מוצרי איפור לפנים

רבלון משיקה: מייק אפ PHOTOREADY

כמו שציינתי לכן באחד הפוסטים הקודמים, בערב ההשקה המוקדמת למאפרים בשבוע שעבר הציגה רבלון מייק אפ חדש – רבלון פוטורדי – בהשראתה של המנהלת האומנותית של רבלון – גוצ'י ווסטמן.
המייק אפ יהיה זמין לרכישה בסוף החודש, אבל בערב ההשקה קיבלנו אותו במתנה (אוהבת מתנות!!!), והחלטתי לנסות אותו עבורכן.

בכלל חברות האיפור מאמצות לעצמן את טרנד ה HD לאחרונה. כשמוצר מקבל את התגית "HD" באיפור והוא פונה לקהל הרחב, הכוונה היא להגיע למראה נטול פגמים. בכל זאת, החיים שלנו הם לא האח הגדול, וכשאנחנו מתאפרות בבוקר אנחנו לא ממש חושבות איך נראה במסך בעל רזולוציית HD…
אבל נטול פגמים מתאים לי. למעשה, זה בדיוק מה שהייתי מצפה לקבל מהמייק אפ שלי.

מייק אפ PHOTOREADY עם אפקט הפוטו שופ של רבלון:
רבלון מציגה את המייק אפ כמייק אפ שמקנה לעור הפנים מראה מושלם ומלוטש בכל תאורה. עור מושלם ומלוטש כמו לאחר "ריטוש" בפוטו שופ. מייק אפ המכיל פיגמנטים לוכדי אור המטשטשים את פגמי העור ומעניקים לו מראה מושלם.

מפרט:
* מכיל פיגמנטים חדשניים לוכדי תאורה, לטשטוש פגמי העור, כיסוי מושלם וגימור זוהר.
* מרקם ייחודי לבניה רב שכבתית מבלי לקבל מראה "עשוי".
* נטול שומן ובושם.
* מרקם רך, נמרח ונספג בקלות
* בעל מקדם הגנה SPF20

ניסיתי:
כידוע לכן, אני משתמשת בדר"כ במייק אפ דאבל וור של אסתי לאודר. המייק אפ הכי קרוב לדאבל וור מבחינת כיסוי מבחינתי הוא קולורסטיי של רבלון (ובמשך שנים ארוכות גם השתמשתי בו, גם ברגיל וגם בגרסא הקלה,  עד שנחשפתי לדאבל וור), כך שההתרשמות שלי מהמייק אפים של רבלון היא חיובית כנקודת פתיחה.
את המייק אפ הזה ניסיתי במשך שבוע ברציפות.
נתחיל ברושם הראשוני –

מראה חיצוני: המייק אפ מגיע בבקבוק עם משאבה (!!! בשעה טובה. רבלון מתבקשים להכניס משאבה גם בקולורסטיי. וגם אסתי לאודר בדאבל וור. בכלל, צריך להיות כלל כזה שמייק צריך לבוא באריזה ידידותית למשתמשת. זה מוצר שמשתמשים בו מדי יום). הריח מאוד עדין (ביחס לריח הדומיננטי של הקולורסטיי).  רושם ראשוני מצויין.
מריחה קלה יחסית. לא נתקלתי בבעיות מיוחדות. ניסיתי מריחה עם האצבעות וגם באמצעות מברשת. האמת שעם האצבעות עבר טוב יותר.
המרקם נעים במריחה. מתייבש יחסית מהר.
הכיסוי קל מאוד, אבל מקנה מראה אחיד לעור (לפחות במקרה שלי). כמו שצויין במפרט, ניתן לבנות את הכיסוי (אבל תכלס זה נכון לכל סוגי המייק אפ). באיזורים מסויימים שיש לי בהם פיגמנטציה הוספתי עוד חומר וזה נראה מצויין.
המראה אכן זוהר כפי שהובטח. המייק אפ פשוט מבריק. מאחר ואני אוהבת הברקה של מייק אפ, אבל רק באיזורים מסויימים בפנים שלי, כי אחרת יש לי הרגשה שזה נראה מזיע ולאו דווקא זוהר, פידרתי חלק מהפנים קלות עם מברשת פודרה. במהלך הימים הללו אכן אמרו לי שאני נראית שונה וזוהרת…
עמידות – מדגישה שפידרתי מעט את הפנים, מה שתורם לעמידות המייק אפ. החזיק מצויין ביום עבודה של 8-9 שעות בתנאי מיזוג. מלכתחילה לא השתמשתי בו עבור ימים ארוכים יותר. בתנאי חוץ לקח משהו כמו 6 שעות עד שהסומק שעליו התחיל לברוח.
המחיר אמור להיות כ 180 ש"ח כפי שהבנתי, אבל מאחר ומדובר ברבלון, שהיא חברת מסמרקט, בהחלט אפשר להמתין למבצעים עד כדי 1+1.
שורה תחתונה: אני אהבתי. גם את ההרגשה וגם את המראה. מי שמחפשת כיסוי של קולורסטיי או דאבל וור לא תמצא אותם כאן, אבל הפנים אכן מבריקות וזוהרות. מתכוונת בהחלט להמשיך ולהשתמש בו (לפחות עד שיגמר… 🙂

תגובות

comments

29 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *