הסרת איפור וניקוי,  לחות והזנה לפנים

הלוחשים לעור: טיפול פנים בג'רנטיק #1

אחרי הטיפול הראשון - ללא איפור
אחרי הטיפול הראשון – ללא איפור.

לפני קצת פחות מחודש עברתי טיפול פנים בג'רנטיק, הטיפול הראשון מתוך סדרת טיפולים מתוכננת.
הרבה מאוד זמן לא עברתי טיפול פנים אבל כן חיפשתי קוסמטיקאית שתטפל לי בפנים בצורה לא פולשנית, ללא הוצאת שחורים אגרסיבית או פיצוץ פצעונים. ראיתי מספיק תוצאות לא טובות על חברות שלי ואחיות שלי, כדי להיות ממש זהירה בבחירה של קוסמטיקאית או שיטת טיפול.
כשחקרתי קצת על ג'רנטיק הבנתי שזה בדיוק מה שאני מחפשת.
בסדרת הפוסטים האלו של ג'רנטיק אתעד עבורכם את השינוי שהעור שלי עובר מטיפול לטיפול.


על החברה:
ג'רנטיק היא חברה צרפתית בינלאומית. שיטת ג'רנטיק שונה משיטת הקוסמטיקה הקונבנציונלית. השיטה הקונבנציונלית מטפלת בסימפטומים, בעוד שבג'רנטיק מטפלים בשורש הבעיה, מה שפותר בסופו של דבר גם את הסימפטומים.
הגישה של ג'רנטיק אומרת שככל שהבעיה קשה יותר, כך נשתמש בפחות חומרים. בניגוד לקוסמטיקה שאנחנו רגילים אליה, שבה ככל שהבעיה קשה יותר כך מעמיסים על העור יותר חומרים. מאוד אהבתי את הגישה הזו, היא מרגישה לי נכונה מאוד, כי הגוף צריך להתמודד עם הבעיה עצמה, וברגע שמעמיסים חומרים, הגוף יצטרך להתמודד גם איתם, ופחות משאבים שלו יעברו לטיפול בבעיה.

החברה הוקמה לפני כ-43 שנים בעולם, ע"י מר אלברט לה פורט, שהיה ביולוג, והרחיב את ההתמחות שלו לביוכימיה והומאופתיה, מאחר והפריע לו שבכל שיטות הטיפול, גם ברפואה, מתייחסים לסימפטום ולא לגורם הבעיה.
השיטה מבוססת על 30 שנות מחקר שלו, בהם חקר תאי גוף שונים במצב בריא ובמצב חולה, והשווה ביניהם. המחקר ממשיך כל הזמן, גם בימים אלו.

שיטת הטיפול ב'גרנטיק מבוססת על שיטת הסלולוטראפיה – תורת התא. שיטת הסלולותרפיה היא רפואה טבעית המבוססת על החדרת אלמנטים חיוניים לגוף האדם, שיותר ויותר קשה למצוא אותם בתזונה המתועשת שלנו, כמו חומצות אמינו, ויטמינים, מינרלים ויסודות קורט.

כולנו מכירים את האמרה של "אנחנו מה שאנחנו אוכלים" או צורכים וזה נכון. הפעילות הפנימית של הגוף משפיעה גם העור, כפי שכבר ידוע לנו. אבל באותה מידה גם חומרים חיצוניים שאנחנו מורחים על העור שלנו, משפיעים על הגוף כולו. כל חומר שאנחנו מורחים על עצמנו נספג בתאים ומשפיע על הגוף.
זו גם אחת הסיבות שבמותג אפשר למצוא את אותו קרם שיעבוד גם על הפנים, גם על בעיית עור ברגליים וכדומה. ומאותה סיבה גם בדר"כ יהיה קרם אחד שישמש גם ליום וגם ללילה, גם כקרם פנים וגם כקרם עיניים וגם כקרם צוואר, וכך הלאה.

יש לי עוד הרבה מה לכתוב ולומר על השיטה, אבל כדי לא להעמיס מידע בפוסט הראשון, אחלק את המידע לגבי השיטה לאורך הפוסטים בסדרה. מדי חודש, לאחר הטיפול החודשי, אעדכן בהתקדמות שלי.

Gerenetic
Gerenetic – המוצרים בהם אני משתמשת בבית. הפירוט בהמשך

 

האבחון:
את הטיפול שלי עברתי במרכז ההדרכה של ג'רנטיק בתל אביב, אבל ישנן קוסמטיקאיות ג'רנטיק בפריסה ארצית, תוכלו לקבל את הפרטים של הקוסמטיקאית הקרובה אליכן במספר הזה: 03-6950004.
* אגב, במאמר מוסגר – אם מישהי מכן היא קוסמטיקאית שמעוניינת לטפל בשיטת ג'רנטיק – אתן מוזמנות לפנות לחברה. מחפשים שם בנרות קוסמטיקאיות טובות. לא כולן מתקבלות, אבל הנבחרות יוכלו לעבוד בשיטה הזו.

נפגשתי עם רוזט ויצמן, שהיא המנכ"ל של ג'רנטיק ישראל, והמדריכה הראשית של קוסמטיקאיות ג'רטיק בישראל. היא גם עשתה לי את הטיפול, שהיה תענוג אמיתי, אבל תיכף אגיע אליו.

האבחון הראשוני מתחיל בסדרת שאלות על הרגלי תזונה, הרגלי שינה, תדירות וסדירות של הוסת, אורח חיים ועוד. לאורח החיים שלנו יש השפעה ישירה על הבריאות שלנו והעור שלנו. והמלצות הטיפול לא מסתכמות רק בקרם כזה או אחר למריחה, אלא כוללות גם המלצות לתזונה ואורח חיים בכלל.

בניגוד לפעמים אחרות, שבהן הגעתי לקוסמטיקאיות ששאלו אותי מה הבעיה בעור שמטרידה אותי, עם רוזט לא הייתי צריכה בכלל לדבר על הבעיות בעור שמטרידות אותי. הייתי כמו ספר פתוח לפניה, היא מיד ידעה להגיד שמפריעה לי אדמומיות שיש לי על הלחי השמאלית, נקבוביות, עור לא אחיד, נפיחות באיזור העיניים והצוואר וכדומה, ויותר מזה – היא ידעה לומר לי בדיוק מה הגורם לכל אחת מהבעיות שלי.

אני בנאדם של ידע, והידע של רוזט הרשים אותי מיד. רמת הדיוק באיבחון שלה היתה מרשימה, עוד לפני שהסרתי את האיפור.
אם זכור לכן, סיפרתי בעבר שאני עוברת גם טיפולים בתזונה וצמחי מרפא, כך שאני יודעת בגדול מה החוסרים שלי ומה מומלץ לי, והאבחנה של רוזט היתה מדוייקת  להפליא:
היא מיד ידעה לומר לי שהיא רואה איזושהי בעיה בבלוטת התריס, רק ממבט על איזור הצוואר שלי, ובאמת תפקוד הבלוטה שלי נוטה להיות גבולי, וזה אחד הדברים שאני מטפלת בו עכשיו.
היא גם מיד ידעה לומר לי שיש לי מחסור בויטמיני B, ואת אותו אבחון קיבלתי שבוע קודם מחן אדדי, המטפלת שלי.
היא עלתה גם על הנטייה של הגוף שלי לאגירת נוזלים, וזה גם משהו שאני מטפלת בו עכשיו בצמחי מרפא.
היא גם ידעה להגיד לי שלפעמים העור שלי מעורב שמן, ולפעמים מעורב יבש, וזה משהו שהטריד אותי הרבה זמן, הקיצוניות הזו של מצב העור. נורא מבלבל לטפל בעור כזה…
בקיצור – הלוחשת לפנים 🙂

ההמלצות הראשוניות במקרה שלי היו המלצות תזונה. את רובם קיבלתי קודם גם מחן, אבל היו שינויים נוספים שאימצתי לי, כמו להוריד מוצרי חלב מהתפריט בכלל. רוזט המליצה לי גם על חלבונים מן החי – עוף ודגים, וכולל בשר בקר אחת לשבוע, למרות שהיא עצמה טבעונית, ולאור שטיפות המוח הטבעוניות לאחרונה, מאוד הערכתי את זה שהיא לא מערבבת את אורח החיים שהיא בחרה לעצמה אל מול ההמלצות שלה עבורי.
המלצה נוספת היתה להימנע ממים חמים מאוד באיזור הפנים, בגלל האדמומיות שיש לי בלחי השמאלית, מה שהופך את העור למאוד עדין באיזור הזה.
אגב – הייתי בטוחה שהאדמומיות היא מהנימים ובגלל החורף, ומסתבר שהאדמומיות קשורה קשר הדוק לפעילות הכבד שלי (שגם בזה אני מטפלת עכשיו).
אני מאוד אוהבת את השילוב הזה שעושים בג'רנטיק בין המראה של העור לבין תפקודים פנימיים של הגוף. מאוד מאמינה בזה, ואני מוצאת שהרבה יותר קל לי להיצמד להמלצות לשינוי באורח החיים כשאני יודעת מה הסיבה ולאיזו מטרה, וכשמול העיניים אני רואה את הגוף כמכלול. כלים שלובים…

 

הטיפול:
הטיפול שעברתי ארך משהו כמו 45 דקות, אולי טיפה יותר.
הטיפול התחיל בעיסוי לימפתי קל באיזור הבטן, ואז ניקוי יסודי של הפנים. לפני ההנחה של החומרים רוזט טפטפה לי כמה טיפות של שמן לתוך כף היד וביקשה ממני להריח אוו מספר פעמים. לשמן הזה היה ריח הדרי מעולה, והוא בעל תכונות מרגיעות. זו הסיבה שפותחים איתו את הטיפול, כדי שנוכל להירגע כמו שצריך במהלכו. בשלב מסויים בטיפול היא גם עיסתה לי אותו לתוך הפנים.
במהלך הטיפול עברתי כ-7-8 שלבים. בכל אחד מהם נמרח על העור חומר אחר. הייתי עסוקה בלהתמסר לטיפול אז אני לא יודעת בדיוק מה היו החומרים, אבל אדאג לזה בפוסט הבא…
השלב האחרון של הטיפול היה המפנק מכל השלבים – רוזט מרחה לי על הפנים מסיכה, עטפה לי את הפנים והצוואר במגבת חמימה והניחה למסיכה לעבוד כ-20 דקות. התחושה היתה מדהימה, עוטפת וחמימה, ובשלב הזה נרדמתי 🙂

קבעתי לי טיפול מדי חודש, אבל בבעיות עור קשות מומלץ שלפחות 2-3 טיפולים ראשונים יהיו בהפרשים של שבוע.

במהלך התקופה הזו שבין הטיפולים שוחחתי עם רוזט פעמיים. היא התקשרה לברר איך הולך לי עם המוצרים ואם יש משהו חריג בעור (מקסימה!).
לפני שבוע בערך יצא לי פצעון בלחי. סיפרי לרוזט ונבדוק את העניין הזה בטיפול הקרוב. להערכתי הגוף שלי פשוט מנקה רעלים בעקבות השינוי בתזונה והמוצרים החדשים. ניקוי רעלים מהגוף יכול לבוא בהרבה צורות – פצעונים, פריחה מקומית, כאבי ראש וכדומה. אעדכן לגבי העניין הזה.

מחירי הטיפול משתנים מקוסמטיקאית לקוסמטיקאית, ובהתאם לטיפול הנדרש אבל הממוצע הוא בין 300-500 ש"ח לטיפול.

מיד אחרי הטיפול בג'רנטיק. ללא איפור, ללא פילטר
מיד אחרי הטיפול בג'רנטיק. ללא איפור, ללא פילטר. ניתן ללחוץ על התמונה להגדלה ולחיטוט בנקבוביות 🙂

 

המשך טיפול בבית:
בסוף כל טיפול מותאם המשך טיפול בבית במוצרי ג'רנטיק, בהתאם לצרכי העור של כל אחת.
הטיפול הביתי שלי במוצרי ג'רנטיק כולל 3 שלבים בערב, ו-4 שלבים בבוקר. גם בבוקר וגם בערב אני משתמשת באותם מוצרים:

1. ניקוי – ג'ל לניקוי ופילינג – ג'ל מרין – Marine Nettoyant Gommant
ג'ל מרין קליל עם גרגרי פילינג עדינים מאוד. מכיל מיקרו קפסולות המכילות שמן כרישים, תמציות של משקעים ימיים ושל קונכית וצדפות, מינרלים רבים (בין היתר אבץ, נחושת, מנגן וקובלט) ועוד.
משתמשת בו בוקר וערב לניקוי הפנים, אחרי שאני מסירה את איפור העיניים עם מסיר ייעודי. הוא משאיר את העור רך ונעים. לא מייבש בכלל, בניגוד לסבוני ניקוי אחרים. בפעמים הראשונות התחושה הזו קצת בלבלה אותי והייתי בטוחה שהפנים לא נקיות מספיק, אבל הוא מנקה היטב. רק עם מייקאפ מאוד עמיד, כמו הדאבל וור של אסתי לאודר אני מסבנת פעמיים.
נדרשת כמות ממש קטנה מהחומר, ואני צופה שהוא יחזיק לי כמה חודשים.
תכולה: 200 מ"ל, מחיר: 352 ש"ח

2. מי פנים – פיברו – Fibro
מי פנים להשלמת תהליך הניקוי של העור, מסיר שאריות תאים מתים ואיפור הגורמים לעור חיוור ודהוי. מכיל קומפלקס עשיר של תמציות צמחים להרגעה ולאיזון רמת ה pH של העור. אינו מכיל אלכוהול.
גם במוצר הזה אני משתמשת בוקר וערב.
בניגוד למי פנים אחרים, הפעם קיבלתי הנחיה מפורשת שלא להשתמש בצמר גפן למי הפנים האלו. אני משפריצה ב-3-4 נקודות מרכזיות על העור – מצח, לחיים, סנטר/צוואר, ומעסה לתוך עור הפנים והצוואר ללא צמר גפן. צריך להתרגל לעבוד בצורה הזו, ולקח לי לפחות שבוע להרגיש שצורת העבודה הזו ללא צמר גפן טובה לי, אבל עכשיו העור שלי אוהב את זה.
נקודה חשובה – להימנע מאיזור העיניים שכמשפריצים את החומר, זה עלול לשרוף.
תכולה: 200 מ"ל. מחיר: 230 ש"ח

3. קרם פנים – Peaux Mixters & Grsses
קרם הפנים שנבחר עבורי הוא קרם מיוחד לעור שמן ומעורב. מתאים גם למי שהעור שלהם מעורב ומשתנה לסירוגין בין מעורב שמן ליבש (כמוני…). אמור לתת טיפול אמיתי ויעיל לפגמים תת עוריים, נקודות שחורות, נקבוביות מורחבות.
גם בקרם הזה אני משתמשת בוקר וערב, על הפנים, כולל איזור העיניים, והצוואר. מאוד נעים על העור, ואני מרגישה שהוא עושה לעור שלי טוב. רואה בעיקר שינוי באיזור העיניים ובאיזור האף – שתמיד היו לי בו מעין גבשושיות או מרקם לא חלק, ועכשיו הוא ממש חלק. אני רואה גם ממש מעט שינוי בנקבוביות, ומתכוונת להמשיך ולהתמיד כדי לראות עוד שינויים.
תכולה: 50 מ"ל. מחיר: 570 ש"ח

4. קרם לפני מייקאפ – Tropo
קרם הזה אני משתמשת רק לפני האיפור. הוא מבודד את העור מהאיפור שבא מעליו. מונע בריחת לחות מהעור ומחזיק את האיפור. מעין פריימר למייקאפ למתקדמים 🙂
אני ממש אוהבת את הקרם הזה לפני המייקאפ. הוא נותן משטח חלק לעבודה, מאט יחסית, שזה מעולה לפני מייקאפ, ומעין מתיחה קלה של העור.
תכולה: 50 מ"ל. מחיר: 392 ש"ח

5. Adip Gasta
במוצר הזה קיבלתי הנחיה להשתמש בגוף – מורחת באיזור הבטן בתנועות עיסוי 3 פעמים ביום, ובשקע של כף הרגל פעמיים ביום. מיועד לאיזון הדחף למתוק. הוא קרם מעצב. מפחית הצטברויות שומניות, מאזן ועוזר בעיכול, ומשפיע על התשוקות התזונתיות והדחף למתוק. יש ימים שאני מרגישה שהוא ממש עובד טוב, ויש ימים שפחות. אני חושבת שהימים הבעייתיים היו הימים בהם דילגתי על המריחה בצהריים ומרחתי רק פעמיים במקום שלוש. אצטרך להמשיך לעבוד איתו ולדווח.
תכולה: 150 מ"ל. מחיר: 648 ש"ח.

מעקב טיפול בג'רנטיק - חודש ראשון
מעקב טיפול בג'רנטיק – חודש ראשון.
משמאל – תמונה שצומה ערב לפני הטיפול.
במרכז – שניות ספורות לאחר הטיפול.
מימין – 3 שבועות לאחר הטיפול, ושימוש רצוף במוצרים.
התמונות ללא איפור, ללא פילטר וללא עיבוד כמובן. להגדלה לחצו על התמונה ותוכלו לעקוב אחרי הנקבוביות שלי…

בינתיים אני מאוד מרוצה ממצב העור. אני כן מרגישה שבאיזור העיניים אני צריכה משהו אקסטרה, ומדי פעם אני שמה את אחד מקרמי העיניים שיש לי בבית. כבר דיברתי על זה עם רוזט ונטפל בעניין הזה בטיפול הבא.

אמשיך לעדכן בטיפולים ובמוצרים שלי. בינתיים הנה כמה קישורים:
לאתר של ג'רנטיק
לעמוד הפייסבוק של ג'רנטיק

מה איתכן? מישהי ניסתה את השיטה?
מוזמנות להשאיר לי שאלות, וגם אם אין לי תשובה עבורכן, אנסה לברר מול החברה

אגב – המוצרים נמכרים, כמובן, אצל קוסמטיקאיות ג'רנטיק. הבנתי שבקרוב גם יהיה אתר שבו ניתן יהיה לרכוש מוצרים, אדווח לכם בעניין הזה.

* גילוי נאות: הפוסט הוא תוצר של שיתוף פעולה ביני לבין החברה.

תגובות

comments