OFRA x NIKKI
מוצרי איפור לפנים,  מוצרי איפור לשפתיים

הקולקציה החדשה של OFRA וניקי טוטוריאלס

עפרה וניקי טוטוריאלס
עפרה וניקי טוטוריאלס

ההשקה החדשה של OFRA – יחד עם היוטיוברית המצליחה ניקי טוטוריאלס, כבר נחתה באתר גילטי ואזלה מהמלאי, אבל המלאי כבר התחדש, אז אני מקדימה לכם סקירה לרכישה :), כי אנחנו תמיד בעד קניות מחושבות (נגיד…)
המארז מכיל היילייטר "פיצה" ב-3 גוונים, ו-3 שפתונים עמידים, כמו שרק OFRA יודעים לעשות, בגוונים שרק ניקי יכולה לבחור 🙂

 

כפי שציינתי, המארז חזר למלאי –  וזמין לרכישה בעמוד הזה.

♥♥♥

האריזה:

שיתוף הפעולה בין עפרה וניקי טוטוריאלס
שיתוף הפעולה בין עפרה וניקי טוטוריאלס

 

OFRA x NIKKI
OFRA x NIKKI

חייבת להתחיל באריזה של המארז הזה – מגיע באריזת קרטון קשיחה מאוד, החלק התחתון בזהב ורוד – רוז גולד, שמאו מאוד טרנדי היום, הכיתוב הוא רוז גולד על לבן, והחלק העליון הוא נצנצים דחוסים ברוז גולד. אפילו המדבקות הן ברוז גולד. הכי ירידה לפרטים הקטנים, בדיוק כמו שאני אוהבת! שלמות של אריזה.

♥♥♥

היילייטר EVERGLOW:
ההיילייטר מגיע באריזה זהה ליתר ההיילייטרים של OFRA – בסיס שחור מפלסטיק, טופ שקוף. יש מקום לשיפור באריזות, אבל האיכות של המוצר מחפה על האריזה במקרה הזה.

ההיילייטר מחולק ל-3 גוונים, בדומה להיילייטר פיצה – שהושק במהדורה מוגבלת רק בישראל, וכבר אזל מהמלאי, מזמן ולא יחודש יותר, ולהיילייטר בוורלי הילס, שהגוונים בו די דומים להיילייטר פיצה. שניהם מגיעים ב-5 גוונים, בעוד ההיילייטר של ניקי מגיע ב-3 גוונים:
גוון ברונזה שימרי
גוון שמפניה מוזהב
גוון פנינה שימרי

כשרק קיבלתי את המארז, היתה לי תחושה שהגוונים כבר הופיעו בעבר, בהיילייטרים אחרים של ofra, אבל בפועל, כשעשיתי השוואות סווטשים, מסתבר שהגוונים שונים (אע״פ שעדיין יש את התחושה הזו שאין כאן באמת משהו חדשני).

גוון הברונזה הרבה יותר כהה מגוון הברונזה שבהיילייטר בוורלי הילס. הוא מתאים בעיקר לשימוש כצללית (ואפילו נהדר בשימוש הזה) ופחות כהיילייטר.

גוון השמפניה נוטה יותר לורדרד ואין גוון כזה זהה בהיילייטרים האחרים. הגוון הזה מושלם והוא האהוב עליי ביותר בפלטה.

גוון הפנינה די דומה לגוון שבהיילייטר בוורלי הילס, אלא שהוא פרוסטי יותר ויש בו יותר שימר.

 

♥♥♥

השפתונים:

OfraXNikkitutorials
OfraXNikkitutorials

 

השפתונים, לעומת ההיילייטר, דווקא כן מגיעים בגוונים ייחודיים.
NUDE POTION – שפתון נוזלי עמיד בגוון ניוד קר ובגימור מאט. הוא מהמם בעיניי, אבל לבעלות גוון עור בהיר. עליי הוא קצת מחוויר, אלא אם כן אני משלבת אותו עם גוון נוסף.

SPELL – שפתון עמיד בגוון כתום-קורל, בגימור מאט, שיש בו מעט שימר. גוון קייצי מהמם! יתאים לבעלות עור בהיר מאוד וכהה מאוד. בעלות גווני הביניים יצטרכו לנסות :). אני חייבת לציין שהוא אחד השפתונים העמידים שיצא לי לנסות, גם בתוך קבוצת השפתונים העמידים של OFRA. החזיק לי שעות, כולל ארוחה, עד שהגעתי בערב הביתה, והייתי צריכה להסיר אותו עם מסיר איפור דו פאזי.

COVEN – שפתון עמיד מטאלי בגוון חום שוקולד. מהמם ומיוחד. יתאים לכל גווני העור.

 

עפרה וניקי טוטוריאלס - סווטשים
עפרה וניקי טוטוריאלס – סווטשים

 

 

בשורה התחתונה – יתאים בעיקר לבהירות עור (ניקי בחרה בדיוק מה שמתאים לה), ובעיניי בעיקר בגלל השפתונים, ופחות ההיילייטר, שבתחושה שלי לא מאוד מחדש.

המארז נמכר בקישור הזה ב-255 ש"ח במחיר השקה, במקום 320 ש"ח (עם קוד הנחה nikkie) ואחת הקוראות של הבלוג ראתה את התמונה שהעליתי בפייסבוק ועדכנה אותי שזה מחיר זול יותר מהאתר האמריקאי של OFRA – וזה לא קורה אף פעם, אז זה ממש שווה.

 

זהו. עדכון קצרצר.
הפוסט הבא – מה ארזתי לחופשה שלי בת 3 השבועות בארה"ב ובקריביים.

חג שמח!
נשיקות ♥♥♥

קורין

 

 

תגובות

comments

7 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *