מוצרי איפור קלילים
מוצרי איפור לפנים

במשקל נוצה

מוצרי איפור קלילים
מוצרי איפור במשקל נוצה

באופן טבעי יש משיכה למוצרים קלי משקל בתקופת הקיץ החם והדביק – אז מחפשים מוצרים קלילים שלא יעיקו על העור עם הלחות הכבדה שלנו, ובאמת בקית שעבר גם עלה הרעיון לפוסט הזה, שבהתחלה חשבתי לגנוז עד הקיץ הבא, אבל אני מוצאת את עצמי משתמשת ונהנית מהמוצרים האלו גם בחורף, כך שהחלטתי להעלות אותו בכל זאת…

אני חושבת שזה גם קשור לגיל. ככל שאני מתבגרת אני מוצאת את עצמי נמשכת למוצרים קלים, קלילים וחסרי משקל. אני חושבת שככל שמתבגרים, מוצרים קלי משקל מחמיאים יותר לעור, וגם מרגישים עליו יותר נוח.
זה לא שאני כבר לא אוהבת מייקאפים עם כיסוי גבוה. אני מטורפת על מייקאפים כאלו ומתפעלת מהם בכל פעם מחדש, אבל אני פחות אובססיבית להסתרה של הכל, יותר שלמה עם העור שלי, ואיפה שצריך כיסוי נוסף – מעדיפה להשלים אותו עם קונסילר ושהעור יראה כמה שיותר טבעי.

כמו בכל פוסט, יש הרבה מוצרים שהיו יכולים להכנס לפוסט הזה, כי בשנים האחרונות יש יותר ויותר התכווננות של המותגים למוצרי קלי משקל, או בלתי מורגשים, אבל בחרתי כאלו שאני משתמשת בהם כבר הרבה זמן (ברובם) וטרם יצא לי לסקור כאן, ובאמת שהגיע הזמן…

יש כאן BB CREAM של גרנייה ומייקאפ נוזלי קליל של וישי, שניהם קלילים עד כדי בלתי מורגשים.
2 קונסילרים בסטיק – של קלרינס ושל נארס, ולמרות שקונסילרים קרמיים או בסטיק נוטים להיות כבדים, או שומניים, השניים האלו דווקא דקים ונעימים להפליא.
2 פודרות קונסילר – של בנפיט ושל מינרלז, שתיהן גרוסות דק ומתאימות לעור הדק שמתחת לעיניים.
ופודרה אחת – HD של מייקאפ פוראבר, שידועה לשמצה בגלל תקלות איפור של סלבס, אבל אני דווקא אוהבת את חוסר המשקל שלה.

זו היתה אמורה להיות הסקירה הראשונה של ביבי קרים, אבל בינתיים העליתי את הביבי קרימס של דיור, ובכל זאת כמה הסברים:

מה זה bb cream?
ראשי התיבות bb מייצגים blemish balm. הביבי הראשון יוצר בגרמניה בשנות ה-60 ע"י רופא דרמטולוג שרצה לתת איזשהו מוצר שיתאים למטופלות שלו לאחר ניתוחי פנים.
מוצרים מסוג BB CREAM תפסו תאוצה בשנות השמונים, עם הכניסה לשווקים במזרח אסיה – קוריאה, יפן וכד', ועד לפני כשנתיים בערך ניתן היה להשיג רק ביבי קרימס אסייתים כאלו.

לפני כשנתיים זיהו גם מותגי הקוסמטיקה הגדולים את הפוטנציאל. לדעתי – גרנייה היו הראשונים להשיק ביבי קרים מערבי, וכיום כמעט לכל מותג יש מוצר כזה (ואפילו CC CREAM, אבל לא אכנס לזה עכשיו).
מרבית הביבי המערביים לא נאמנים לתכונות של הביבי האסייתיים. רוב הביבי המערביים הם בעצם מוצר אחד שמאחד לפחות את 3 התכונות האלו: קרם הגנה, קרם לחות, גוון.
ההגדרה הזו בעצם מתאימה גם לדמי מייקאפ (קרם לחות עם גוון), ואני נוטה להתייחס למוצרים האלו כאל מייקאפ לכל דבר, פשוט עם כיסוי קל, וכשאני בוחנת אותם אני בדר"כ לוקחת בחשבון את תוספת הלחות שיש בהם ותוספת ה SPF, אבל מבחינתי הם קרם בסיס (מייקאפ) לכל דבר.

לא ניסיתי BB CREAMS אסייתיים בעבר, בגלל שלא מצאתי כאלו שמתאימים לגוון העור שלי. מודל היופי האסייתי הוא עור חרסינה / פורצלן, והביבי קרימס האסייתיים הגיעו בגוונים בהירים מאוד כדי להתאים למודל.

אגב – מבחר גוונים הוא אחת הנקודות החשובות והבעייתיות  בביבי קרימס – בדר"כ הם מגיעים במבחר גוונים מצומצם – בדר"כ 2 גוונים. המותגים המהדרים יוציאו בין 3ל-4 גוונים (למעט מותגי איפור מקצועיים) וצריך לשחרר את הראש מהתאמה מדוייקת לגוון העור כמו מייקאפ. בגלל שהם דקים ואמורים להיטמע בעור אז הדיוק בגוון פחות חשוב ממייקאפ, אבל זה נכון רק לחלק מהביבי קרימס.

הביבי קרים הראשון שניסיתי היה של גרנייה, כי הוא היה זמין פה בארץ, והיה לי קל לנסות את הגוון שלו. הוא היה חביב, לא מעבר לזה, ולא הבנתי את הבאז המטורף שהיה סביבו. ההסבר שנתתי לעצמי היה שאני פשוט בחורה של מייקאפ, לא של ביבי… מאז כאמור גם ניסיתי הרבה, ואני גם מתייחסת אליהם כאל מייקאפ לכל דבר.

ביבי קרים של גרנייה לעור מעורב-שמן – Garnier BB Cream for combination-oily skin
(תכולה: 40 מ"ל. מחיר: 160 ש"ח לפני הנחות. נמכר בדר"כ בסביבות 80 ש"ח בפארמים. למוצרי גרנייה אונליין. שימו לב שבחנויות אונליין המוצר הזה יהיה בקטגוריית טיפוח פנים ולא איפור)

ביבי קרים של גרנייה לעור שמן
ביבי קרים של גרנייה לעור שמן – אבל לא רק

הביבי הזה, כאמור, מיועד לעור מעורב-שמן. מגיע בשני גוונים – light, medium. לי יש את המדיום שמתאים לי בעונות המעבר או בחורף ויכול להתאים באופן כללי ל nc25-30 במאק (או מס' 30 בשאנל, 3 בגרלן, 30 בדיור, 4N1 באסתי לאודר). לכהות יותר (כמוני בקיץ) הוא יהיה בהיר מדי, ואין כרגע גוון כהה יותר לגרנייה, וזה אחד החסרונות שלו.

המרקם נוזלי מאוד, אפילו מיימי, לכן הייתי ממליצה לערבב היטב לפני שפותחים את השפורפרת, ולשים לב שמחזיקים עם הפייה כלפי מעלה כדי שלא ישפך.
מכיל SPF20, שזה אלמנט מפתיע ביחס לדלילות של החומר. תוספת של SPF לקרם / מייקאפ בדר"כ גורמת לחומר להיות סמיך יותר.

כשאני מתייחסת למוצר הזה כאל BB – כזה שאמור לשמש גם כקרם לחות וגם כקרם הגנה – נראה לי שכמות הלחות / הגנה שיש בו לא מספיקה.
ברור לי שאני לא בעלת עור שמן ואני לא קהל היעד, אבל בחנתי אותו על אחותי, שיש לה עור שמן, והוא לא עבד טוב ללא לחות מתחתיו (היא דווקא מעדיפה את הגרסה הרגילה של גרנייה ולא זו לעור מעורב-שמן).
יותר מזה – SPF20 בדר"כ יחשב כנמוך אצל מי שמשתמשות במקדם הגנה, כך שגם בקטגוריה הזו זה לא מספיק באופן כללי. אני בדר"כ כן אסתפק בזה בימים של משרד.

הגימור שלו טבעי וחי. למרות שהוא מיועד לעור שמן, הוא לא מאט, ומצד שני הוא לא מבריק או לח כמו ביבי אחרים.
נטמע בעור בצורה יפהפייה, ונראה ממש כמו עור שני.

המרקם הדק שלו נותן כיסוי קל שניתן לבנות עד בינוני מינוס (וזה לא טריויאלי, כי יש ביבי שפשוט לא ניתן לבנות איתם כיסוי).

הוא ללא ספק ה BB המועדף עליי. בהחלט אחד הטובים בקטגוריה, אם מתייחסים אליו כאל מייקאפ.

ביבי של גרניה לעור שמן
ביבי של גרניה לעור שמן – הפייה צרה מאוד בגלל המרקם המאוד נוזלי של הביבי הזה
איפור עם הביבי של גרנייה לעור שמן
עם הביבי של גרנייה לעור שמן. שימו לב שהתמונה צולמה בתאורת פנים ולא בחוץ כמו שאני רגילה בדר"כ

ולהשוואה בין ה BB לעור שמן ל BB לעור רגיל של גרנייה:

השוואה בין הביבי של גרנייה לעור שמן ולעור רגיל
השוואה בין הביבי של גרנייה לעור שמן ולעור רגיל
השוואה בין הביבי של גרנייה לעור שמן ולעור רגיל
השוואה בין הביבי של גרנייה לעור שמן ולעור רגיל – גוון המדיום בביבי הרגיל מעט כהה יותר מגוון המדיום בגרסה לעור שמן


הביבי של גרנייה לעור רגיל מגיע בשפורפרת רחבה יותר. המרקם סמיך יותר מהביבי הנוזלי מאוד לעור שמן. מרקם קרמי, אבל לא כבד מאוד.
הביבי לעור רגיל לח יותר במרקם שלו ובגימור שלו.
זה אומר שהוא נותן יותר לחות לעור וירגיש נוח לבעלות עור יבש. אני למשל, עם העור המעורב יבש שלי מניחה אותו ללא לחות מתחתיו, רק סרום, כי יחד עם קרם לחות זה מרגיש לי יותר מדי כבד ולח.
מצד שני הגימור על העור מאוד מבריק, ואפילו נראה מזיע. הוא מחייב שימוש בפודרה מיד לאחר המריחה, אחרת המראה המבריק נראה לא טוב, ומחייב פידור במהלך היום, בגלל הפורמולה הלחה שלו הוא שותה את הפודרה וההברקות על העור מתחילות יחסית מוקדם.

היתרון שלו על פני הביבי לעור שמן הוא שגוון המדיום הוא טיפה יותר כהה ויכול להתאים לי לתחילת הקיץ למשל.

בסה"כ הוא ממש לא ביבי קרים רע. הוא פשוט מיועד למצבי עור מסויימים.
אחותי למשל היא בדיוק קהל היעד של המוצר הזה שנקרא ביבי קרים, שבמקור יועד לבעלות בעיות עור כמו צלקות, אקנה וכדומה.
יש לה צלקות אקנה ישנות על עור הפנים, והביבי המועדף עליה הוא זה של גרנייה לעור רגיל דווקא, למרות שהוא לח יותר, ועל פניו נראה שהיא היתה מעדיפה את זה לעור שמן. אבל זו עובדה שהיא מעדיפה את הרגיל, כך שאני ממליצה פשוט לנסות את שניהם. אני באופן אישי מעדיפה, כפי שציינתי, את הגרסה לעור שמן (למרות שהיתה לי תקופה לפני שנה וחצי בערך, שבה העדפתי את הגרסה הרגילה… כנראה שהעור שלי היה במצב כזה שהלחות שבגרסה הרגילה היתה לי טובה יותר).

תמונה שלי עם הביבי של גרנייה לעור רגיל תוכלו לראות בקישור, אף שהאיכות לא מוצלחת במיוחד.

מייקאפ נורמדרם טיינט של וישי – לעור מעורב-שמן – VICHY NORMADERM TEINT
(תכולה: 30 מ"ל מחיר: 130 ש"ח לפני הנחות בפארמים ובתי המרקחת הנבחרים)

מייקאפ נורמדרם של וישי
מייקאפ נורמדרם של וישי

מייקאפ של וישי, שהמרקם שלו מאוד מזכיר את המרקם של הביבי של גרנייה, והדמיון הזה הרבה פעמים גורם לי להתייחס אליו כאל ביבי ולא מייקאפ, אבל הוא מייק אפ.
מייקאפ נוזלי קליל, נטול שומן, עם מיקרו פיגמנטים שאמורים לתת מראה עור אחיד וגימור מאט. מגיע ב-4 גוונים.

סדרת נורמדרם מיועדת לעור שמן, וניסיתי כמה מוצרים טובים בסדרה הזו, כולל קרם לחות נהדר לקיץ.

המרקם, כאמור, בדומה לביבי של גרנייה הוא נוזלי מאוד, ממש מיימי, וההמלצה לגבי ערבוב לפני השימוש תופסת גם כאן. ממליצה גם להחזיק את הפייה הצרה כלפי מעלה, כדי למנוע מהנוזל הדליל להשפך.
נטמע בקלות רבה בעור. הכיסוי הוא קל עד בינוני מינוס. לא הייתי מגדירה את הגימור מאט לחלוטין, אבל הוא בהחלט לא לח. מאוד מזכיר את הגימור של הביבי של גרנייה. עמידות למשהו כמו 6 שעות בקיץ עם פידור.

ניסיתי את גוון מס' 35, שיש לו תת גוון ורוד שלא ממש מתאים לי. אותה עוצמת גוון ללא תת הגוון הורוד היתה יכולה לעבוד לי טוב. לא ניסיתי את הגוונים האחרים, אבל אני מקווה שהם מגיעים בתת גוון נייטרלי.
מבחר הגוונים הוא עקב האכילס של המוצר הזה. מצד אחד הוא מוגדר מייקאפ אבל מגיע רק ב-4 גוונים, שזה מעט מאוד לליין של מייקאפ. אם מצפים ממייקאפ להתאמה מושלמת לעור, אין ספק שהוא צריך להגיע ביותר גוונים. שמתי לב שרוב סדרות המייקאפ של וישי מגיעות עם כמות גוונים מצומצמת של 3-4. ואם כבר מבחר הגוונים מצומצם, אולי היה עדיף שתת הגוון שלהם יהיה דווקא נייטרלי ולא קר או חם, כי תת גוון מצמצם אפילו יותר את קהל היעד של המוצר הזה.

היתרון של המוצר הזה הוא שהוא בא מבית של מותג דרמו קוסמטי, כלומר – הוא מתאים לעור רגיש, לא מכיל בישום, לא מכיל קומודנים וכדומה.

בסה"כ הגימור והמרקם של המייקאפ טובים מאוד. המרקם קליל ובלתי מורגש, ויהיה מעולה לקיץ, למי שתמצא גוון מתאים במגוון.

תמונה שלי איתו תוכלו לראות בקישור הזה בפייסבוק שלי, שם הנחתי אותו מעל לביבי קרים של וישי שאני לא חושבת שאקדיש לו פוסט אז כן אומר עליו כמה מילים.

הביבי קרים נקרא נאובדיול לומייר – Vichy Neovadiol lumiere – הוא ביבי קרים לעור בוגר לגוון אחיד של העור ולמראה זוהר ומואר.
הוא מגיע עם תת גוון צהבהב ויש בו חלקיקי שימר או חלקיקים מחזירי אור. הוא באמת נותן מראה זוהר לעור אבל אפס כיסוי, זו הסיבה שלא התכוונתי לסקור אותו. הוא יכול להתאים כפריימר, לעומת זאת, גם בגלל הגוון וגם בגלל המרקם החלקלק, ובמקרה של המייקאפ נורמדרם, עם תת הגוון הורדרד, בחרתי להניח אותו מתחתיו וזה מה שנותן בתמונה את המראה המואר ומטשטש בצילום את תת הגוון הורוד של המייקאפ בעצם. כך שהוא פריימר לא רע בכלל… 🙂
חשוב לי להדגיש, כדי שלא יהיו אי הבנות – מאחר ובכר קיבלתי את הוישי לסקירה הנחתי אותו כפריימר, אבל אני ממש לא ממליצה לרכוש אותו במיוחד למטרה הזו.
לא הייתי ממליצה על הביבי הזה של וישי בכלל, למען האמת. הוא מפספס לדעתי את הכוונה שלו.

ביבי קרים של וישי מול מייקאפ של וישי
מייקאפ נורמדרם של וישי וביבי קרים נאובדיול לומייר לעור בוגר. לביבי כיסוי אפסי אבל הוא מעולה בתור פריימר מתקן גוון למראה זוהר
מייקאפ וביבי של וישי
מייקאפ נורמדרם טיינט מס' 35 – תת גוון ורדרד, וביבי קרים NEOVADIOL LUMIER עם תת הגוון הצהבהב
מייקאפ נורמדרם של וישי מול ביבי של וישי לעור בוגר
הייתי חייבת תמונה של שניהם מוטמעים בעור כדי שתראו שלביבי קרים NEOVADIOL LUMIER אין כיסוי, אבל יש לו גימור זוהר וחלק שיכול להתאים כפריימר

קונסילר סטיק של קלרינס – Clarins comcealer stick
ׁ(תכולה: 2.6 גרם, מחיר: 140 ש"ח לפני הנחות. בסטרוברי מחירו כ-80 ש"ח עם הנחת הנאמנות המקסימלית וההחזר מ Mr.Rebates. וכדאי להשוות מחירים מול עוד חנויות אונליין למוצרי קלרינס)

קונסילר סטיק של קלרינס
קונסילר סטיק של קלרינס. אין לי תמונה שלו פתוח כי בזמן הצילומים לפוסט כבר סיימתי את כל החלק הבולט שלו ואני לא מוצאת את התמונות שצילמתי כשהוא היה חדש….

קונסילר סטיק של קלרינס. מגיע באריזה צרה ונוחה בגוונים של כסף ולבן.
כפי שכבר ציינתי בעבר, בסקירה של הקונסילר של Cle de peau, אני פחות אוהבת קונסילרים קרמיים או בסטיק. קרמיים בגלל שהם כבדים בדר"כ לעור שלי מתחת לעיניים, ומצטברים בקמטוטים. ובסטיק בגלל שהרבה פעמים הם מגיעים במרקם יבש יחסית. העניין עם קונסילרים בסטיק הוא שיש להם בדר"כ מרקם של cream to powder (מקרם לפודרה), והגימור הסופי שלהם פודרתי ויבש.
אבל יש כמה קונסילרים בסטיק מוצלחים שניסיתי, ואני חושבת שקונסילרים בסטיק מהדור החדש פחות מייבשים מבעבר.

וכזה הוא הקונסילר של קלרינס. יש לו מרקם קרמי חמאתי, שנמרח בקלות ומתמזג בקלות לתוך העור. הוא קל משקל בצורה מדהימה, ובצורה שלא הייתי מצפה בכלל מקונסילר סטיק.
הגוון שיש לי – 04, הוא עם תת גוון מעט אפרסקי (אבל ממש מעודן. לא אפרסקי כמו קורקטור למשל), והוא מצליח לכסות את הכהויות שלי בצורה מוצלחת.
הוא נהדר גם לשימוש על עור הפנים עצמו ולא רק מתחת לעיניים. לא מדגיש נקבוביות ולא מכביד על העור.
למרות שהוא מגיע בסטיק, הוא מכיל מספיק לחות עבורי. העור מתחת לעיניים מרגיש מאוד נינוח ויש תחושה שהקונסילר מכיל רכיבים מטפחים לאיזור הזה, עד כדי כך.
למרות שבדר"כ לבעלות עור יבש אמליץ על קונסילר לחותי נוזלי, אני חושבת שהקונסילר בסטיק של קלרינס בהחלט יכול גם להתאים.

הוא מתייבש די מהר. הגימור שלו חי ולא פודרתי בכלל. אחרי דקה או שתיים יש הצטברות של חומר בקמטוטים, ויש צורך לטשטש אותו. אחת הדרכים היא לפדר מיד לאחר הנחת הקונסילר. אני פחות אוהבת את השיטה הזו, כי היא נותנת מראה מבוגר לאיזור הזה שמתחת לעיניים. אני מעדיפה לפדר את האיזור הזה כמה שפחות (אחרי כמה דקות שהקונסילר עליי. זו הסיבה שיש תמונות בבלוג שבהן רואים את הקונסילר בקמטוטים…), ורק כשאני ממש חייבת (ימים ארוכים מאוד).

3 חסרונות שאני יכולה לחשוב עליהם:
* המרקם המאוד רך עלול לגרום לסטיק עצמו להשבר, כך שאני ממליצה להוציא מהמיכל בכל פעם מעט מהסטיק (בדיוק כמו עם שפתונים).
* בדיוק כמו בשפתונים, יש כמות נכבדה מאוד של חומר בתוך המיכל של הסטיק, שסביר שרובכם תוורו על המאמצים להוציא אותו עם מברשת (אני גירדתי את האריזה שלו עד תום. מודה. הוא מעולה ואני ממש אוהבת אותו).
* מחיפושים שעשיתי נראה שהגוון שיש לי הוא הכי כהה שיש, וזה אומר שלכהות ממני תהיה בעיה למצוא גוון מהקונסילר הזה, וחבל.

בסה"כ קונסילר נהדר. אחד האהובים עלי במרקם סטיק. אעז ואומר שאני מעדיפה אותו על פני הקונסילר האגדי של קלה דה פו למשל…

קונסילר בסטיק של נארס – NARS Stick concealer
(תכולה: מחיר: כ-105 ש"ח באתרים למוצרי נארס אונליין)

קונסילר סטיק של נארס
קונסילר סטיק של נארס
קונסילר סטיק של נארס
קונסילר סטיק של נארס

קונסילר בסטיק של נארס. מגיע באריזה שחורה דקה, מאותו חומר מאוס שנוטה להתלכלך, שממנו עשויות כל האריזות של המותג.
בנארס מבטיחים קונסילר קל משקל, מועשר בויטמין E,  לכיסוי עמיד שאינו מדגיש קמטוטים.

הפורמולה של הקונסילר הזה אכן קרמית קלת משקל. הוא פחות לחותי מהקונסילר של קלרינס, ופחות מחליק על העור ממנו, אבל עדיין לא יבש כמו הקונסילרים ההיסטוריים בסטיק.
את הגוון בחרתי בהסתמך על סקירות וסווטשים באינטרנט.  בחרתי את Biscuit שאמור להתאים למייקאפ שיר גלואו של נארס בגוון ברצלונה שיש לי.
ה-Biscuit  הוא בז' חמים, מעט אפרסקי, שמעולה לכהויות כשיש לי כאלו, ומבחינת עוצמת הגוון הוא מתאים לי לקיץ.
למרות שהגוון שלו מתאים לכהויות, אני מוצאת שאני משתמשת בו בעיקר על הפנים ולא מתחת לעיניים, בגלל שהוא כהה יחסית, ומתחת לעיניים אני מעדיפה מוצר שגם נותן הארה.
המרקם הקל שלו לא מכביד על העור, לא מדגיש נקבוביות ומחמיא מאוד לשימוש על הפנים עצמן.

קונסילר בהחלט מוצלח מבחינת המרקם בגזרת הקונסילרים בסטיק.

קונסילר של קלרינס וקונסילר של נארס
קונסילר של קלרינס וקונסילר של נארס – לשניהם תת גוון אפרסקי שהוא מעולה לי לכהויות, אבל הנארס כהה יותר ופחות מתאים לי לאיזור שמתחת לעיניים, אבל מצויין לשימוש על הפנים עצמן

פודרה HD של מייקאפ פוראבר
(תכולה: 10  גרם. מחיר:  כ-120 ש"ח)

פודרה HD של מייקאפ פוראבר
פודרה HD של מייקאפ פוראבר
פודרה HD של מייקאפ פוראבר
פודרה HD של מייקאפ פוראבר

הפודרה הידועה לשמצה של מייקאפ פוראבר, שאני דווקא מאוד אוהבת.
הפודרה HD של מייקאפ פוראבר, גרוסה דק מאוד, כדי להחמיא לעור בצילומי HD. צילומים באיכות HD מדגישים כל פרט הכי קטן בעור, ולכן נהוג להשתמש במוצרים דקיקים שלא יבלטו ברזולוציה הגבוהה, ולכן הגריסה הדקה. (בלי קשר – אני הכי אוהבת פודרות שגרוסות דק מאוד, ובדר"כ מחפשת כאלו, כי הן פשוט נעימות יותר ונראות טוב יותר על העור).
בנוסף – בדר"כ מוצרי HD מכילים חלקיקי פיגמנט או רפלקטורים שאמורים להחזיר את האור כדי לגרום לעור להראות טוב יותר בצילום HD.

למה הפודרה הזו ידועה לשמצה? כי הרבה מאוד סלבריטאיות נתפסו בצילומים שבהן נראה שיש להן אבקה לבנה על הפנים. התאונה הזו שוייכה לפודרה הזו של מייקאפ פוראבר – פודרת ה HD.
לפני כמה שנים, כשהייתי בארה"ב, גם עשיתי ניסוי עם הפודרה הזו – הנחתי במכוון כמות גדולה וצילמתי את עצמי בפלאש – והאיזורים עם הפודרה אכן יצאו מולבנים.

אז איך זה שאני בכל זאת אוהבת את הפודרה הזו?
הפודרה הזו גרוסה דק מאוד, היא נטולת טאלק ויש לה הרגשה מדהימה של משי על העור. היא מקבעת את המייקאפ מבלי לשנות את הגימור שלו שזה אחד הפלוסים הגדולים שלה. הכי מבאס להשתמש במייקאפ למראה זוהר, ואז להניח פודרה ולאבד את הזוהר של המייקאפ. הפודרה בעצמה נראית מעולה על העור. אני מאוד אוהבת את העדינות של הפודרה הזו מצד אחד, והאפקטיביות שלה בקיבוע מייקאפ מהצד השני.
חשוב לציין שלדעתי זו לא פודרה לקיץ, כי היא לא מה שנקרא "סוס עבודה" בחום ולחות. היא לא מיועדת למצבים כאלו מלכתחילה. היא כן מתאימה לכל המייקאפים החורפיים שלי –  הלחותיים המאירים.

נכון, היא בעייתית בצילומים בפלאש, אבל היא לא מיועדת לזה מלכתחילה. היא מיועדת לצילומי HD. צילומי וידאו בעיקר, אבל גם סטילס, באיכות גבוהה, וללא פלאש ישיר על הפנים.
בנוסף, אם צפיתם ב"תאונות העבודה" בלינק שהכנסתי למעלה – שימו לב שהפודרה נראית לעין באיזורים מסויימים – כאלו שבהם מלכתחילה מניחים כמות גדולה מאוד של פודרה. עם כמות לא אינטנסיבית זה לא קורה (אבל כמובן שלא הייתי רוצה שתנסו מה מוגדר כמות אינטנסיבית או לא בדיוק בבת מצווה של הבת של הדודה שאתם הכי אוהבים, אז הייתי ממליצה להימנע ממנה לחלוטין במצבי פלאש).
אז אני נמנעת מלהשתמש בה בשעות הערב, שאז יש יותר סיכוי לצילומים בפלאש לא מקצועי, וגם לא לארועים. אבל אני משתמשת בה המון ביום יום בחורף. כבר הרבה זמן שלא ממתינים לי פפראצי ופלאשים מחוץ לדלת בבוקר LOL, אז אני יכולה להשתמש בה בשעות היום בלי חשש.

פודרת קונסילר של בנפיט – Benefit Powderflage powder concealer
(תכולה: 3.2 גרם מחיר: עלתה לי בזמנו בסביבות 100-110 ש"ח. לא חושבת שניתן להשיג אותה עדיין, אבל אפשר לעקוב אחרי האתרים אונליין ששולחים בנפיט לארץ)

פודרת קונסילר של בנפיט
פודרת קונסילר של בנפיט
פודרת קונסילר של בנפיט
פודרת קונסילר של בנפיט
Benefit Powderflage powder
Benefit Powderflage powder 

פודרת קונסילר של בנפיט.
בעקרון – אני לא חושבת שחייבים פודרה נפרדת לאיזור העיניים. אפשר לחלוטין להשתמש באותה פודרה שבה השתמשנו לפנים, זה מה שאני עושה בדר"כ ביומיום. אני לא טורחת להוסיף עוד שלב באיפור שלי, ומשתמשת בפודרה הרגילה שלי גם לאיזור העיניים ומפדרת ממש קלות, כמו שציינתי למעלה.

הבעיה נוצרת, לדעתי, כשהפודרה לפנים היא אינטנסיבית מדי. למשל – פודרה מאט של דיור שסקרתי בקיץ. זו פודרה למצבים קשים של לחות. ולא רק פודרות שהן מאט לחלוטין. פודרה כזו בדר"כ לא תחמיא לאיזור הדק והעדין שמתחת לעיניים, במיוחד לנשים עם עור בוגר, כמוני (כן, אני כבר רגל אחת בגיל 40 וכבר בקטגוריה…). פודרות אינטנסיביות בדר"כ ידגישו קמטוטים ויגרמו לכל האיזור מתחת לעיניים להראות עייף, מקומט, דהוי ולא טוב באופן כללי.

כאן נכנסות לתמונה פודרות קונסילר – פודרות שגרוסות דק מאוד, קלות משקל עד בלתי מורגשות, שאמורות לתת קיבוע לאיזור העדין של מתחת לעין, מבלי להכביד עליו (לצורך העניין – גם פודרות אחרות שעונות להגדרה מתאימות. אם הפודרה של מייקאפ פוראבר למשל לא היתה בעייתית באיזור שמתחת לעיניים, בוודאי הייתי משתמשת בעיקר בה. היא מסוג הפודרות שמאוד מתאימות לאיזור הזה. קלילה).

פודרת הקונסילר של בנפיט מגיעה בגוון שהוא מעט ורדרד. הגוון הורדרד אמור לסייע בטשטוש כהויות מתחת לעיניים. (רק לסייע. הוא לא אמור לטפל בכהויות, בשביל זה יש קונסילר או מתקן גוון. הפודרה הזו בעצם נותנת תמיכה לקונסילר).
מכילה חלקיקי שימר גרוסים דק (היא מכילה מיקה שהוא החומר שגורם לנצנוץ), שאמורים לעבוד כמו רפלקטורים שמחזירים את האור, וגורמים לאיזור הזה שמתחת לעיניים להראות טוב יותר (סוג של אשליה אופטית).
השימרים האלו כמעט ובלתי נראים לעין. אפשר לראות אותם רק בתאורות מסויימות של אור ישיר. מה שכן – לא בדקתי איך הפודרה הזו מצטלמת הפלאש.

היא מגיעה באריזת כדור מקסימה, קטנטנה. שונה מכל הפודרות הדומות לאיזור העיניים. עם מברשת מניפה קטנטונת ולא שימושית בעליל (לא צילמתי אותה כי בזמן הצילומים היא נעלמה והשבוע מצאתי אותה שוב, אז הנה קישור לאיך היא נראית).

הפודרה עצמה קלת משקל. היא מקבעת את הקונסילר בצורה נהדרת. לא יכולה לומר שהיא לא מדגישה קמטוטים בכלל, כי אין מוצר אבקתי או פודרתי כזה, אבל היא מדגישה פחות מפודרות אחרות.
תת הגוון הורדרד שלה מגיע בדיוק במידה. במקרה שלי תת גוון שהוא מאוד ורדרד דווקא לא מחמיא לאיזור מתחת לעיניים, כך שבמקרה שלי היא הורדרדות שלה בדיוק במידה.

למי מכן שיש כהויות שנוטות יותר לכחול או סגול – הייתי ממליצה להמנע מהפודרה הזו ולחפש אחת עם תת גוון שהוא יותר צהבהב (יש למינרלז, בובי בראון, מאק, BEN NYE וכדו)

פודרה טובה מאוד בעיניי.

פודרת קונסילר של מינרלז – Mineralz #309 HALO powder 
(תכולה: 8 גרם מחיר: 70 ש"ח, באתר של מינרלז)

פודרת קונסילר של מינרלז
פודרת קונסילר מינרלית של מינרלז
פודרת קונסילר של מינרלז
פודרת קונסילר של מינרלז

פודרת קונסילר של חברת מינרלז – מותג ישראלי לאיפור מינרלי. מה שאני אוהבת במותג הזה זה שניתן לרכוש דוגמיות, או גדלים מוקטנים של מוצרים, כדי להתנסות, ואם זה מתאים לרכוש את המוצר בגודל מלא. וזה מה שעשיתי עם הפודרה הזו. כשראיתי שהפאודרפלאג' של בנפיט כבר לא נמכרת, ניסיתי לחפש תחליפים – גם עבורי וגם כדי להמליץ לכם, והגעתי לפודרה הזו. זה היה כבר לפני כמה שנים אבל עוד לא יצא לי לכתוב עליה סקירה. מכל האזכורים שלה בווב היא נחשבת לדיופ של פודרת הקונסילר של בנפיט.

גם הפודרה הזו מגיעה באריזה קטנטונת יחסית לפודרות. גם הגוון שלה מעט ורדרד. באריזה היא נראית ורדרדה יותר מזו של בנפיט, אבל כשהסווטשתי אותן יחד, הגוון שלהן כמעט זהה.
היא מתקבלת יותר מאט מהבנפיט על העור, לדעתי בגלל שהיא מכילה פחות חלקיקי שימר, שזה דווקא לא דבר רע.
היא גרוסה מאוד דק, קלת משקל, נעימה לתחושה על העור ולמגע. מקבעת את הקונסילר בצורה מצויינת.
לפעמים יש לי תחושה שהיא ורודה מדי עבורי, אבל באופן כללי אני מרגישה שהיא נותנת את הקיבוע שאני מחפשת לאיזור הזה.
יש למינרלז גם פודרות עם תתי גוון אחרים ואני מתכוונת לרכוש לי דוגמיות שלהם לנסות גם לאיזור הזה.

בסה"כ היא יכולה להיות תחליף ממש טוב לפודרה של בנפיט.

****

עוד פודרת קונסילר מומלצת, שעוד לא ניסיתי, ושהייתי רוצה לנסות בקרוב היא פודרת הקונסילר של לורה מרסיה. זה בטח יקרה בקרוב, וכמובן שאעדכן.

ניסיתים את המוצרים בפוסט? מה דעתכם? יש מוצרים נוספים שהייתם ממליצים לי עליהם? במיוחד לאיזור שמתחת לעיניים. זה כרגע הפוקוס שלי…

* המייקאפ והביבי של וישי התקבלו לסקירה

תגובות

comments

11 Comments

  • danra

    מסכימה איתך, עם הגיל מתחברים למרקמים אחרים, גם אני קצת הרגעתי עם הכיסוי.
    תמיד תהיה כנראה בעיית גוונים ב- BB, כל אחת והסרט שלה.
    את הגרנייה לעור שמן מאוד אהבתי, אני אגב תמיד משתמשת בקרם לחות לפני.
    הוישי Neovadiol לא משתלם בשום צורה, ממש לא תמורה למחיר, אני מעדיפה לגמרי את ה- Idéalia שלהם.
    חבל ממש שהפודרה של בנפיט יצאה מהמגוון, הפודרה של מינרלז מוצלחת בהחלט כתחליף.

  • קורין

    @danra
    זה נכון, תמיד תהיה לביבי בעיה בגוונים.
    עם הגרנייה לעור שמן גם אני תמיד מניחה לחות מתחת.
    מסכימה לחלוטין לגבי הוישי. ממה שכתבת נראה שמשתמע שאני ממליצה עליו, אבל זה ממש לא כך. אחדד את הניסוח, שלא יהיו טעויות.
    הזכרתי אותו מאחר וכבר קיבלתי אותו להתנסות, וכדי להדגיש לאחרות למה לצפות ממנו. מתקנת, תודה

  • יוכי

    שלום קרין אני עוקבת קבועה שלך הבלוג שלך כבר כמה שנים טובות… ואני גם מכורה לאיפור כמוך (כן כן אויי חשבון הבנק) סוף סוף לאחר כמה שנים טובות החלטתי לנטוש את תחום החומרה (אמא התפחלצה 🙂 ולהיות מאפרת! שמתי לב במהלך השנים למחסור הענק שלנו במוצרי איפור איכותיים כך שאני שוקדת היום גם בפתיחת חנות אינטרנטית עם כל החברות הבנלאומיות שקשה מאוד להשיג בארץ 🙂
    רציתי לומר לך שאת כותבת מדהים ולעניין, ותרמת לי רבות החלטה להיות מאפרת… בהמשך לפוסט המדהים הזה את חייבת לנסות את Secret Brightening Powder של LAURA MERCIER מדהים מדהים מדהים!!! הוא מותאם במיוחד לאזור של מתחת לעיניים ומצטלם נהדר!!! ולא קימחי (הכי חשוב) אני לא מפסיקה להשתמש בו מאז שרכשתי אותי …

  • יוכי

    אווי סליחה עכשיו ראיתי שבטעות רשמתי קרין במקום קורין (אני רגילה מאחיינית שלי שרושמת בלי ו…) סליחה

  • Israelmakeup

    למרות שאופנת ה-BB קרם כבר עוברת לי מעל הראש ואני בקושי משתמשת באלה שיש לי, אני מסכימה שה-BB של גרנייה לעור שמן הוא אחד הטובים שניסיתי מבין העשרות שעברו על שולחני…..
    מה שלי בעיקר הפריע בטרנד ה-BB היו הגוונים המוגבלים, מה שבעצם מונע ממני להשתמש בהם באופן קבוע, אלא רק בחודשי הקיץ כשאני תופסת גם שמש, וגם זה לא תמיד….
    אני לאחרונה לגמרי התמכרתי לפודרה מקבעת ומטשטשת מתחת לעיניים של לורה מרסייה שהיא נהדרת, למרות שאין לה מתקני גוון, כמו הפודרות של מינרלס ובנפיט. מומלצת לנסות, לא שאני מדרדרת אותך לקנייה 😉

  • קורין

    @Israelmakeup
    מסכימה איתך לגבי ה BB. מלכתחילה לא עפתי על טרנד הזה, אבל כן הרגשתי צורך לנסות אותם 🙂 חדשים שיוצאים לא קוסמים לי. אני לחלוטין בחורה של מייקאפ וכמו שציינת, הגוונים בעייתיים.

    אני ממש רוצה לנסות את הפודרה הזו של לורה מרסיה. היא ברשימה שלי כבר כמה זמן, אבל עכשיו יש לי למי להפנות אצבע 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *