, בניגוד לקרם הידיים הקבוע בתיק, שצריך להיות קטן, קומפקטי וקל (המוטו שלי, גם בנסיעות וגם בתיק היומיומי הוא Travel light).
הקרם של נוקס עשיר בשמנים טבעיים, כמו כל מוצרי המותג. בין הרכיבים ניתן למצוא דבש, אבוקדו, חמאת שיאה ועוד שמנים חיוניים.
מרכך את הידיים, נספג במהירות, לא דביק ולא שומני, כך שהוא לא ״מפריע״ לי לעבוד אחרי המריחה, ויש לו את אותו ריח אלוהי ממכר כמו לשמן הגוף של נוקס שאני מאוד אוהבת. אני יכולה להסניף אותו כל היום. מעולה.

תכולה: 75 מ"ל.
מחיר: 86 ש"ח. ראיתי את המותג רק בסופר פארם ובתי מרקחת פרטיים. בדר"כ יש מבצעים של עד 40%, שאז זה זול יותר מלרכוש אונליין, כך שממליצה לעקוב.
אונליין: סטרוברי – 67 ש"ח אחרי הנחת נאמנות, לוק פנטסטיק – 63 ש"ח לפני מבצעים נוספים).

2. דאודורנט של ד״ר עור – יש לי אותו במשרד מהקיץ. אני מודה שאני כמעט ולא מחדשת דאודורנט במשך היום, פשוט בגלל שאני לא מזיעה הרבה, בטח לא במשרד הממוזג. הוא נמצא במשרד לימים בהם אני שוכחת לשים דאודורנט בבוקר. אין הרבה כאלו, אבל הספיקה פעם אחת שזה כן קרה, כדי שאצייד את המגירה בדאודורנט ספייר.
בדר״כ אני משתמשת בספיד סטיק בבוקר. הדאודורנט של ד״ר עור נטול ריח, ללא אלומיניום ומתאים לעור רגיש. השתמשתי בו לפני שנתיים במשך תקופה ארוכה כשהיתה לי רגישות, והוא עבד טוב בשבילי, אבל בקיץ האחרון הוא לא היה מספיק חזק. העור משתנה מעונה לעונה ולא בהכרח מה שעבד בעבר יעבוד בעתיד, אבל לצורך הספציפי הזה של יום במשרד הוא מתאים.

תכולה: 70 מ"ל
מחיר: 50 ש"ח לפני הנחות נוספות, ברשתות הפארם.

3. מרככי שפתיים של בליסטקס – אלו מרככי השפתיים האהובים עליי. יש לי כאלו בכל מקום אפשרי – בבית, בתיק, בעבודה. מאוד אוהבת אותם ליומיום. המועדף עליי הוא הלבן באריזה העגולה, שדווקא לא נמצא כאן בתמונה, אבל כן נמצאת הגרסה מבוססת הצמחים שלו.
כשאני לא רוצה ללכלך את הידיים כשאני טובלת את האצבע במיכל, אני משתמשת באלו בגרסת השפתון/סטיק.
כולם במרקם באלם. מכילים מנטול שמקרר את השפתיים (יש כאלו שמתארות את התחושה הקרירה כעקצוץ, אבל הם לא מעקצצים, אלא מקררים). הם פשוט עושים את העבודה ושומרים על שפתיים רכות.
למצבים של קילופים בשפתיים יש את המשחה. אני פחות אוהבת את המרקם הדליל יותר שלה, אבל היא ממש טובה.

תכולה: משתנה ממוצר למוצר. 4-7 גרם.
מחיר: 15-25 ש"ח. במבצעים ניתן להשיג ב-10 ש"ח לפעמים.
אונליין: ב – iHerb החל מ-6 ש"ח, ב- chemist direct החל מ-8 ש"ח

4. באלם שפתיים של נוקס – יש לי הרבה באלמים לשפתיים מסתבר :). התמכרות קלה…
מרקם משחתי יותר מהבליסטקס, מעט אלסטי, רך יותר מהמרקם של בליסטקס. המרקם האלסטי שלו יכול להרגיש מעט דביק בהתחלה עד שהוא נטמע בשפתיים.
גם הוא, כמו כל מוצרי נוקס, מועשר בשמנים טבעיים, יש לו ריח נפלא וטעם של הדרים, והוא עושה עבודה ממש טובה על השפתיים. יש לי אחד כזה גם בבית, והוא הפייבוריט שלי לאחרונה.
אגב – הוא גם אחד מהמוצרים הנמכרים ביותר של המותג – מדי 28 שניות נמכר בעולם באלם שפתיים כזה של נוקס… (ממש כשסיימתי לכתוב את הפסקה נמכר עוד אחד :)…
לי יש את הגרסה הקלאסית, ולכבוד חגיגות ה-20 יצאו גרסאות נוספות – אדום, צהוב וירוק.

תכולה: 15 גרם
מחיר: 90 ש"ח לפני הנחות.
אונליין: בלוק פנטסטיק – 57 ש"ח, לפני הנחות נוספות. יש כרגע רק את הגרסה האדומה במהדורה מוגבלת.  סטרוברי – 70 ש"ח אחרי הנחת נאמנות,

5. מים טרמליים של אוון – משתמשת בהם בעיקר בקיץ, לרענון, או לימים שהגזמתי עם הפודרה (בעיקר בקיץ כאמור). זו אריזת נסיעות מוקטנת, שהרבה פעמים עוברת מהמשרד לתיק.
מרססת את המים בקטנה על הפנים. מרענן ונותן גם לעור מראה רענן. חשוב להחזיק את המיכל רחוק יחסית, ולא להשפריץ נקודתית באיזור מסויים, כדי לא להרוס את האיפור.

תכולה: אריזת טו גו – 50 מ"ל.
מחיר: 35 ש"ח לפני הנחות בפארמים ובתי מרקחת.
אונליין: ב – Escentuale ב-19 ש"ח (משלוח בתשלום),

6. קונסילר של רבלון – כל מוצרי האיפור שלי במשרד משמשים למצבים שאחרי העבודה אני ממשיכה לעוד מקום ולא חוזרת הביתה. במשך היום אני לא מרעננת איפור בדרך כלל.
בעיניי קונסילר הוא מוצר הטאץ׳ אפ הכי חשוב כשמרעננים את האיפור (בנוסף לפודרה בימים מאוד לחים). מניסיון – קונסילר מתחת לעיניים כרענון לאיפור במשך היום נותן את האפקט הכי משמעותי לפנים  יותר מסומק, מסקרה או כל מוצר אחר.
על הקונסילר של רבלון מסדרת ה DNA כתבתי כבר באחד הפוסטים האחרונים, וזה הקונסילר בגרסה החדשה שלו. הגרסה הקודמת הגיעה באריזת גלוס, ואהבתי אותה מאוד. הגרסה הזו מגיעה בשפורפרת לחיצה עם ספוגית.
מבחינת המרקם – הגרסה החדשה סמיכה יותר ומתייבשת מהר יותר. בגלל הסמיכות נדרשת כמות קטנה יותר של חומר מהגרסה הישנה.
הגרסה החדשה גם מעט פחות לחותית מהגרסה הישנה, אבל עדיין התחושה על העור נינוחה.
הגוונים בגרסה החדשה גם הם מעט שונים מהגרסה הישנה, אבל השוני מאוד קטן, וסביר שמה שהתאים לכן בגרסה הקודמת, יתאים לכן גם בגרסה הזו.

תכולה: 7.4 גרם
מחיר: 97 ש"ח לפני הנחות, בנקודות המכירה של רבלון (וכרגיל – ממליצה להמתין להנחות שוות שיכולות להגיע עד ל-40-50%).

7. מסקרה 2GO של סופטאץ – מסקרה מוקטנת של סופטאץ, מסדרת 2GO – סדרה של מוצרים מוקטנים מותאמים לנסיעות. עוד בסדרה הזו ניתן למצוא גם אייליינר נוזלי מוקטן.
האריזה קומפקטית, שזה, כאמור, הקונספט של הסדרה (למרות שמבחינת תכולה היא מכילה כ-2/3 ממה שמכילה מסקרה רגילה). הסיבים בגודל מצויין, ואהבתי את המברשת, אבל קשה להגיד שהמסקרה הזו הרשימה אותי במיוחד.
עיקר האפקט של המסקרה הזו הוא בהפרדת ריסים ומראה מאוד טבעי ויומיומי.
זו לא מסקרה שהייתי משתמשת בה כמסקרה ראשית בתיק האיפור. לתיקונים במשך היום היא דווקא מתאימה, כי במשך היום בדר"כ מה שארצה זה להפריד את הריסים ולאו דווקא עוד שכבה של מסקרה.
בשורה התחתונה – לחובבות המראה המאוד מאוד טבעי.

תכולה: 6 מ"ל
מחיר: 30 ש"ח לפני הנחות

8. עפרון עיניים שחור של אורבן דיקיי – אני אוהבת שיש לי עפרון שחור בעבודה, כי לפעמים ני מרגישה שהעיניים צריכים אקסטרה הדגשה, והעפרון הזה מעולה למטרה הזו. הוא רך ונמרח בקלות, ואפשר לעבוד איתו גם על העפעף העליון. כתבתי עליו בעבר בפוסט על עפרונות עיניים שחורים מומלצים.

9. עפרון שפתון של אנטונים – כפי ששמתם לב, אין לי שפתונים צבעוניים במגרת העבודה. בדר"כ אני זורקת בתיק את השפתון שהשתמשתי בו באותו היום.
יש כמה יתרונות לשפתון העפרון הזה של אנטונים:
* הגוון –  Naturelle – גוון ניוד שהוא קצת בין גוון מאוב (mauve) לגוון רוז (rose) –  שני הגוונים האהובים עליי ביותר למראה ניוד או מראה טבעי. זה גוון שיכול לעמוד בפני עצמו, ומצד שני לא מפריע לגוונים אחרים, אם אני מחליטה להניח עליו ליפסטיק מעל.
* המבנה – הוא יכול לשמש גם כעפרון שפתיים וגם כשפתון. הוא בעצם עפרון שפתיים שמנמן, ואני לא מוותרת על עפרון שפתיים, גם לא עם גלוס, פשוט בגלל שמבנה השפתיים שלי לא סימטרי. כך שעבורי הוא 2 מוצרים באחד.
* 100% רכיבים טבעיים. לא שאני מקפידה על זה בדר"כ, אבל זה תמיד יתרון.
מאוד אוהבת אותו, מוצלח מאוד, והגודל הקומפקטי הוא גם יתרון.

תכולה: 2.49 גרם
מחיר: 90 ש"ח לפני הנחות, באתר של אנטונים (במהלך פברואר יש 10% הנחה עם קוד BeLOVE)

10. מג'יק גלוס של איל מקיאג' – גלוס יחסית חדש של המותג. הגלוס אמור להעצים את הפיגמנט הטבעי של השפתיים, כשעל כל אחת הוא אמור להתקבל שונה, בהתאם לתת הגוון של הפיגמנט של השפתיים שלה (העיקרון מאוד דומה ל- O Gloss של סמאשבוקס).
בפועל הוא גלוס שקוף, עם ממש נגיעה של ורדרדות. כדי לקבל את האפקט של התאמת הגוון לשפתיים, יש להשתמש בו על שפתיים נקיות, ומאחר ואני משתמשת בעפרון שפתיים באופן קבוע, יוצא שאני משתמשת בו על שפתיים נקיות לעיתים נדירות.
השימוש העיקרי שלי בו הוא מעל לשפתוני מאט, כי אני לא כ"כ אוהבת את המראה המאט (הוא מאוד פופולרי היום, ויש לי הרבה שפתונים כאלו, אבל זה מראה שמאוד מבגר בעיניי).
הוא מאוד נוח על השפתיים, לא דביק (שזה מה שחשוב לי בגלוס), ולא מחייב שימוש במראה.

תכולה: 3.3 מ"ל
מחיר: 109 ש"ח לפני הנחות, ברשת איל מקיאג'

11. מגבונים להסרת לק ומגבוני שמן של Life – כל מילה מיותרת. אני מעדיפה להסתובב עם ציפורניים נטולות לק מאשר עם לק מתקלף. המגבונים הם עזרה ראשונה למצב הזה 🙂
רוכשת אותם בסופר פארם במבצעים, אז הם עולים בדר"כ 10-12 ש"ח.

12. בושם מוקטן של קלואה – זה הבושם הנוכחי שלי. בדר"כ אני עושה קוקטייל של הבושם הזה של קלואה עם ה Stars של ג'ימי צ'ו. שילוב מצויין.

זהו. זה הבית שלי במשרד (היה הבית שלי במשרד). מאוד מתרגשת לקראת העתיד. עוד לא חיפשתי עבודה חדשה, כי אני רוצה קצת להנות מהחופש שלי ולהתמקד בפרוייקטים אחרים שאני מתעסקת בהם כרגע, אבל אני בטוחה שיהיה מעניין 🙂

מה איתכן? ספרו לי מה אתן מחזיקות במגרה הסודית שלכן בעבודה 🙂

תגובות

comments

6 Comments

  • השיקסע

    פוסט נהדר! אני מאוד אוהבת את הרעיון של "לקנן" במקום העבודה שלך, זה הופך את השהייה להרבה יותר נעימה (פלוס, כמו שציינת, עוזר להימנע מסחיבת עודף משקל בתיק).

  • lidia

    גם אני עזבתי מקום עבודה לקראת סוף 2014 ומחפשת עכשיו מקום עבודה חדש. במקום האחרון היו לי במגירה: באלם שפתיים שקוף על בסיס חמאת שיאה של ל'אוקסיטן, קרם הידיים הנהדר של נוקס (אותו הקרם כמו שלך) ועוד קרם ידיים של גרנייה, ניירות סופחי שומן וברק לפנים של לייף, מים טרמליים של אוון שמאוד נהניתי מהשימוש בהם בקיץ האחרון ועוד משהו שלא קשור – קופסאת פח יפה עם מלא סוגי תה שאני אוהבת. קורין אהובה, מאחלת לך המון הצלחה ביציאה לדרך החדשה, תיהני בינתיים מהחופש ותנצלי כל רגע פנוי.

  • מיס גליטרס

    טוב, אז גם אני עזבתי את העבודה שלי בתחילת החודש והיום עובדת מהבית…
    הבאלם של נוקס חלומי!!!
    ……….הלכתי לשים אותו …………

  • קורין

    @lidia
    תודה רבה אהובה שלי. מאחלת לך בחזרה להנות מהזמן הפנוי שיש לך, ולמצוא עבודה שתהני בה מכל רגע, ולא תרגישי שאת "עובדת" בה. נשיקות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *