ביוטי

איפור גבות קבוע בשיטת השערה

איפור קבוע בשיטת השערה
איפור קבוע בשיטת השערה – לפני (התמונה העליונה) ואחרי הטיפול הראשון (3 התמונות הבאות). ניתן ללחוץ על התמונה להגדלה.
צילום: שירה זאבי – איפור גבות קבוע

 

לפני כמה חודשים העליתי לדף הפייסבוק של ריסים ורסיסים את התמונה הזו של הגבות שלי, לפני ואחרי האיפור הקבוע בשיטת השערה.
מאז קיבלתי מכם אינסוף שאלות, התעניינויות ותהיות, וכמו שהבטחתי – מרכזת את כל המידע עבורכם בכתבה הזו – מה זה איפור גבות קבוע? מה זו שיטת ההצללה ומה זו שיטת השערה? למי מומלץ? מה תהליך הטיפול וההחלמה? כמה זמן זה מחזיק, ועוד…

אגב – אם אתן לא בעניין של איפור גבות קבוע ועדיין מעוניינות להדגיש את הגבות שלכן – אל תפספסו את הכתבה המקיפה על איפור גבות – מוצרים והמלצות.

בגדול – יש היום 2 שיטות לאיפור גבות קבוע (המידע מתוך האתר של שירה זאבי – איפור קבוע ועיצוב גבות, אצלה עשיתי את האיפור הקבוע שלי):
איפור גבות קבוע בשיטת ההצללה – השיטה שנהוגה כבר שנים. מילוי הגבה מתבצע באמצעות מיקרופיגמנטציה. בשיטה הזו מילוי הגבה מתבצע באופן מלא ואחיד על כל שטח הגבה, או על איזורים נקודתיים של התקרחת בגבה. שיטה זו מתאימה גם לעור מצולק, שבדר"כ קשה יותר לעבוד עליו.
איפור גבות קבוע בשיטת השערה – בשיטה הזו השחזור של הגבה נעשה באמצעות ציור עדין (במיקרופיגמנטציה) של שערה שערה באיזור הגבה. התוצאה בשיטה הזו עדינה מאוד וטבעית מאוד (ואני מוסיפה – מהממת 🙂 )

 

למה החלטתי לעשות איפור גבות קבוע ולמה דווקא בשיטת השערה?
כמו שציינתי בכתבה הקודמת על איפור גבות, עם השנים הגבות שלי הפכו לדלילות, עם צורה לא אחידה ודקות יחסית.
מדי בוקר הייתי מקדישה לגבות זמן ניכר מזמן האיפור שלי, כדי למלא אותן ולהדגיש אותן.
אני עוקבת אחרי שיטות האיפור הקבוע בגבות כבר שנים, ובעיקר אחרי שירה זאבי שאני מכירה מאז שהיא היתה בת 15 ונהגתי לעצב אצלה גבות 🙂
אני פחות  אוהבת את שיטת האיפור הקבוע המלא, מה שנקרא שיטת ההצללה. נראה לא טבעי בעיניי וזו הסיבה שלא עשיתי איפור קבוע בגבות בשיטה הזו עד עכשיו. (אני מציינת שאני לא מחבבת את השיטה הזו בהסתייגות מסויימת – כי יש מצבים שבהם אין ברירה וזו השיטה היחידה המתאימה. לאמא שלי, למשל, יש איפור קבוע בגבות בשיטה הזו).

כשהתחילו לצוץ תמונות של השיטה החדשה – איפור גבות קבוע בשיטת השערה – החלטתי שזה מה שאני רוצה לגבות שלי, וכמובן שלא היה לי ספק שאבחר בשירה לטיפול הזה. כמו שציינתי – אני מכירה אותה כבר שנים. היא מאלו שנולדו עם פינצטה ביד. עיצוב גבות בשבילה הוא משהו מאוד אינטואיטיבי, שהיא לא היתה צריכה ללמוד ובא לה מאוד בטבעיות. ידעתי שעם השנים היא למדה הרבה שיטות נוספות והתמקצעה בתחומים נוספים שקשורים ליופי בכלל ולגבות בפרט, וכמובן שגם ראיתי עבודות שלה – בפייסבוק שלה ובאינסטגרם שלה, והחלטתי ללכת על זה. מה שעוד חיזק את ההחלטה שלי היתה העובדה שגם אחותי עשתה אצלה איפור קבוע בגבות שיצא מהמם (מאז עוד אחות ועוד כמה בנות דודות הצטרפו אלינו :). ככה זה משפחה עם הרבה בנות…).

 

שימו ♥ – חשוב מאוד!!!
וכדאי לא לפספס את זה.
לפני שאתן מתחילות תהליך של איפור קבוע מומלץ לבדוק עם אילו צבעי מיקרופיגמנטציה משתמשת מעצבת הגבות או הקוסמטיקאית אליה בחרתן ללכת.
אנחנו רגילים שכל מה שהוא "טבעי" או "אורגני" הוא טוב יותר, אבל במקרה הזה בדיוק להיפך!
צבעים אורגניים או טבעיים מכילים כמות גדולה של מתכות. הם אמנם זולים יותר, והרבה ממכוני האיפור הקבוע משתמשים בהם, אבל הם גם רעילים יותר.
במקרה הזה מומלץ לפנות למכון שמשתמש בצבעים אן-אורגניים – צבעים שיוצרו במעבדות במיוחד למטרה הזו, והם מכילים כמות מזערית מאוד של מתכות.
עניין נוסף שחשוב מאוד בהתייחס לצבעים הטבעיים – הם נוטים לשנות את הגוון שלהם לירוק, כחול, סגול או ורוד, בדיוק כמו בקעקועים, כי אלו הצבעים שמשמשים מקעקעים. אבל מה שמתאים לקעקועים לא מתאים לגבות שלנו…. אף אחת לא רוצה שכעבור כמה חודשים הגבה שלה תקבל תת גוון ירוק או כחול, נכון? 🙂
משירה הבנתי שהיא משתמשת בצבעים של חברת ביוטק – Biotek, זו החברה המובילה היום לצבעים לאיפור קבוע.

 

תהליך הטיפול באיפור קבוע בשיטת השערה:
האיפור הקבוע מתבצע ב-2 טיפולים, במרווחים של 4-7 שבועות בין הטיפול הראשון לשני.
מרבית העבודה נעשית כבר בטיפול הראשון, וכבר יש גבה מעוצבת יפהפייה אחריו. הטיפול השני מיועד לחיזוק הצבע, לבדיקה של הטמעת המיקרו פיגמנטציה בעור והדגשה נוספת.

לפני הטיפול הראשון מתבצע ייעוץ ע"י שירה.
בייעוץ שירה תמליץ למטופלת האם מתאימה לה שיטת השערה או שהיא זקוקה למילוי אינטנסיבי יותר ואז יומלץ לה על שיטת ההצללה.
אני התאמתי לשיטת השערה 🙂 זו גם השיטה שרציתי.

לפני הטיפול הראשון יש לחתום על טופס הסכמה ולענות על שאלון רפואי (את שניהם אפשר לראות באתר של שירה), ושאלות אבחון נוספות ששירה תעבור עליהן לפני הטיפול.
בשלב הזה חובה לציין רגישויות, כולל רגישות לפול (גם תישאלו על זה) מאחר ונעשה שימוש בחומרים מאלחשים.
אגב, אם כבר אנחנו בעניינים רפואיים – לא ניתן לעשות איפור קבוע לנשים בהריון. לתשומת ליבכן.

אחרי שלב האבחון והשאלות הרפואיות, ובמידה והכל תקין – מתחילים לעבוד על הגבות 🙂

בשלב הזה נפתחת מחט חדשה סטרילית לכל לקוחה. בסוף הטיפול המחט הזו נזרקת, ובטיפול השני תיפתח מחט חדשה לחלוטין.

בשלב הראשון שירה הניחה לי מאלחש קל, והתחילה לעבוד עם המחט המיוחדת שלה על הגבות. הרבה שאלו אותי לגבי רמת הכאב בטיפול – כאב זה אינדיבידואלי, ולכל אחת סף כאב אחר. אצלי בחלק הראשון של הטיפול הרגשתי בעיקר עקצוצים.
בהמשך, כששירה התחילה לעבוד קצת יותר לעומק גם היתה תחושה של צריבה, ובשלב הזה היא מרחה מאלחש קצת יותר חזק.
בסה"כ יש תחושת אי נוחות קלה ועקצוצים. זה לא טיפול ספא :), אבל בהחלט נסבל בעיניי.

שימו לב ♥ – חשוב מאוד!
העבודה היא על השטח העליון של העור. אם עברתן איפור קבוע והרגשתן כאב חד או יוצא דופן, או דימום יוצא דופן, זה אטמר שמי שביצעה לכם את האיפור הקבוע חדרה עמוק מדי לעור, יותר ממה שאמורים בפועל.
במידה ועובדים עמוק מאוד על העור, ולא רק על השטח העליון שלו, כמו שמומלץ, הגבה תשנה את צבעה במהלך הזמן, וחבל.

הטיפול הראשון ארך משהו כמו שעה וחצי, כולל 2 הפסקות באמצע כשהמתנו למאלחשים שיעבדו, ואחריו כבר הייתי עם גבות מושי-מושלמות 🙂

איפור קבוע בשיטת השערה
איפור קבוע בשיטת השערה – הגבות המושלמות שלי אחרי הטיפול הראשון. בתמונה בראש הכתבה תוכלו לראות איך נראו גבות שלי לפני, וכן גם בתמונה הזו מהכתבה על איפור גבות

 

הטיפול השני היה אחרי 5 שבועות בערך. ובו שירה החליטה לעבוד הפעם עם גוון כהה יותר על הגבה שלי, וגם לעבות אותן מעט.
תהליך הטיפול זהה. בטיפול השני היו יותר עקצוצים וצריבות מהטיפול הראשון, אבל עדיין – נסבל.

איפור קבוע בשיטת השערה
איפור קבוע בשיטת השערה – הגבות החל מלפני הטיפול הראשון ועד אחרי הטיפול השני

 

טיפול בגבה בבית לאחר הטיפול:
במשך שבוע לאחר כל אחד מהטיפולים יש למרוח על הגבה משחה. את המשחה תקבלו משירה בתום הטיפול. גם המשחה היא של חברת Biotek, אותה חברה שמשווקת את הצבעים המיוחדים לגבות. המשחה פותחה ע"י רופאים ומשלימה את האיפור הקבוע.
במהלך השבוע הזה האזור של האיפור הקבוע מתקלף. החלק שמתקלף הוא בעצם הגלד, כי בתהליך האיפור הקבוע "פוצעים" את העור בכוונה, כדי להטמיע את המיקרו פיגמנטציה בעור. חשוב מאוד לתת לגלד להתקלף מעצמו ולא לקלף אותו באופן יזום.
לאחר שהגלד מתקלף, האיזור של האיפור הקבוע נראה פחות מבריק (כמו שניתן לראות בתמונות), ויותר טבעי.

היום אני כמעט 8 חודשים אחרי. הגבה עדיין מודגשת, למרות שלא באותו אופן כמו מיד לאחר הטיפול, וברור לי לחלוטין שבעוד כמה חודשים, כשהגוון יתחיל לדהות, אעשה שוב. לחלוטין ממכר.

 

תמונות שלי עם האיפור הקבוע, ללא איפור נוסף על הגבות, במהלך החודשים שעברו מאז:

כעבור 5 חודשים: (אמנם עם משקפי שמש אבל רואים את הגבות)

איפור קבוע בשיטת השערה - אחרי 5 חודשים
איפור קבוע בשיטת השערה – אחרי 5 חודשים (ןכן – אני ללא איפור, אחרי טיפול אצל ג'רנטיק). אגב, בטיפול הזה, רוזט מג'רנטיק נתנה לשירה את המחמאה הכי גדולה על הגבות. היא אמרה שהעבודה ממש ממש יפה, וזו מישהי שרואה המון נשים ביום במשך עשרות שנים כבר…

 

  כעבור 7 חודשים בערך מהטיפול:

***

איפור קבוע בשיטת השערה - אחרי 7 חודשים בערך
איפור קבוע בשיטת השערה – אחרי 6.5-7 חודשים בערך מהטיפול. וכן – אני שוב ללא איפור. זו הדרך הטובה ביותר לראות את הגבה בטבעיות

 

שאלות ותשובות בנושא איפור גבות קבוע בשיטת השערה:
ריכזתי את כל השאלות שלכן בנושא האיפור הקבוע שעשיתי:

האם ניתן לתקן איפור קבוע קודם?
התשובה היא כן, אבל תלוי באיפור הקבוע שיש לכן.
במקרים קשים מאוד של איפור קבוע רע, סביר ששירה תמליץ לכן על הסרה בלייזר, ואחריו איפור קבוע חדש אצלה. זה התהליך האידיאלי.
יש הרבה בנות שמשיקולים כלכליים מחליטות לוותר על ההסרה בלייזר, ואז הן עוברות תהליך שנקרא "מחיקה" – שהוא בעצם מעבר על האיפור הקבוע הכושל עם צבעים משלימים או גוונים של מייקאפ/גווני עור, תלוי בגוון האיפור הקבוע שהיה.
הנה כמה תמונות של דוגמאות מהפייסבוק של שירה לנשים עם איפור קבוע קודם – תמונה 1, תמונה 2, תמונה 3, ויש עוד אינספור דוגמאות.

האם ניתן לעשות איפור קבוע גם לג'ינג'יות ובלונדיניות?
בהחלט! לכל אישה מותאם גוון האיפור הקבוע שלה. תמונות לדוגמא מהפייסבוק של שירה: תמונה 1, תמונה 2, תמונה 3, תמונה 4, ויש שם עוד אינספור דוגמאות.

האם זה כואב?
שאלת השאלות 🙂 עניתי על זה כבר למעלה. בהתחלה זה מעקצץ, אח"כ כשנכנסים יותר לתוך העור זה צורב, אבל מורחים במשך כל התהליך מאלחשים שמשפרים את המצב. די נסבל בתמורה לתוצאה.

האם התהליך נחשב כקעקוע ואסור על פי היהדות?
לא. מאחר והמיקרפיגמנטציה מוחדר רק לשטח העליון של העור. יש גם אישור מהרבנות (שוב – מהאתר של שירה) לתהליך לטובת מי שמעוניינת.

תוך כמה זמן הגוון דוהה?
באיפור קבוע בשיטת השערה מומלץ לחזור על התהליך כעבור שנה.
באיפור קבוע בשיטת ההצללה, בגלל שכל שטח הגבה ממולא בצבע, הגוון מחזיק כ-3 שנים.

מה משפיע על דהיית הגוון?
ככל שהעור שומני יותר כך הגוון דוהה מהר יותר. כך, למשל, מי שיש לה עור שמן או עור שומני באיזור ה T – הדהייה אצלה תהיה מוקדמת יותר.
אגב – מהסביבה הזו בדיוק מומלץ להימנע משימוש בתכשירי פנים המבוססים על שמן או שמני פנים (ואתם יודעים כמה אני אוהבת שמני טיפוח… אני עדיין משתמשת בהם, פשוט לא באיזור המצח בכלל).

באיזו שיטה האיפור הקבוע מחזיק לזמן ארוך יותר?
כמו שציינתי 2 סעיפים למעלה – בשיטת ההצללה הגוון מחזיק למשך זמן ממושך יותר, כ-3 שנים, ואפילו יותר, תלוי בסוג העור.
בשיטת השערה הגוון מחזיק כשנה, לפעמים קצת יותר או פחות, תלוי בסוג העור.
הסיבה לשוני: בשיטת השערה העבודה מדוייקת יותר. מציירים עם החומר ממש שערה שערה, ולכן מחדירים פחות חומר לעור, כי ככל שנעבור שוב ושוב על השערות המצויירות, כך הן יהיו פחות מדוייקות וחדות.
בשיטת ההצללה ממלאים את כל שטח הגבה, ואין בעיה לחזור ולהחדיר עוד חומר במהלך הטיפול, כך שהחומר מחזיק מעמד יותר זמן.

האם זה נראה טבעי מיד? האם נדרש זמן בבית או שאפשר לחזור לעבודה מיד?
ניתן כבר לצאת מהבית באותו היום… כבר יום למחרת הטיפול הראשון חזרתי לעבודה. נראה מאוד טבעי. מודגש יותר מהטבעי אמנם, אבל אני ממילא נוהגת מלא את הגבות שלי כך שזה לא נראה מוזר לאף אחד.

מה המחיר? והאם יש הבדל במחיר בין שיטת השערה לשיטת ההצללה?
המחיר לטיפול שאני עשיתי הוא 1300 ש"ח (ושווה כל שקל. הייתי משלמת גם יותר למען האמת. פשוט איכות חיים), אבל כל אחת תצטרך קבל מחיר משירה, כי יש מקרים שונים שדורשים תהליך שונה (למשל מחיקה של איפור קבוע קודם או נשים שאין להן גבה בכלל. לא יודעת לומר לכן מחיר למצבים כאלו).
איפור קבוע בשיטת השערה יקר יותר משיטת ההצללה בגלל שהעבודה בשיטה הזו מדוייקת יותר ואורכת זמן ארוך יותר. לא יודעת בדיוק מה המחיר לשיטת ההצללה, אבל אני יודעת שזה זול יותר.

 

איך יוצרים קשר עם שירה?
טלפון – 050-6598776. את שעות הפעילות ניתן לראות באתר.
פייסבוק
אינסטגרם
צור קשר באתר שלה

 

זהו. אם יש לכן שאלות נוספות, מוזמנות לשאול בכיף תמיד 🙂

נשיקות ♥
קורין

תגובות

comments

16 Comments

  • דורית

    תודה על השיתוף..
    כשראיתי את התוצאה היפה אצלך עשיתי גם ויש לי שאלה –
    מיד אחרי הטיפול זה היה נראה מהמם ואחרי 4 ימים התחיל להתקלף. עכשיו אני שבוע אחרי הטיפול והצבע נעלם כמעט לגמרי… הקוסמטיקאית אמרה שזה יחזור עוד שבוע.
    הגיוני? קרה גם אצלך?

  • קורין

    הגיוני, קרה גם אצלי
    כי בהתחלה הגוון מאוד מאוד חזק, ועם הקילופים הוא דוהה ונראה יותר טבעי, ואח"כ בטיפול השני מחזקים אותו שוב

  • חן

    רציתי לשאול עם אני עשיתי גבות בשיטת השערה אני צריכה לחזור שוב לטיפול שני אני צריכה לשלם שוב את אותו סכום ששילמתי בהתחלה כמו בטיפול הראשון?

  • קורין

    תלוי. את צריכה לברר עם הבחורה שעשית אצלה.
    אצל הבחורה שאני עשיתי אצלה הסכום הראשוני כולל גם את הטיפול השני

  • Nitzpat

    שלום.גם אני עשיתי גבות בשיטת השערה ואינני מרוצה מהתוצאה. עבות מידי ולא קרובות למב שהיה לי. שונו לגמריי, כולל הצללה שנעשתה בטיפול הראשון. האם ניתן לתקן? טרם עשיתי את הטיפול השני.

  • קורין

    למיטב ידיעתי יש טכניקה של תיקון, אבל תצטרכי לדבר עם הבחורה שאצלה עשית את הגבות
    אם את ממש לא מרוצה, אולי כדאי לפנות ליעוץ אצל מישהי אחרת מזו שעשתה לך

  • קורין

    @ענתי
    תלוי. עשיתי אצל 2 בחורות שונות. האחת שמה לי מאלחש וזה היה נסבל.
    השניה לא שמה מאלחש כי זה מוחק לה את השרטוטים המקדימים אז היה כואב יותר. גם נסבל אבל עדיין כואב

  • עפרה

    אני גרה באזור ירושלים. האם את מכירה מישהי מקצועית שניתן לעשות אצלו הצללה? חשוב לי שזה יהיה גורם מקצועי

  • שרי

    היי
    אני הייתי אצל מעצבת גבות שהמליצה לי שיטת השערה..
    העור שלי שמנוני ולפי מה שקראתי הבנתי ששיטת הערה יכולה להחזיק לעור שמנוני חצי שנה בערך..
    רציתי לדעת מה ההבדל בין שיטת השערה למיקרובליידנג?
    תודה רבה

  • אתי

    היי
    מאוד מעוניינת בשיטת השערה.
    בבדיקות גם האחרונות שעשיתי אמרו לי שיש רמת מתכת גבוהה בדם.
    האם זה יכול להזיק לי יותר? ריאיתי שרשמת שיש מתכות כבדות בצבע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *