בושם | בישום | בשמים,  הסרת איפור וניקוי,  טיפוח כף הרגל,  טיפוח שיער,  לחות והזנה לפנים,  מברשות איפור ואביזרים נלווים,  מוצרי איפור לעיניים,  מוצרי איפור לפנים,  מוצרי איפור לשפתיים

שגרת איפור, טיפוח וניקוי בסיסית ביותר – קיץ 2012

my most basic makeup routine Aug
מוצרי האיפור שהשארתי לי לשימוש יומיומי עד שאפרוק את כל מה שארוז

 

מעבר הדירה היה הזדמנות מצויינת עבורי לבחון מהם מוצרי האיפור והטיפוח שאני משתמשת בהם בתדירות בכי גבוהה, מאחר והייתי צריכה ממש לצמצם בזמן שארזתי, ולהשאיר לי בחוץ רק ממש את המוצרים הנבחרים וההכרחיים עבורי (או לחילופין – כאלו שהאריזה שלהם קטנה יחסית, או שהם חוסכים לי שלב וכו'). עוד שיקול היה שחלק גדול מהמוצרים התקבלו לסקירה והייתי בשלבי התנסות איתם לקראת סקירה ולא רציתי להפסיק את הרצף, אז השארתי אותם.

שגרת איפור בסיסית:
אלו מוצרי האיפור שהשארתי בחוץ לשימוש שוטף. (התמונה בראש הפוסט)

פריימר: פריימר מאט של אסתי לאודר. (הקישור המלא מוביל לסקירה). הוא משתלב מצויין עם המייקאפ של בורז'ואה שבחרתי להשאיר בחוץ.

מייקאפ: מייקאפ פרפקט 123 של בורז'ואה – (הקישור מוביל לסקירה המלאה).

קונסילר: טוש הארה פרפ אנד פריים של מאק – MAC Prep + Prime Highlighter בגוון Bright Forecast שאני משתמשת בו כקורקטור (הרבה פעמים הוא מספיק בפני עצמו. באמת מוצר מעולה. הקישור מוביל לסקירה המלאה), וקונסילר Effacernes של לנקום, מס' 3 (גם כאן הקישור מוביל לסקירה). השילוב של שניהם יחד מעולה לי.

פודרה: פודרת מטאוריטים דחוסה של גרלן – בדר"כ בבית אני משתמשת בפודרה בתפזורת, אבל העדפתי להשאיר בחוץ פודרה דחוסה, פשוט כי היא קומפקטית יותר.
לא סקרתי אותה עדיין, אבל היא אחת הפודרות הדחוסות הטובות שניסיתי. לא יודעת למה קוראים לה מטאוריטים, כי ממש אין לה את אפקט ההארה של פודרת המטאוריטים בכדוריות, אבל יש לה יכולת יוצאת דופן להטמע בעור, ללא מראה מקומח או יבש מדי (לרכישה בחנויות אונליין: גרלן)

ברונזר: סטאר ברונזר מאט של לנקום, מס' 2. זו היתה אחת ההחלטות הכי קשות :). בסוף בחרתי בברונזר הזה כי הגוון שלו ממש ממש טיפה אדמדמם, והוא נותן מראה בריא כזה של הרגע חזרתי מהים (תמונות שלי איתו אפשר לראות כאן). (לרכישה בחנויות אונליין: לנקום)

סומק: סומק קרם פוטורדי של רבלון (הקישור מוביל לסקירה המלאה)

מסקרה: סאמפצ'ס של אסתי לאודר. (הקישור מוביל לסקירה המלאה). מסקרה שאי אפשר לטעות איתה.

עפרון גבות: של ביוטי קר. האמת שאני מעדיפה את הצללית שלהם שפרסמתי בדף בפייסבוק, ובאמת השארתי את הנברשת לגבות בחוץ, אבל אז התברר שאת הצללית ארזתי :), אז השארתי לי את העפרון הזה מחוסר ברירה. אני מסתדרת יותר טוב עם הצללית. אני רגילה אליה והרבה יותר מהיר לי להשתמש בה.

צללית: פיינט של לוריאל מס' 811. (קליק לסקירה המלאה). יש לו גוון שהוא בין חום לסגלגל, כמעט מאובי, ומתאים מאוד לאיפור פשוט שבו אני צריכה רק הדגשה קלילה של העין.

שפתון: גלוסי סטיין של איב סן לורן מס' 12. (קליק לסקירה המלאה). נעדר מהתמונה כי אני פשוט זורקת אותו בתיק 🙂

 

מברשות שהשארתי לי בחוץ:

makeup brushes
מברשות האיפור שהשארתי לי בחוץ. ניסיתי להשאיר כמה שפחות (אין כאן מברשות עיניים כי ויתרתי על איפור עיניים. השארתי לי צללית קרם שהנחתי עם האצבעות)

 

מברשת קבוקי של Antonym – מברשת נדירה. אני לא חובבת קבוקיות כי יש להן נטיה לדחוף את החומר לתוך העור ולהדגיש נקבוביות, אבל זו כ"כ רכה שזה לא קורה איתה. השתמשתי בה למייקאפ ובדר"כ אני משתמשת בה גם לפודרה בתפזורת. (ניתן להזמין אותה באתר של אנטונים. מחירה 140 ש"ח + דמי משלוח 15 ש"ח. ברכישה מעל 250 ש"ח המשלוח חינם). לשאלטת נוספות ופרטים – דף הפייסבוק של אנטונים.

מברשת פודרה / ברונזר – מברשת Real Techniques Finish/perfected, blush brush – מברשת סומק של ריל טכניקס. קצת מעצבן השמו הארוכים האלו של המברשות שלהם, אבל ניחא.
המברשת הזו מעוגלת בקצה שלה. היא פלאפית בטירוף ומעולה לכל המוצרים האבקתיים – פודרה, ברונזר, סומק. בתקופה הזו שכל מוצרי האיפור שלי היו ארוזים השתמשתי בה גם לפודרה וגם לברונזר.
מחיר: 9$

*את כל מברשות ריל טכניקס בפוסט ב iHerb (השתמשו בקוד UMU627 ביציאה בהזמנה הראשונה שלכם וקבלו 10$ הנחה)

מברשת לסומק הקרמיReal Techniques Stippling brush. מברשת סטיפלינג של ריל טניקס.
מצויינת לסמקים קרמיים ונוזליים שעובדים איתם בטפיחות ולא מריחות.
הראש שלה קטם יותר ממברשת F50 של סיגמא או 187 של מאק והראש שלה קצר יותר מהראש שלהן, אבל רחבה יותר מה-F55 של סיגמא וממברשת 130 של מאק.
היא דחוסה יותר מכל 4 המברשות שהזכרתי. הכי קרובה לה בדחיסות היא ה-130 של מאק (שכאמור קטנה יותר מזו של ריל טכניקס).
מברשת מצויינת. ממש אוהבת אותה.
מחיר: 10$

מברשת קונסילר – Real Techniques Finish/Perfected, Setting Brush – מברשת פיניש וקיבוע של ריל טכניקס.
כשרכשתי אותה חשבתי שהיא מעט גדולה יותר, שאז היא היתה מתאימה לי למטרה שהיא מיועדת לה – לגימור, אבל כשהיא הגיעה הבנתי שהיא ממש לא שימושית לי למטרה הזו. באחד הימים לא מצאתי את מברשת הקונסילר שלי – מברשת P84 של סיגמא (היא היתה שם, פשוט לא ראיתי אותה. קורה לי הרבה…), אז שלפתי את זו וממש ממש התאהבתי בה להנחת קונסילר.
היא פלאפית (רכה) מאוד, לא גדולה מדי, אבל גם לא קטנה מדי כמו מברשות קונסילר ייעודיות ומשטשת את החומר בשניות. ביג לייק לשימוש הזה.
מחיר: 8$

 

ניקוי פנים:

my most basic face cleaning routine
מוצרי ניקוי הפנים שהשארתי לי לשימוש בזמן שהטיפוח שלי בארגזים

במוצרי הניקוי השארתי מוצרים משני סוגים – גם סבון פנים וגם מסיר איפור משולב, שיהיו שניהם 🙂

סבון פנים: סבון  של ד"ר עור – Alpha Clean Skin – מיועד לניקוי לעור מעורב רגיל עד שמן הנוטה להברקות, אדמומיות ונקבוביות מורחבות.
העור שלי בקיץ הזה ממש לא שמן. הוא רגיל ומדי פעם אפילו קצת יבש, בעיקר אחרי שאני נמצאת באיזור ממוזג הרבה זמן, ובכלל לא חשבתי להשתמש בסבון הזה בשוטף, אלא להעביר אותו הלאה, כי חשבתי שהוא יהיה לי אגרסיבי מדי ומייבש, אבל הוא ממש לא.
להיפך. הוא מאוד עדין. מנקה את העור ביסודיות, והתחושה שלו על העור עדינה והוא לא מייבש אותו.
החסרון היחיד שלו מבחינתי הוא שהוא מגיע במרקם ג'ל שאני  פחות אוהבת (אבל לאחרונה אני נפתחת למרקם הזה. גם קניתי של ניוטרוג'ינה במרקם הזה).
מחיר: 70 ש"ח. תכולה: 150 מ"ל. ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים, ןבתי המרקחת של קופות החולים.

מסיר איפור עיניים: מסיר דו פאזי של Life – זה המסיר שאני משתמשת בו כרגע. אני מנסה כל מיני עכשיו כדי למצוא תחליף ראוי לליד קר המיתולוגי שלי.
הוא לא מגיע לרמת הביצועים של הליד קר, אבל הוא מוצלח בקטגוריה, ללא השוואה לליד קר.
המסיר הזה זהה למסיר האיפור הדו פאזי של קרליין. (life מייצרים את כל המוצרים שלהם במפעלים של מותגים אחרים)
מחיר: 50-60 ש"ח לפני הנחות. להמתין ל-1+1 כמובן. ברשמת סופר פארם בלבד


מי פנים: פרפקטלי קלין של אסתי לאודר
– (קליק לסקירה המלאה). לא אסקור אותם שוב, רק אומר שהם מדהימים. מאוד עדינים, עד כדי שאני לא חוששת אפילו לעבור איתם באיזור העיניים, אבל עם זאת מנקים ביסודיות. והם לא מייבשים את העור, להיפך. הם כבר ממש לפני סיום ואני מנצלת כל טיפה עד שארכוש שוב.

מסיר איפור משולב: של ביודרמה – Sebium H20 – לא חושבת שאני צריכה להכיר לכם את המוצר הזה. הבלוגיה רועשת וגועשת סביבו, והאמת שבצדק.
מוצר מעולה! תמיסת ניקוי לפנים ללא שומן וללא סבון. התמיסה הזו שבצילום מיועדת לעור שמן. יש מוצר נוסף, עם פקק אדום, שנקרא sensibio H20 ומיועד לעור רגיש.
שוב, גם כאן, למרות שהמוצר מיועד לעור מעורב שמן, והעור שלי די רגיל, הוא לא מייבש לי את העור ולא מגרה אותו.
מסיר את כל האיפור ביעילות וביסודיות, גם מהעיניים, למעט מסקרות עקשניות (ובכלל לאיזור העיניים אני מעדיפה מסיר איפור עיניים ייעודי).
אע"פ שאין צורך, אני משתמשת אחריו במי פנים. כוחו של הרגל.
מחיר:  130 ש"ח ל-250 מ"ל. ממליצה להמתין למבצעים שווים (לא מזמן היה 40% הנחה, וגם ראיתי שבנות בקבוצת האיפור של תפוז בפייסבוק העלו מיני בקבוקים שנמכרים ב-10 ש"ח אם אני לא טועה). ברשתות הפארם.


טיפוח הפנים:

my most basic skincare routine
מוצרי הטיפוח הבסיסיים שהשארתי לי לשימוש בזמן שאני עוברת דירה


תמצית אקטיבית:
אדוונס נייט ריפייר של אסתי לאודר. כתבתי על התמצית הזו בפוסט על קרם רוויטלייזינג סופרים של אסתי לאודר, ובפוסט הקודם על שגרת הטיפוח שלי.
באופן כללי, במשך כל הקיץ הזה ויתרתי על סרומים לחלוטין (למעט פעמים בודדות שחזרתי לאידיאליסט שלי כי הרגשתי צורך), והשתמשתי בתמציות אקטיביות במקום – ג'ניפיק של לנקום, שהבקבוק האחרון בסטוקים שהיו לי הסתיים לפני 3 שבועות בערך, והאדוונס נייט ריפייר של אסתי לאודר שאוטוטו מסתיים גם הוא, ואני צריכה לחדש. עוד לא החלטתי איזה מהם ארכוש, אבל אעדכן…


קרם פנים:
 נורמדרם אנטי אייג'ינג של וישי – Vichy Normaderm Anti Aging – קרם הפנים הזה מלווה אותי מתחילת הקיץ, ומרגע שהתחלתי להשתמש בו, היה לי קשה מאוד להשתמש באחרים.
יש לו מרקם ג'ל בגוון ירוק חלבי, הוא מלחח את העור בדיוק במידה שאני צריכה, אבל נספג סופר מהר, לא שומני ולא מכביד על העור. אידיאלי לקיץ. הוא גם נותן מעין תחושת החלקה כזו של העור, מאוד דומה לפעולה של הרוויטלייזינג סופרים של אסתי לאודר (לינק בפסקה הקודמת), אבל במרקם קל יותר ממנו משמעותית. בגלל תחושת ההחלקה הזו שהוא נותן, הרבה מאוד פעמים דילגתי על פריימר בשגרה שלי במהלך החודשים האחרונים, בדיוק כמו עם הסופרים.
השפורפרת הזו החזיקה לי משהו כמו 3 חודשים, ועכשיו אני בשלבי סיום שלה, ולכן אני מגוונת עם הקרם הבא ברשימה.
מחיר:  199 ש"ח ל-50 מ"ל. יש עכשיו מבצע חגים על מוצרי וישי – מוצר שני ב-80%, עד ה-14/10/12. יש כפל מבצעים.


קרם לחות נוסף:
 Pure & Ntural של ניוואה ויסאג'.
סדרת הפיור אנד נטורל היא סדרה חדשה של ניוואה. הכרתי מקודם את המוצרים מסדרת Q10  של החברה והם היו מאוד מוצלחים.
הסדרה הזו היא בהשראת טרנד החזרה לטבע – המוצרים נטולי פראבנים, כימיקלים, סיליקונים ושמנים מינרלים, וברובם מבוססים על 95% רכיבים טבעיים.
האריזות ידידותיות לסביבה – צנצנת זכוכית שקופה, אין בקופסה עלון מצורך, והקופסה אינה עטופה בצלופן מיותר.
לעניינו של קרם – גם הקרם הזה מגיע במרקם קרם-ג'ל. הוא סמיך יותר מהוישי, ויש לו ריח דומיננטי שמזכיר קצת אלכוהול. התחושה שלו על העור ממש מעט יותר כבדה מהקרם של וישי, אבל רק בדרגע ההנחה,  מאחר וגם הוא נספג מהר, אך עדיין יש תחושה שהעור מלוחח.
הוא מתאים יותר לאיזור הצוואר מהקרם של וישי לדעתי.
מחיר: 160 ש"ח לפני הנחות ל – 50 מ"ל. ממליצה להמתים להנחות שמגיעות עד 50% ואז זה משתלם יותר.

קרם עיניים: Revitalize Extreme של אהבה.
קרם שמבטיח מיצוק וחיוניות לעור. גם הקרם הזה מגיע במרקם קרם-ג'ל. התחושה הראשונית שלו היא שהוא די סמיך, אבל כשמחממים אותו בין האצבעות או תוך כדי המריחה על העור, הוא הופך לדק יותר, מה שגורם לו להספג מהר יותר.
לא יודעת להעיד לגבי קמטוטים, אבל אני כן יכולה להעיד שהאיזור נראה הרבה יותר מואר (לא בכל קרם עיניי ם מרגישים באפקט הזה במיידי).
המרקם הג'לי שלו גורם לו להיות בעצם כמו סוג של פריימר לקונסילר, וכאן בהחלט אפשר לראות שהקונסילר יושב עליו מעולה.
זה גם מוצר שאני מאוד אוהבת כרגע.
מחיר: 190 ש"ח ל-15 מ"ל, לפני הנחות ומבצעים. בסופר פארם, בדיוטי פרי ובבתי מרקחת פרטיים.


קרם לילה:
Extra Firming של קלרינס.
הקרם הזה הוא לא קרם לילה אלא קרם יום (יש בסדרה הזו גם קרם לילה). שניהם אמורים להלחם בריפיון העור, לצמצם הופעתם של קמטים חדשים, למצק , לסייע במניעת פיגמנטציה חדשה, ומיועדים לגילאי 40+ (מעבר לזה שאני עוד רגע שם, אני משתמשת במוצרים כאלו כבר כמה שנים. גילאים שמציינים על קרמים הם לא פונקציה בשבילי. משתמשת במה שאני מרגשיה שעובד לי).

כשניסיתי להניח אותו כקרם יום, לפני שאני יוצאת לעבודה ולפני האיפור, הוא הרגיש לי כבד מדי מתחת למייקאפ, ולקח לו גם זמן להתייבש, ובבוקר אין לי את הזמן הזה :). כמעט והעברתי אותו הלאה, אבל אז היה יום שלא הרגשתי טוב ונשארתי בבית נטולת איפור, ובימים כאלו אני אוהבת לתת לעור מלא לחות, אז ניסיתי אותו שוב, וממש אהבתי אותו ככה כמו שהוא, ללא מייקאפ מעל, כך שהחלטתי להשתמש בו כקרם לילה.
המרקם שלו קרמי מעט סמיך. התחושה שלו על העור מאוד עשירה ומלחחת. מאוד מתאים לי כרגע ללילה (בחורף זה כנראה ישתנה ויש מצב שהוא יתאים לי ליום).
מחיר:  452 ש"ח ל-50 מ"ל לפני הנחות ומבצעים. ברשת סופר פארם בלבד. (לחנויות אונליין: קלרינס)

אתם כאן? יש לכם כוח לעוד קטגוריה? 🙂 לא בא לי לפצל את זה לעוד פוסט, אז שהפוסט הזה יהיה ארוך……

 

טיפוח הגוף והשיער:

body and hair care products
מוצרים בגזרת טיפוח הגוף והשיער שהשארתי בחוץ

בגזרת טיפוח השיער ידעתי שאני צריכה להשאיר לי 2 מוצרים – איזשהו מוצר לשימוש לפני הפן כדי לשמור על השיער מפני החום, ואיזשהו מוצר לשימוש אחרי הפן – סרום כלשהו.

קרם לפן: קרם לפני פן של לוריאל פרופשיונל (קליק לסקירה המלאה). זה אחד חדש. הקודם מהסקירה כבר נגמר.


סרום לשיער:
בחרתי בסרום של קרסטס, בעיקר בגלל שהוא קטן וקומפקטי :). זה סרום מסדרת נוטריטיב (Nutritive – כתום לבן למי שמבחין ביניהם לפי צבעים, כמוני :). זו סדרה לשיער יבש ועדין)
הסרום עצמו נקרא נוטרי סקלפט – Nutri Sculpt והוא מיועד להענקת ברק ולהגנה על קצוות פגומים ומפוצלים.
אני מורחת אותו בקצוות השיער, ולפעמים עם העודפים אני פשוט מחילקה את היד על השיער. הוא נותן ברק (לא שומני!), משפר את מראה הקצוות של השיער והתחושה של השיער רכה יותר. סרום טוב.
מחיר: אני חושבת שבסביבות 230 ש"ח ל-30 מ"ל. אני רכשתי בזמנו אצל הספר שלי – שמוליק, סמילנסקי 7 בנתניה. בארץ ניתן להשיג במספרות מורשות. לנויות אונליין: קרסטס

דאודורנט: – אני תמיד משתמשת בשניים – בדר"כ אחד בג'ל ואחד בספריי.
דאודורנט רול און של ד"ר עור – בחרתי להשאיר את הדאודורנט הזה בחוץ כי הוא חזק מריחות חזקים נקרא לזה 🙂
כל תקופת מעבר הדירה היתה אינטנסיבית ובימים הראשונים המזגן לא עבד בדירה החדשה והזעתי ברמה מטורפת, אבל לא הסרחתי (מתנצלת מראש על הביטויים שאני אשתמש בהם בפסקה הזו. מצבים קשים דורשים ביטויים קשים 🙂 ).
בכל אופן – יש לדאודורנט הזה ריח בזמן ההנחה שלו, שמתנדף די מהר, ומה שהכי חשוב הוא שלא משנה כמה הזעתי – לא הרחתי מזיעה. וזה סופר חשוב. חוץ מזה הדאודורנט הזה ללא אלומיניום וללא אלכוהול שזה מעולה בפני עצמו.
מחיר:  50 ש"ח ל-70 מ"ל לפני הנחות ומבצעים.

דאודורנט ספריי של גרניה – רכשתי אותו בעקבות הדאודורנט בגודל מוקטן שהגיע בגלוסיבוקס ינואר, פשוט בריח אחר (בדיעבר הריח של האחד בגלוסיבוקס היה מוצלח יותר).
בסופו של דבר כמעט ולא השתמשתי בו, כי הרגשתי שאני לא רוצה "לקלקל" את העבודה הטובה שעשה הדאודורנט של ד"ר עור, כי בזה של ד"ר עור הריח מתנדף, וחששתי שאם אוסיף דאודורנט עם ריח שלא מתנדף, הריח שלו יגרום בסופו של דבר לריח זיעה.
רכשתי אותו במבצע של שניים ב-20 ש"ח באחד המבצעים בסופר פארם. לא בטוחה מה המחיר המלא שלו. אני מניחה שבסביבות 20-25 ש"ח.
בושם: ווייט מאסק של בודי שופ (קליק לסקירה), כמובן. כבר חפרתי עליו מספיק.

קרם רגליים: השנה קניתי את של שול, והוא די מוצלח. מודה שרוב הזמן הייתי כ"כ עייפה שלא מרחתי אותו לפני שנרדמתי (אני מעדיפה לפני השינה למרוח קרם רגליים, ככה אני לא מחליקה ולא נבקים לי כל מיני דברים לרגליים).
מחיר: בסביבות 60 ש"ח, לא זוכרת בדיוק, והיה עליו 25% הנחה. 

אני רואה עכשיו שחסר כאן הקרם גוף (של ויקטוריה סיקרט), אבל אני אכתוב עליו בנפרד בכל מקרה.

זהו!!!
התחלתי כבר לפרוק את הבלאגן הזה (סתם שיהיה לכם מושג… זה רק משהו כמו 60% מהאיפור והטיפוח שלי. יש עוד שקיות על הרצפה שלא רואים את כולן, ועוד איזה 5-6 שקים שחורים כאלו בחדר 🙂 ). YAP, I'm an addict……..

my balagan
אמממממממ……… כן……. זה הבלאגן שלי 🙂 השתמשתי באפקט כזה באינסטגרם שיגרום לו להראות אטרקטיבי יותר 🙂

 

* גילוי נאות: מוצרי ד"ר עור, ניוואה, וישי, ביודרמה, קלרינס ואנטונים התקבלו לסקירה.

 

תגובות

comments

27 Comments

  • חני

    גם UVB (שחשוב כל כך להגנה נגד כמטים ופיגמנטציה וצריך להשתמש בו כל השנה….. אני לא יודעת מה לקנות. כמובן שלא יהיה שמנוני ויסתום נקבוביות.
    תודההה
    חני

  • לידיה

    קורין יקירה, ראשית בשעה טובה עם כניסתך לדירה חדשה. מאחלת לך שתתגברי על הבלאגן בקרוב ושתרגישי נעים ונוח בסביבתך החדשה ושתחווי חוויות טובות ומחויכות במקום :-). הקרם נורמדרם אנטי אייג' של וישי באמת נהדר לקייץ, מתאים לי בול ומשתלב מצוין עם המייק אפ העיקרי שלי הקיץ אבר לאסטינג של קלרינס. לי יש את הביודרמה האדום לימים שאין לי חשק לשטוף את הפנים עם סבון ומים, מוצר מעולה ונוח כל כך לשימוש. קרם הרגליים של שול הוא אחד הטובים שניסיתי עד כה, האמת צריכה לקנות אחד חדש…כבר שבועיים אני בלי קרם רגליים. בינתיים אני מורחת קרם ידיים של ל'אוקסיטן גם בכפות הרגליים וכמוך תמיד לפני השינה 🙂 את המסיר של לייף היה לי והוא חביב ומסיר יפה את האיפור. מסכימה עימך שאין להשוות בינו לבין הליד קייר אהובנו שנעלם לו מהמדפים (שיחזירו אותו כבר, אחלה מוצר ניקוי ). אני אישית לא אוהבת את התחושה השמנונית שהלייף משאיר על העפעפיים וכשהיה לי אותו הייתי מעבירה "ויש" קטן עם הביודרמה בכדי להעביר את התחושה השומנית הלא נעימה. האיש שלי טס הבוקר לחו"ל לשבוע וביקשתי ממנו שיביא לי את ה- sumptuous של אסתי לאודר, היטבת בתיאור שלך "מסקרה שאי אפשר לטעות איתה" ממש כך. נראה לי שאם היתה איזושהי תחרות של "מי היא המכורה הגדולה מכולן?" התמונה האחרונה ששמת פה בפוסט היתה מכתירה אותך כזוכה האולטימטיבית ללא עוררין 🙂

  • קורין

    @חני
    את מתכוונת למוצרי הגנה מהשמש ייעודיים (קרם הגנה), או מוצרים שמכילים SPF (כמו למשל – קרם לחות עם SPF או מייקאפ עם SPF)?

  • לידיה

    @קורין
    אולי תבואי לסדר גם אצלי? 🙂 אני אוהבת סדר אבל לא כל כך אוהבת לסדר….מזל שאני זוכרת איפה כל דבר נמצא למרות הבלאגן שיש לפעמים…וכשכבר נחה עלי הרוח ואני מסדרת אז זה גורם לי המון סיפוק 🙂 כן, כזאת אני מלאת סטירות. ובאמת מדהים כמה הטעם שלנו דומה 🙂

  • גיליה

    תדעי שהבלוג שלך הוא הבלוג האהוב עלי (ואני מנוייה וקוראת לא מעט). הסדר, הארגון, הקישורים, הפינה החדשה של ה-SHOPPING, הקישורים לאתרים לפי מותג, המבצעים, זה שגם שאת כותבת על מוצרי יוקרה זה נקרא אפשרי ובר השגה. באמת בלוג לדוגמא!

  • אילנה

    מקווה שהמעבר יעבור מהר. לפעמים כשאני עוברת זה נראה נצח -_-
    אשמח לדעת מה המספר (או כל סממן אחר כלשהו) של הצללית גבות מביוטי קר.
    יצא לי להגיע לשני סניפים שונים ובפעם הראשונה שביקשתי בצורה ספציפית, הביאו לי עם שימר ושני המוכרות (שמצויינות בלמכור אבל הראייה שלהם כנראה מעט פגומה בלשון המעטה), התעקשו שהן לא רואות כלום! (אחח הפלא!), ובפעם השנייה המוכרת לא הבינה למה אני רוצה לשים צללית על הגבות ולא ידעה מה זה שימר כשנתנה לי את מה שמצאה… לא יאומן…

  • Israelmakeup

    עברת דירה?! אז את כבר לא קרובה אליי? 🙁
    השגרה שלך די נרחבת בשביל שגרה בסיסית 😀 בעיה מוכרת.
    את הדיאו' של ד"ר עור דווקא לא אהבתי כ"כ, לא הרגשתי שהוא הצליח להחזיק עליי מעמד. הגרנייה לעומת זאת עמיד עליי מאד!

  • קורין

    @Israelmakeup
    כבר לא קרובה אלייך, אבל הרבה יותר קרובה לים 🙂
    זו שגרה נרחבת? את יודעת איזה מלחמות עברתי עם עציי על כל מוצר שארזתי? LOL
    איזה קטע. אצלי דווקא הפוך. הד"ר עור יותר עמיד מהגרניה. גם מהגרנייה ברול און… אבל זה אינדיבידואלי…

  • מיטל

    הפסקה הראשונה שלך מתארת בדיוק את המחשבות שעוברות לי בראש בימים האחרונים…
    עוד שבועיים אני עוברת דירה – הגיע הזמן להתחיל לארוז! ואני די לא יודעת מה לארוז, מה לא לארוז.
    מה להשאיר לימים האחרונים…
    כשאני זוכרת שבעצם יום כיפור (ערב יום כיפור והיום עצמו) יהיו הימים העיקריים שלי לאריזה כשיום אחרי בבוקר אני מתחילה להעביר..
    וזה לא שאילו יומיים שצריך ממש להתאפר בהם..
    ומצד שני, בשביל מה שיהיו על המדפים מוצרים שאני לא צריכה אם הם יכולים להארז קודם..
    אוף!

    ואו. ממש מעורר השראה. מיד הולכת לבדוק את כל הדברים שאפשר לארוז!
    אני לא מסוגלת בלי צלליות.. אולי אשאיר לי בנתיים את הפלטה החדשה וה(עלק) מסוכנת של UD.
    כי נראה לי שזה יהיה מספיק..

    מברשות יהיה לי קשה כי אני שונאת שונאת לנקות אותן ולכן משתמשת עד שלא נשארות לי בכלל ואז מנקה 😀
    אני לא יודעת איך אשרוד שבועיים עם סט קטן קטן של מברשות.. עוד נראה..
    בנגזרת הפנים אני צריכה רק מברשת לפודרה (על הברונזר גם ככה אני יכולה לוותר וכל שאר מוצרי הפנים מונחים עם ספוגית בלנדר)
    אבל מה נעשה עם עיניים?!?!?
    כנראה שאצטרך להשאיר איזושהי מברשת (שתיים :P) אולי ה 217 של מאק או החדשה האהובה עלי כתחליף שלה של סמנתה צ'פמן.
    חבל שאי אפשר לרכוש אותה בנפרד.. הייתי קונה 7 כאלה חחח

    אני דווקא מעדיפה סבון פנים במרקם ג'ל. כרגע משתמשת בדר' פישר מסדרת היאנג.
    גם משתמשת במסיר האיפור של לייף/קרליין רק ששונאת במיוחד את הבקבוק שלו ולכן תמיד מעבירה אותו לבקבוק אחר.

    השתמשתי במעט ביודרמה שקיבלתי מליהי ולא נפלתי ממנו. הוא מצוין כמי פנים אבל כמסיר איפור לא התרגשתי ממנו..

    עשית לי חשק לקרם הפנים של וישיי או אולי לזה של ניוואה. שניהם נשמעים לי טובים במיוחד כי עוד מעט מסתיים לי קרם הפנים שאני משתמשת ללילה (כלומר בלי SPF)

    באמת פוסט ארוך! חחח
    אבל זה בסדר, כרגע זה מעלה בי מחשבות לגבי כל עניין האריזה שלי אז זה לגמרי חיובי 🙂
    למרות שבנזרת מוצרי הטיפוח בדר"כ יש לי 1-2 מכל אחד גם ככה..

    ואו! בהחלט המון איפור 🙂
    אבל זה התחביב והכיף שלנו, אז למה לא? 🙂
    אני לא אוהבת "לחיות על ארגזים" רוב הסיכויים שאארוז הכל תוך פחות משבוע
    ולפרוק את הכל אני בטוחה שיהיה לי המון המון המון זמן כי בעצם אני עוברת ביום חמישי (שיהיה כולו יום העברות)
    ואז יש לי שישי-שבת ואחריהם את חג הסוכות. כך שכשסוכות יסתיים אני מקווה שאגור בבית מסודר מסודר בלי אף קרטון 🙂

  • קורין

    @מיטל
    תקשיבי – כל מה שאת צריכה זה לעשות קופי פייסט לתגובה שלך כאן ויש לך פוסט 🙂
    אני דווקא ממש אהבתי את הביודרמה, ובדיוק הפוך ממך – אני פחות אוהבת מרקמי ג'ל בסבונים.
    אני ויתרתי כמעט לחלוטין על איפור עיניים במעבר, רק הבייסיק של הבייסיק.
    ואני מאחלת לך מעבר נעים! אני ממש נהניתי מהאריזה והפריקה והסידור….

  • קורין

    @מיטל
    את מתכוונת מתי לארוז?
    עם הקוסמטיקה חיכיתי ממש עד יום לפני, ואז התעכבה ההובלה וזה יצא לי 3 ימים לפני המעבר. ואח"כ עוד יומיים שלושה עד שהחלטתי איך אני מסדרת הכל. בסה"כ שבוע עם השגרה הזו בערך. ממש לא היסטרי

  • מיטל

    הבנתי.. כי יש לי די הרבה זמן.. אבל כיוון שאין לי הובלה (אני עושה הכל לבד) אני מעדיפה לארוז לאט לאט ובניחותא ואז יום אחד להעמיס את האוטו כמה פעמים ולהעביר (יש לי אוטו גדול זמין וסה"כ נסיעה בין הדירות היא 10 דק'..)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *